Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 apr 2025 15:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
De Wildfire S is klein en zijn de specificaties middelmatig. Met een 3,2 inch scherm van 320 x 480 pixels en een 600MHz processor is het toestel zeker niet gericht op high-end gebruikers. Door de wat mindere specificaties en het kleine formaat, richt HTC zich met de Wildfire S op gebruikers die niet zoveel van hun toestel eisen, maar gewoon een handzaam en goedkoop toestel willen.

Ik zou er niet aan beginnen. Ik heb hier nog een oude HTC Legend liggen met ongeveer dezelfde specs en die gaat er binnenkort uit. Voldoet net niet.

07 jul 2011 23:11
Profiel WWW
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Da's waar: niet gericht op high-end gebruikers, maar wanneer ben je dat, een high-end gebruiker?

Ik doe alles met het toestel wat een gemiddelde gebruiker ermee zou doen (en misschien nog wel ietsjes meer), heb tal van apps die ik ook gebruik, gebruik 'm als agenda, maak er fotootjes mee, ga ermee op internet, houd er m'n social networks op bij (waar de wilfire S trouwens in uitblinkt, vind ik), gebruik 'm als mp3-speler, luister er radio op, etcetera, enzovoorts, enzoverder...

En nee: ik speel er geen spelletjes op, dat weer niet dan...

We hebben de beeldschermen van de Galaxy en de Wilfire S vergeleken (sterker nog, ik heb ze hier nu allebei voor me liggen). Natuurlijk is het scherm van de Galaxy groter (duuuhh) en ook iets scherper van kwaliteit. Ik vind het scherm van de Galaxy echter erg 'glimmend' (reflecterend) en dat is die van de Wildfire S toch wat minder, waardoor ik vind dat 'wat je ziet' qua kwaliteit toch wel vergelijkbaar is.

De processor van de Wildfire is dan misschien niet de snelste op de markt (en zeker trager dan die van de Galaxy), maar daar merk ik in de praktijk weinig van! De Wildfire is bijna net zo snel als de Galaxy. Sterker nog: bij sommige dingen issie zowaar sneller!

Ik heb net even youtube opgestart (bij beide toestellen hebben we hetzelfde abonnement van Vodafone) en de Wildfire zat sneller op het net, had eerder de youtube-site op het scherm en speelde sneller het gekozen filmpje. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het is de realiteit...

Ik vind wel Swype van de Galaxy erg fijn en dat mis ik toch wel bij de Wildfire.

Citaat:
Ik zou er niet aan beginnen. Ik heb hier nog een oude HTC Legend liggen met ongeveer dezelfde specs en die gaat er binnenkort uit. Voldoet net niet.

Het is een beetje als een schilder die voor z'n bedrijfswagen een Audi Q7 wil, omdat z'n spiksplinternieuwe Mercedes Vito net niet voldoet...

08 jul 2011 9:30
Profiel
3.2S
010
We hebben vorig jaar een HTC Desire voor mijzelf en een legend voor TOTMBO gekocht. De Desire is een factor 2 beter dan de Legend. De Desire is te koop voor 275 euro. Mijn advies zou zijn koop een Desire met de Dragon processor als je voor een lowcost toestel gaat. De Legend heeft TOTMBO gekocht vanwege zijn mooiere design, maar ze kreeg al snel spijt omdat dit toch de mindere feun is. De Legend heeft dezelfde processor als de Wildfire S. Gingerbread kan je niet draaien op een Legend of Wildfire S.

Dit weekend krijg ik de Sensation en gaat de Desire naar TOTMBO en de Legend naar een collega voor 75 euries.

08 jul 2011 11:39
Profiel WWW
Groningen
Speedy356 schreef:
We hebben de beeldschermen van de Galaxy en de Wilfire S vergeleken (sterker nog, ik heb ze hier nu allebei voor me liggen). Natuurlijk is het scherm van de Galaxy groter (duuuhh) en ook iets scherper van kwaliteit. Ik vind het scherm van de Galaxy echter erg 'glimmend' (reflecterend) en dat is die van de Wildfire S toch wat minder, waardoor ik vind dat 'wat je ziet' qua kwaliteit toch wel vergelijkbaar is.

