Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:02

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
GT3 pakket 996 wat houd dat in? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Hilvarenbeek
Bericht GT3 pakket 996 wat houd dat in?
Kan iemand mij vertellen waar een GT3 pakket uit bestaat bij een 996 (2000 )? De spoiler achter is duidelijk maar wat nog meer. Kan die vleugel er ook makkelijk af eventueel en vervangen worden door normale uitvoering.

19 jun 2011 17:53
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht Re: GT3 pakket 996 wat houd dat in?
petjeslook. veel spoilerts. laten staan als je niet van plastic houdt. zat 996 te koop. ook nog wel met eerste motor :mrgreen:

19 jun 2011 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S Ex.996 C2 Ex.996 GT3 Ex.964 C2 Ex.996 C2
Leusden
GT3 pakket was niet als pakket te bestellen volgens mij. Klanten moesten accessoires apart van elkaar bestellen.

Vaak werd volgende lijst besteld:

Achterspoiler
Side skirts
voorbumper
(totaal iets van 20K gulden)

GT3 velgen (met spacers achter)
en sportstoelen en natuurlijk n sportstuurtje :drive:

19 jun 2011 19:50
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Er was hier wel iemand die zo'n GT3 pakket op z'n 996 had, weet ff niet meer wie dat is..

19 jun 2011 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Let op dat die spoiler van die cabrio in ieder geval niet de gt3 spoiler is.

19 jun 2011 21:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Hilvarenbeek
Het gaat om deze auto. Kan zo'n spoiler eenvoudig vervangen worden door origineel?

http://autoxl.onlinevoorraad.nl/s1c09a8 ... .html?id=1

19 jun 2011 22:11
Profiel WWW
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
wolf schreef:
petjeslook. veel spoilerts. laten staan als je niet van plastic houdt. zat 996 te koop. ook nog wel met eerste motor :mrgreen:

Mijn god... Kun jij gewoon niet je mond houden als het over een 996 gaat? Je hebt er toch geen verstand van....

Betreffende wagen heeft overigens niks van een GT3.... De velgen niet, de spoilers niet en volgens mij zijn de sideskirts ook iets anders.

19 jun 2011 22:16
Profiel WWW
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Wolf is een man man met een missie: zodra iemand iets vraagt over een 996 op dit forum kraamt hij onzin uit.
Vreemd genoeg mag hij gewoon zijn gang gaan!
Negeren is het beste, maar met name bij mensen die nieuw zijn op dit forum kan het nogal eens vreemd overkomen.
Beste Wolf wees blij met die ouwe meuk waar je in rijdt en gun anderen ook een plek op dit forum.
Jou (ongevraagde) mening waar niemand op zit te wachten kennen we nu wel.

20 jun 2011 0:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
mark996 schreef:
Er was hier wel iemand die zo'n GT3 pakket op z'n 996 had, weet ff niet meer wie dat is..

Dat is mijn auto vanaf fabriek als gt3 look geleverd met ook de org wielen 8j x18 voor 10j x18 achter

:ass: En Wolf die oude meuk ben ik 25 jaar geleden ook mee gestart veel plezier mee beleeft :salut:

20 jun 2011 0:39
Profiel WWW Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
@ Wolf,

Niks mis met ouwe meuk. :cheers: Moeten toch ergens mee beginnen.

20 jun 2011 0:45
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Niks mis met "ouwe" meuk en ook niks mis met een 996. Ze hebben allemaal hun charmes, hun eigen problemen maar het zijn allemaal Porsches! En dáár gaat het hier toch om?

20 jun 2011 13:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911/996 C2
Lekker kansloos dat bijkans elk topic waar het woordje 996 in voorkomt hier over gaat....echt een smet voor dit schitterende forum. En als het nu nog eens constructief was....maar helaas dat is het zelden tot nooit. Get a life en gun iedereen hier het genot van zijn of haar Porsche!

20 jun 2011 14:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Hilvarenbeek
viaa schreef:
Lekker kansloos dat bijkans elk topic waar het woordje 996 in voorkomt hier over gaat....echt een smet voor dit schitterende forum. En als het nu nog eens constructief was....maar helaas dat is het zelden tot nooit. Get a life en gun iedereen hier het genot van zijn of haar Porsche!

