Re: Aspirant Porsche rijder :)
Bedankt voor de reacties weer.
...Ik see said the blind man.
Ik zeg altijd wel dat ik redeljk rustig rijdt, maar eerlijk gezegd gaan mijn banden altijd al wat snel en is het verbruik ook altijd 15% hoger dan wanneer mijn vriendin rijdt
En het zullen ook geen goedkope banden zijn denk ik. Als ik dat zo hoor gaat het eerder 3k per jaar of meer worden dan 2k per jaar aan onderhoud. Enthousiast als ik ben zie ik dit soort zaken wel een beetje over het hoofd
En wat zouden de verwachtingen zijn qua grote kosten in de komende 5 jaar. Remblokken, remschijven?
Ik hoor van ferrari / aston dat je niet gek moet opkijken als je een 5-10k voor een beurt + extra´s kwijt bent. Is dat iets wat hier ook zou kunnen gebeuren de komende 5,6 jaar?
Ik ga in mijn beslissing toch af op ook het financiele plaatje. (veel) hogere autokosten betekent ook direct (veel) hogere bijtelling.
Een mooie porsche rijden wil ik al vanaf mijn prille jeugd bij wijze van spreken. Betalen is altijd een beetje de uitdaging geweest
Het moet wel leuk blijven ook als ik 15000 per jaar rijd en niet altijd even economisch