Contrastwaarden van de Wildfire S komen niet in de buurt en helemaal op het moment dat je de helderheid van het scherm flink omhoog gooit (zwart wordt grijs). Oftewel, bij veel omgevingslicht (bijv. buiten) is het verschil aanzienlijk en is het AMOLED scherm vele malen beter af te lezen. En dat is allemaal exact recht van voren, want onder een lichte hoek blijft er van het contrast (en de kleuren) helemaal weinig over.

08 jul 2011 13:15
Profiel
Vinkeveen
Citaat:
De Legend heeft dezelfde processor als de Wildfire S. Gingerbread kan je niet draaien op een Legend of Wildfire S.

:shock: :shock: :shock:

Wel hoor! Sterker nog: het toestel dat ik nu gebruik draait onder Gingerbread...

http://www.htcwildfires.net/htc-wildfir ... d-toestel/

Voor de goede orde: ik zeg geenszins dat de Wildfire S beter of zelfs vergelijkbaar is met de Samsung Galaxy S, maar het toestelletje heeft mij positief verrast. Vooral de grootte van het toestel vind ik erg fijn: het is niet zo'n koelkast, maar mooi 'handzaam' groot.

Als ik dan naar de aanschafprijs kijk (simlockvrij en zonder abonnement) kost het aanzienlijk minder dan de reeds aangehaalde toestellen, maar biedt niet veel minder plezier.

En nogmaals: ik denk dat ik straks gewoon weer m'n Galaxy S in gebruik ga nemen, maar vooralsnog vind ik dit een hartstikke mooi toestel voor een hele scherpe prijs.

08 jul 2011 14:06
Profiel
3.2S
010
Ok hij ondersteunt Gingerbread. maar toch adviseer ik deze links te laten liggen. Deze heeft net ff te weinig.
Gewicht 105 gram inclusief de accu
Scherm 3,2 inch touchscreen 320 x 480 resolutie
Processor 600 MHz
Besturingssysteem Android 2.3
HTC Sense 2.1 (dus niet de nieuwe 3.0)
Geheugen
ROM: 512 MB (is echt te weinig)
RAM: 512 MB
Uitbreidbaar geheugen tot 32 GB MicroSD.

08 jul 2011 14:36
Profiel WWW
Vinkeveen
Wat doe je dan allemaal met je telefoon dat deze 'te weinig' capaciteit zou hebben?

Volgens mij moet je echt een foon-adept zijn om de 'tekortkomingen' te bemerken.

Als je de telefoon dagelijks gebruikt (en waar 'ie met name voor bedoeld is: om te bellen), je surft zo nu en dan eens over het net, je kijkt zo nu en dan eens een youtube-filmpje, je download een zooi handige/leuke/mooie apps, je houdt je agenda erin bij, je gebruikt 'm als radio/mp3-speler, je maakt er zo nu en dan eens wat fotootjes mee (die best oké zijn), je houdt je social-networks een beetje bij (verschillende mailboxen, facebook, linkedin, gmail, etcetera, enzovoorts, enzoverder) en wat dies meer zij, voldoet dit toestel príma!

En wat de een een nadeel vindt, vindt de ander weer een voordeel: ik vind -zoals ik al aangaf- de grootte van het toestel nou juist een van de voordelen van dit toestel. Het is lekker compact, past gemakkelijk in elke broekzak (en in de kleine binnenzak onderin je colbertje, waardoor je 'm niet eens ziet als je 'm bij je hebt).

Straks weer m'n Galaxy S gaan gebruiken en dan eens kijken of ik weer ga terug verlangen naar dit kleine wondertje... :lol:

08 jul 2011 16:13
Profiel
Moderator
PF #57
heren, heren. iemand gebruikt een telefoon en is daar tevreden mee. vervolgens gaan anderen hem overtuigen dat hij onterecht tevreden is??? :scratch:

08 jul 2011 18:25
Profiel
Groningen
Neu, daar is niets mee. Ik denk alleen dat hij vergeten is hoeveel beter z'n Galaxy S scherm bijvoorbeeld buiten leesbaar is. Maar als hij dat verschil nu niet merkt of niet storend vindt, :thumleft: .

