Auteur |
Bericht |
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
Re: Porsche en golfsport
ik doe dit of is dit niet wat er bedoelt word
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
04 jul 2011 18:41 |
|
|
horn
PF #57
|
overigens, ga wel de 18 holes Signature course spelen (elke hole ontworpen door een andere top speler) en de 10 holes par 3 baan Tribute course (de 9 mooiste par 3 holes ter wereld nagebouwd). De 19th hole extreme par 3 sla ik even over. Hoor net dat dat 9600 rand kost (1000 euro). Beetje overdreven voor een helicopterride omhoog en omlaag en 6 ballen slaan. Oja, en een petje
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jul 2011 20:12 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
leuk. en linksbanen zijn .
_________________________________________ oud is beter
|
04 jul 2011 21:18 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
And old wolf, do you play golf
|
04 jul 2011 21:27 |
|
|
horn
PF #57
|
en hoe!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jul 2011 21:47 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
nou 't is er niet beter op geworden laatste jaar
_________________________________________ oud is beter
|
04 jul 2011 21:58 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, van wie wel...
|
04 jul 2011 22:13 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
van Rory wel ps hcp 17.6 (and rising), speel veelal regio Rdam (m.n. Hooge Bergsche), en overal en nergens, taylormade burners ijzers, Cobra houtjes en allegaartje aan wedges.
|
05 jul 2011 7:54 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Gisteren ondanks 't weer toch een Q-kaart gelopen en in handicap gedaald van 35,7 naar 31,7 . 44 stablefort punten en 104 slagen had ik daarvoor nodig op de 18 holes. Was heerlijk rustig op de baan door de regen, maar tegen vieren was 't 's middags onverwacht goed te doen en praktisch droog in Elst. Speel nu voor 't derde jaar, en ga 't eigenlijk steeds leuker vinden. Het is tevens mede een oorzaak dat ik de turbo te weinig gebruik...tja.
|
14 jul 2011 3:39 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ben sinds een paar weken bezig, vanavond mijn 3e les, en hopelijk rond oktober mijn GVB Ik speel bij Prise d'eau in Tilburg. Had de auto op de parkeerplaats staan, kwam ik terug, lag er een kaartje van Schmidt Oss onder de voorruit
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
14 jul 2011 9:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Prise d'Eau, tegenover de Virgin Luchtballonnen. Reden we laatst langs met de Jubirit. Succes met je gvb examen. @ Jurgen - ouwe topper!!
|
14 jul 2011 9:38 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Stond er tijdens de jubi-rit versteld van, dat jij alle golfbanen waar we langs kwamen kent Harald, maar je speelt dan ook al heel wat langer (en beter ) dan ik. Ga ik augustus weer een weekendje naar Gut Dünenburg, een mooie bosbaan bij Meppen/Haren.
|
14 jul 2011 10:18 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Gisteren golf van Durbuy bezocht.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
14 jul 2011 10:32 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
Porsche lifestyle blogDen Haag
|
Maar een belangrijkere vraag is eigenlijk: welke Porsche gebruik je om je clubs te vervoeren? Bijrijdersplaats in je 911, of is de kofferbak van de Boxster/Cayman groot genoeg?
|
14 jul 2011 11:06 |
|
|
horn
PF #57
|
daar heb ik in mijn beginjaren veel gespeeld. Met 20 man een weekendje Durbuy, zaterdag Golf de Durbuy en zondag Five Nations. Wat een topweekends waren dat. Durbuy blijft een gave baan... @ MartinW - toen ik nog een 911 reed gooide ik de tas altijd op de achterstoeltjes. Houten los en de ijzers gewoon in de tas (anders pastte het niet). Als ik eraan dacht gooide ik er een dekentje onder...
|
14 jul 2011 11:19 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
Goed om te weten dat het past. Speelt een belangrijke rol bij m'n keuze voor welke P te gaan... Maar om iets meer on topic te antwoorden: ben jarenlang lid geweest op Eindhovensche maar na verhuizing naar de Randstad (en een druk werkend bestaan) speel ik nog maar een paar keer per jaar op diverse banen door het land. Heb een handicap van +/- 21,0.
|
14 jul 2011 11:23 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Geen enkel probleem met de 968. Zonder de zetels plat te leggen, kan ik al 2 golftassen kwijt.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
14 jul 2011 12:00 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
Bovenstaande posten hoef je niet te quoten ; het is voor iedereen duidelijk dat je daar op reageert. Mod.
Kijk, da's het betere werk. Mijn voorkeur ligt echter meer bij een 993 of Boxster S/ Cayman S. Wordt misschien een ander verhaal...
|
14 jul 2011 12:13 |
|
|
horn
PF #57
|
boxster/gayman gaat je volgens mij niet lukken. Zou volgens mij alleen mee kunnen op de bijrijdersstoel. Kan me niet voorstellen dat je een beetje driver in één van de kofferbakken krijgt. 993 kan zo op de achter'bank'.
|
14 jul 2011 15:27 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
|
Boxster moet ook wel lukken (mijn broertje past er redelijk moeiteloos zijn tas in, twee stuks zelfs als ik me niet vergis.)
993 ook moeiteloos op achterbankje (twee stuks ook geen probleem, wel inderdaad de langere stokken even apart, dekentje kan verstandig zijn om middentunnel te beschermen)
|
14 jul 2011 15:55 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
@sanendave thanks, helpful! Hoe bevalt jouw 993c2 (ook voor dat doel)?
|
14 jul 2011 15:58 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
|
Bevalt zeer goed (ook prima voor golfweekendjes). Staat nu alleen wel te koop
|
14 jul 2011 16:29 |
|
|
horn
PF #57
|
1 + 1 = 2
|
14 jul 2011 16:55 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
@horn ... ik sluit het niet uit..
|
15 jul 2011 8:54 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Waar? Overal en vooral de laatste jaren door rugklachten vrijwel nergens Handicap? Al 15 jaar in bezit van GVB, maar een fervente greenfee-speler, hcp nooit laten registreren (kon volgens mij vroeger ook niet zonder lidmaatschap). Nu door m'n rugklachten ben ik al blij als ik 2 boven par speel. Tas? Gefitte set van John Letters, type Trilogy 2000 Ook al wat ouder dus, steel shaft nog. Mijn golfmaatje van weleer is een paar jaar geleden naar Sydney geemigreerd, heb nu mijn vriendin geenthousiasmeerd en haar een "starterssetje" en een stel lessen voor haar verjaardag gegeven.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
20 jul 2011 11:26 |
|
|