Re: Te Koop 964 Carrera 2 (1989)
Haha
... geen forumtester en ook geen mystery shopper.
Heb in verleden ooit gereageerd op oproep van forumlid junggg om iets te zeggen of te typen over een Porsche 911 die vlak bij mij in de buurt stond. Het heeft er een aantal mensen van weerhouden om een lange tocht naar het noorden te maken. Marc uit Oosterhout was in ieder geval blij mijn berichtje te lezen. Ik ben van mening dat je het beste iets over een auto kan zeggen en/of schrijven als je deze zelf hebt gezien.
Ook deze auto staat dicht bij mij in de buurt. Ben er gaan kijken en heb de auto proberen te beschrijven, zoals ik vind dat íe er bij staat. Ben geen techneut, maar kom niet helemaal van een andere planeet waar het auto's betreft. Ik hoop een redelijke inschatting te kunnen maken voor anderen met mijn bericht hierboven. Met andere woorden ... is het de moeite waard om ook van wat "verder gelegen" naar het hoge noorden af te reizen om de auto in dit topic te gaan bekijken ? Ik ben van mening van wel.
Heb de adverteerder (in mijn ogen) wat bruikbare tips te hebben aangegeven om zijn advertentie iets aan te passen. Info over de laatste grote beurt en het verpakken stond bijvoorbeeld niet vermeld. Verder heb ik geschreven over wat ik met mijn ogen waarnam. That's it ... niet meer en niet minder. Enkel om anderen en de adverteerder een stukje te helpen.
Mijn allermooiste droom ... ooit een 993 C2 Coupé. Maar dromen doe je dus soms over zaken, die financieel nog nét niet haalbaar zijn. Rekeninghoudend met ook een zakje met muntjes voor onverwachte tegenvallers.