Ben nu week actief op dit forum en serieus op zoek naar mijn eerste Porsche. Weet alleen nog niet of dit een 964/993 of 996 gaat worden (in ieder geval een cabrio).

Krijg inderdaad wel het gevoel dat dit forum echt 2 kampen heeft, water en lucht (vuur)! Mocht ik uiteindelijk toch voor een 996 gaan dan zou ik bijna overwegen om dit hier niet te melden. Toch jammer want het is inderdaad een geweldig forum waar ik als "leek" al heel veel van opgestoken heb.

20 jun 2011 14:57
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Karmann123 schreef:
Mocht ik uiteindelijk toch voor een 996 gaan dan zou ik bijna overwegen om dit hier niet te melden. Toch jammer want het is inderdaad een geweldig forum waar ik als "leek" al heel veel van opgestoken heb.

Laat je niet gek maken! Gewoon kopen wat voor jou het beste voelt. En zeker melden (met VEEL foto's)!

20 jun 2011 17:35
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Mocht ik uiteindelijk toch voor een 996 gaan dan zou ik bijna overwegen om dit hier niet te melden

Niks mis met een 996. Heb zelf een luftie maar wil er graag nog een 996 bij. Allemaal 9elfjes en pracht wagens. :thumleft:
Gewoon delen met de liefhebbers hier :idea:

20 jun 2011 19:57
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Had Blauww of Bllauw of... :scratch: die nu een 997 Turbo heeft niet eerst een (prachtige) witte 996 gehad die af fabriek met een gt3-pakket was afgeleverd.

20 jun 2011 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Citaat:
Krijg inderdaad wel het gevoel dat dit forum echt 2 kampen heeft, water en lucht (vuur)!

Nee hoor, je hebt alleen mensen die open staan voor meer als één en hetzelfde.. en mensen die vastgeroest zijn aan het eigen modelletje... zelf heb ik eerst een 911 3.0SC gehad voordat ik overstapte naar een 996... en nog geen seconde spijt. Ik heb meer en minder populaire modellen gehad. Ik zie mezelf als een echte liefhebber en zou het liefst van alle modellen een exemplaar op de oprit zetten. De financiele positie zorgt er echter voor dat ik keuzes moet maken :mrgreen:

Gewoon lekker doen wat je leuk lijkt, zelf ervaar ik niet dat er 2 kampen zijn... je hebt altijd wel wat bijdehandjes die er wat van vinden (kappers, plofbakken, olieboten, volkswagens, bob de bouwers, kellys)... maar meestal kan ik daar wel om lachen... en doe ik er ook aan mee met een knipoog natuurlijk.

Dus kom maar op met die 996 cabrio!

20 jun 2011 20:33
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
M a r c schreef:
wolf schreef:

Mijn god... Kun jij gewoon niet je mond houden als het over een 996 gaat? Je hebt er toch geen verstand van....

Betreffende wagen heeft overigens niks van een GT3.... De velgen niet, de spoilers niet en volgens mij zijn de sideskirts ook iets anders.

je hebt ook wel gelijk. ben een beetje verzuurd door steeds dezelfde topics, alleen met meer spelfouten. zal me verder onthouden van 996 bashen. mening is bekend :twisted:

20 jun 2011 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
991 GT3
Meer dan 10 jaar geleden heb ik een orginele GT-3 "look" Porsche 996 gekocht. Af fabriek gaat het hier dan om bumpers, side-skirts, vleugel, 18" wielen en sportvering. In de juiste kleur (in mijn geval wit) is het 1 van de mooiste "zesjes" die je kunt kopen, als je tenminste niet voor een orginele opteert.

Een ieder heeft recht op zijn eigen mening maar zelf heb ik de 3.4 altijd een erg fijne, soepele en betrouwbare motor gevonden. In combinatie met de lage onderhoudslasten is een "zesje" in een origineel GT-3 Look een erg verantwoorde aanschaf waar je mede door de "looks" van de auto, de relatief lage aanschafwaarde en vooral lage onderhoudskosten veel plezier aan zult beleven. En ja .... ik heb ook een luchtgekoelde "drie" bezeten, dus ik hoor thuis in beide kampen.

20 jun 2011 22:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]