Re: Real life café treffen in Hulst 31 juli
Verder geen animo van de forumleden hier.
Zijn nu al met zo'n 25 Porsches.
Ook een mooie gelegenheid om de Belgisch forummers die hier vertoeven eens in RL te zien.
Hierbij de route beschrijving.
RL café op 31 juli a.s
Voor de gene die het leuk vinden om eerst bij Timo naar de projecten te willen gaan kijken, worden die verwacht vanaf 12.00 uur op de Aziéweg 21 4561 PC te Hulst.
Vanaf daar gaan wij dan ook om 13.00 uur naar de brouwerij.
De andere forummers die dit niet willen, kunnen zich vanaf 13.00 uur melden aan de brouwerij de Halve Maan, ik zal daar aanwezig zijn vanaf 12u45.
route: Komende vanaf de expresweg vanuit richting Antwerpen of Knokke, de afslag Hulst/Stekene nemen, zo ook de mensen die vanuit richting St.Niklaas komen.
Daar op de rotondes de richting Hulst nemen de N403 op.
Deze weg vervolgen, eerste stoplicht 1,5 km (grensovergang) recht door, bij het tweede stoplicht 1,2 km ook rechtdoor gaan.
Bij het derde stoplicht na ongeveer 1 km, ga je links voor Timo en op de eerste rotonde na 250 meter (life en garden tuincentrum) derde afslag nemen en industrieterrein op gaan.
Daar tweede straat links nemen, en eerste straat rechts, en dan rij je dan recht op de zaak af.
Voor de brouwerij, dezelfde weg nemen, alleen nu bij derde stoplichten rechts af slaan.
Na ongeveer 400 meter zie je links de brouwerij net voor een bocht, en daar de parking oprijden.
De mensen die komen via Zelzate/ Sas van Gent.
Die nemen richting Hulst via de N258, en op de rotonde net voor Hulst bij tuincentrum rechts af gaan, dan tweede straat links en eerste rechts, en u ziet de zaak.
Voor rechtstreeks naar de brouwerij: op rotonde recht door, en bij de stoplichten ook rechtdoor, dan na 400 meter zie je links de ingang brouwerij.
Ik zal mijn groene Alfa Spider
aan de ingang brouwerij op straat zetten als oriëntatie punt.
Het zal ook mooi weer zijn.