08 jul 2011 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
944 type2
Boskamp
Dat denk jij, ik vind dat zo`n Galaxy toestel maar een dinkietoy is vergeleken met mijn HTC Desire HD. Alleen al door de behuizing van het toestel (compleet plastic behuizing).

08 jul 2011 19:59
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Speedy356 schreef:

Als je de telefoon dagelijks gebruikt ................, je surft zo nu en dan eens over het net, je kijkt zo nu en dan eens een youtube-filmpje, je download een zooi handige/leuke/mooie apps, je houdt je agenda erin bij, je gebruikt 'm als radio/mp3-speler, je maakt er zo nu en dan eens wat fotootjes mee (die best oké zijn), je houdt je social-networks een beetje bij (verschillende mailboxen, facebook, linkedin, gmail, etcetera, enzovoorts, enzoverder)

Dat soort dingen doe ik allemaal niet met mijn telefoon :popcorn:

08 jul 2011 20:34
Profiel
Groningen
sabar schreef:
Dat denk jij, ik vind dat zo`n Galaxy toestel maar een dinkietoy is vergeleken met mijn HTC Desire HD. Alleen al door de behuizing van het toestel (compleet plastic behuizing).

Nooit geweten dat Dinky Toys voornamelijk van glas en plastic waren. ;)

10 jul 2011 14:26
Profiel
Cayman S
Vreemde opmerking dinky toys, volgens mij is dit het enige speelgoed wat samen met 2 tonka's mijn jeugd agressie heeft overleefd.

Weet dat veel mensen aangaven toen de SGS I uitkwam dat hij erg licht was, wel heeft deze een scherm wat veel sterker is dan de HTC. Nu kwam de SGSII uit en was het opeens super dat het toestel zo licht was, maar begonnen ze te zeuren over het achterkantje. Tot het moment men een sterkte test van deze achterkant ging doen. Toen waren alle sceptici opeens stil.

René

10 jul 2011 16:14
Profiel
3.2S
010
Kwam ik tegen op Google plus.
Afbeelding

18 jul 2011 14:17
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
kwam ik tegen via Google Classic
Afbeelding

:wink:

18 jul 2011 14:22
Profiel WWW Facebook 
981 Boxster GTS
Afbeelding

Ik gebruik nu gewoon een Samsung Galaxy S2 i9100 . . . and I love it . . .

Minpuntjes? Ja, eentje Samsung Kies! De interface tussen toestel en pc :cry:

20 jul 2011 10:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Ik heb ook de S2 :cheers: . Over het algemeen heel tevreden.
Minpunt: het geluidssignaal als je de USB-kabel er in steekt, als de batterij bijna leeg is en als de batterij vol is. Met namen de laatste. Toestel ligt naast mijn bed aan de lader en ik ben nu al 3 nachten wakker geworden. Oplossingen zijn of omslachtig (iets met Tasker installeren en dan geluid uit laten zetten bij 99% vol en weer aan bij 100% vol) of onhandig (geluid uitzetten, kan ik dus ook niet meer in noodgevallen of door wekker gewekt worden). Ik ga toch maar voor de Tasker oplossing maar ik vind het wel een beetje triest dat ik niet zelf de controle daar over heb. En controle is juist één van de redenen dat ik voor een Androidtoestel heb gekozen.
En ik bedenk me nog een minpunt: de agenda afspraakwaarschuwing geeft maar 1 keer een signaal en niet zoals mijn ouwe HTC met Win een herhalende toon. En je kan de melding niet een gewenste tijdsperiode uitstellen als hij "afgaat". In deze twee problemen heb ik me nog niet zo verdiept, misschien een andere agenda app?
O, en nog wat: ik heb al regelmatig een youtube filmpje willen kijken waarbij ik de melding kreeg: niet geschikt om af te spelen op mobiel toestel (of zoiets, en nee, het gaat niet om de inhoudsfilter). Iemand?

