Iemand ervaring met het trekken van een kabeltje van de bagageruimte naar het interieur via een korte weg bij de 996 of Boxster ? Zitten er ergens doorgangen die makkelijk te vinden zijn ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
07 jul 2011 23:08
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Re: Kabel vraagje Boxster / 996
Voor of achter? Voor is geen probleem volgens mij, aan de achterkant kom je een motor tegen ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
08 jul 2011 0:15
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
doe de pvc afdekplaat van je batterijbak eens open
08 jul 2011 7:12
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
deepee schreef:
doe de pvc afdekplaat van je batterijbak eens open
Ik zoek een pek dichtbij waar normaal de CD wisselaar zit; zit de accu daar vlak naast ?
Het is niet voor m eigen auto; ik heb / ken de 996 en Boxster niet.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
08 jul 2011 22:03
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
de plaats voor de versterker en CD wisselaar is bij een 986/996 tussen het reservewiel en de batterijbox. deze laatste is bereikbaar cfr onderstaande schets:
Gebruikers op dit forum: AdsBot [Google], Google [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum