Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nou ..... er is één Lada ......
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 feb 2004 17:15 |
|
|
André
|
Ik heb me nog niet aangemeld, maar bij deze.
André Roodnat + Cindy
Porsche '89 928 S4 zwart
Mocht het niet doorgaan zondag lijkt maart me ook prima, maar dan liever niet op een formule 1 zondag.
|
05 feb 2004 17:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik vroeg mij al af wie er niet betaald had
... van uitstel komt afstel :!:
Als het weer niet al te slecht is gewoon komen en ter plekke beoordelen of we wel of niet gaan rijden .... en dan maar geen 265 Km/uur achterlangs een of ander dorp ...
Ik ben er sowieso - met een kersverse navigator m/v - behalve als we ijzel krijgen .....
Olaf
P.S. zeker nooit lid geweest van een motorclub
P.S.S. voor ieder wat wils; www.meeshoeve.nl ; ....er wordt zorg gegeven aan mensen met een sociale, lichamelijke of psychische hulpvraag.
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
Laatst bijgewerkt door Olaf op 05 feb 2004 17:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 feb 2004 17:53 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Vind ik een goed plan ... wachten tot zaterdag ... en een druppel regen met een zucht wind ... daar blijven we nie voor thuis hé seg
Dan moet je in Belgie/Nederland bijna nooit Porschen ...
Of we gaan wat gezellig ouwehoere hé seg ... kheb em helemaal vrij die zondag ... wil ik er ook ff van genieten ... slecht of goed weer ...
Met uitzondering van sneeuwstormen zoals verleden week ... me niet kwalijk nemen maar daar pas ik voor ...
|
05 feb 2004 17:53 |
|
|
John
Cayenne
|
Kom op jongens,
Laat je niet weerhouden door een buitje, volgens het plaatje komt er ook af en toe een zonnetje en das altijd in het zuid-westen van het land.
Laatst met de slalom goot het ook, en heeft de NPC gewoon gereden.
Ook op mijn dag op het ciruit van Zandvoort met de PDA, goot het pijpestelen en stormde het, gewoon gaan.....
Jullie hebben toh allemaal ruitenwissers, en zie het voordeel er van dat de temp. lekker laag wordt, zit niet te kijken naar al die rakkers die de spoiler vanwege koeling opendoen
En het evenement in Meerkerk was toch ook pieteweer, ging toch ook (op die zilvere 964 en mosgroene SC na ) als een speer.
|
05 feb 2004 20:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Prima, so be it... Verzamelen gaat in elk geval door... Kunnen we daar ter plekke altijd nog beslissen of wel of niet gaan rijden (of dat we een alternatieve route pakken )...
Kogel door de kerk enzo..
Enne, Paskal, no hard feelings hoor!
(alleen jammer dat ik die kompressor nu (nog) niet zie )...
P.S. dirkie, jij MOET morgen langs bij Chris... Heeft een 993 Turbo staan... *sweeeeeeeeeet*.... (hij mistte je!)
|
05 feb 2004 23:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Marcel, je bent altijd welkom, maar de koffie is niet gratis op de Meeshoeve he! (nouja, officieel wel, officieus wordt een vrijwillige bijdrage ontzettend op prijs gesteld! )
John zorgt voor de cake? (geintje!)
|
05 feb 2004 23:27 |
|
|
knoppie
928 S4 '90 zw/zw
|
Ik ben, samen met mijn zoontje ook van de partij.
... voordeeltje bij slecht weer ... het poetsen kan ik dan wel achterwege laten
_________________________________________ 928 S4 - fastest way to travel without having to eat airline food
|
06 feb 2004 1:34 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Zoals jullie weten heb ik mijn supershark verkocht. Gelukkig heb ik hem zondag nog tot mijn beschikking Tot overmaat van ramp word ik net gebeld door mijn baas, er is een zieke en ik zal de boel moeten waarnemen dit weekend. Dit betekent dat ik zondagmorgen om een uurtje of half acht thuis kom en een tukje ga doen. Ik heb besloten dat ik wel kom maar de rit zelf niet meerijd, dit ook i.v.m. de "leenauto" die dus gisteren nog van mij was. Dat ik kom is zeker, dat ik de rit niet meerijd is ook zeker. Het is helaas niet anders.