En mocht het nou klinken alsof ik niet tevreden ben: dat ben ik wel, heel erg zelfs, maar dat zou nog meer zijn als ik bovenstaande problemen heb opgelost.

20 jul 2011 12:00
Profiel
Groningen
Stimpy911 schreef:
Minpunt: het geluidssignaal als je de USB-kabel er in steekt, als de batterij bijna leeg is en als de batterij vol is. Met namen de laatste.

Bijv. via de "Battery Dr. to Save Battery" app. App openen --> "settings" --> "Volume"--> "Melding volume". Daarmee kun je het volume naar smaak instellen. Je kunt met het vinkje bovenaan het volume van de meldingen ook koppelen aan het belvolume.

Citaat:
O, en nog wat: ik heb al regelmatig een youtube filmpje willen kijken waarbij ik de melding kreeg: niet geschikt om af te spelen op mobiel toestel (of zoiets, en nee, het gaat niet om de inhoudsfilter). Iemand?

Onderaan de pagina kun je kiezen tussen mobiele en desktop weergave. Als je laatstgenoemde kiest, zouden alle bewuste filmpjes het gewoon moeten doen.

20 jul 2011 13:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Jort schreef:
Bijv. via de "Battery Dr. to Save Battery" app. App openen --> "settings" --> "Volume"--> "Melding volume". Daarmee kun je het volume naar smaak instellen. Je kunt met het vinkje bovenaan het volume van de meldingen ook koppelen aan het belvolume.

Die app zal ik eens proberen. Klinkt simpel, deze oplossing heb ik echter nergens gevonden. Gaat het dan alleen om de batterij meldingen?
Jort schreef:
Onderaan de pagina kun je kiezen tussen mobiele en desktop weergave. Als je laatstgenoemde kiest, zouden alle bewuste filmpjes het gewoon moeten doen.

Dat is als je het via de pagina doet, en niet via de app. Maar dat zou al een oplossing zijn. Thnx!

20 jul 2011 14:49
Profiel
Groningen
Stimpy911 schreef:
Die app zal ik eens proberen. Klinkt simpel, deze oplossing heb ik echter nergens gevonden. Gaat het dan alleen om de batterij meldingen?

Alle meldingen voor zover ik heb kunnen waarnemen. Je kunt ook apart het systeemvolume aanpassen (bijv. opstartgeluid) etc etc.

Citaat:
Dat is als je het via de pagina doet, en niet via de app. Maar dat zou al een oplossing zijn. Thnx!

Klopt. Het is dan ook een beperking van Youtube (voor mobiel) en niet zozeer de telefoon.

20 jul 2011 15:38
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Jort schreef:
Alle meldingen voor zover ik heb kunnen waarnemen.

Het scheelt al, maar ik toch nog die Tasker oplossing uitzoeken. Als het werkt meld ik het wel.

20 jul 2011 16:15
Profiel
Moderator
PF # 136
Ben benieuwd hoe veel data-bundels/abonnementen er straks over zullen blijven na de forse prijsverhogingen die ons te wachten staan...

20 jul 2011 17:08
Profiel
‘64 Kever
Ach, ik verbruik via 3G gemiddeld zo'n 50-75MB/maand in mijn 3G bundel, dus voor mij erg weinig gok ik ;)

21 jul 2011 11:33
Profiel Facebook 
3.2S
010
Ik zit op inkomend 429 MB en uitgaand 170 MB en pas op 2/3 van de maand.

21 jul 2011 22:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 C4 Cabrio Aut
omg Breda
Hoe meet je dit? Met een app? Is netcounter een goede optie?

(Ik heb net een Samsung Galaxy S II i9100 in bezit en moet me nog stevig verdiepen in de Android wereld)

24 jul 2011 16:29
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 100  Volgende