See you there guys
Groeten,
Shark(S4 )
|
06 feb 2004 2:24 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
06 feb 2004 6:05 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
06 feb 2004 6:08 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Sharkie, lijkt me zeker geen probleem, omdat ik toch een "alternatieve" route pak naar het restaurant (wil aanwezig zijn bij de start en bji het rustpunt)...
|
06 feb 2004 9:22 |
|
|
John
Cayenne
|
Wat ik wel leuk vind is dat er een hoog 928 s4 gehalte as zondag is, leuk.
Maar Peet pas op he met een auto die al verkocht is, je trekt je haren uit je hoofd als er wat mis gaat, maarja wat kan er nou misgaan he.
|
06 feb 2004 11:20 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ja, 3 van die beesten, zoveel rijden er toch niet rond?
|
06 feb 2004 11:26 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Super 3 Sharks bij elkaar Helemaal te gek
Groeten en tot zondag,
SharkS4
|
06 feb 2004 12:52 |
|
|
John
Cayenne
|
Kijk, dat gaat er op lijken.
Veel geweld.
En nou maar hopen op een beetje beter weer als voorspelt door
Maar wat weet hij er nou van helemaal daar in het noorden, volgens hem altijd
"Oant Moan" hij ken me wat
|
06 feb 2004 13:16 |
|
|
André
|
Shark,
Ik had de jouwe volgens mij wel te koop zien staan, maar je bent hem inmiddels ook al kwijt dus?
Maar waarom doe je hem eigenlijk weg? Ik kan me niet voorstellen dat je em niet lekker genoeg vind rijden of zo?
|
06 feb 2004 13:50 |
|
|
André
|
http://members.rott.chello.nl/h.vanwitz ... s/haai.gif
John, geinig plaatje! Ikke hebbuh?
Ben een leek hoor, maar rechtermuisknop opslaan werkt niet (beweegt niet).
hmmm zo plakken gaat ook niet dus zie ik.......
|
06 feb 2004 14:00 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Hoi André, Laten we on-topic blijven. Mijn verhaal: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=528
Gewoon doel opslaan als... en voila (Heb het net even gebrobeerd. Het animated gifje is niet beveiligd, het zou dus geen probleem moeten zijn )
En nu weer terug naar zondag
|
06 feb 2004 16:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Zondag lukt me dit ook (hihihi) om on topic te blijven:
Maar even zonder gekheid, zondag dus een auto of 25? Lijkt me top, digi camera alweer opgeladen, dus knippen maar!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 feb 2004 16:37 |
|
|
Shark
Middelburg
|
En dan maandag gelijk alle pics uploaden naar ons forum, kan iedereen lekker meegenieten
|
06 feb 2004 16:43 |
|
|
André
|
[off topic] wow, ik wist niet dat het zo belangrijk was on topic te blijven [on topic]
Niw, Pascal heb je de route al online gezet?
|
06 feb 2004 16:44 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heb de route uitgeprint klaar liggen...
NA de route upload ik wel wat PDF's ofzo....
Inderdaad, als het goed is zo'n 25 auto's (waarvan ik er NIET een zal zijn )....
|
06 feb 2004 17:24 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Pascal kan je hem nie halen en daarna weer terugbrengen
|
06 feb 2004 17:27 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Benzine-toevoer slangetje/buisje is stuk....
Kan hem dus wel ophalen, maar dan doet ie niet veel
*droom droom* *misschien mag ik die 993-Turbo lenen* *droom-droom*
|
06 feb 2004 17:30 |
|
|