Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:42

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Graag advies over schade 993 (zie foto) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Graag advies over schade 993 (zie foto)
Karmann 123: AKK laten uitvoeren en dan beslissen. EX-USA auto's zijn kwalitatief erg goed, met name omdat het merendeel nog nooit pekel heeft gezien en in zonnige streken hebben rondgereden. Het feit dat ze minder op zouden brengen bij evt, verkoop is bullshit. Ik heb er meerdere uit de US gehaald en een aantal na verloop van tijd weer verkocht. Ze brachten stuk voor stuk net zoveel op als vergelijkbare Europese exemplaren. Bij positieve AKK gewoon doen en lekker genieten. Helaas zijn er op dit forum nogal wat mensen met onterechte vooroordelen jegens US modellen maar daar heb je natuurlijk geen boodschap aan. Succes!

18 jul 2011 21:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Hilvarenbeek
Auto heeft vorige week een AKK gehad. Omdat ik er zelf zoals gezegd geen verstand van heb, heb ik alles incl. foto's van de keuring doorgestuurd aan Wil Vanderpalen. Net telefonisch contact met hem gehad en naar zijn inziens is er weinig met de auto aan de hand. Zijn in ieder geval geen kosten die niet te overzien zijn naar zijn zeggen. Heb net bod bij verkoper neergelegd en hoop dat ze hier ja op gaan zeggen zodat ik dan alles in gang kan zetten om auto zo snel mogelijk hier te hebben. Zoektocht alleen is al leuk maar als ie op de inrit staat kan de de echte lol pas echt beginnen.
Ik hou jullie op de hoogte. De afgelopen periode zijn nog heel wat auto's voorbij gekomen maar heb toch wel het idee dat er altijd wel iets is om het niet te doen. Kleur, interieur, prijs, km, aantal eigenaren, tip, historie etc. Denk dat deze auto na een aantal reparaties het meest in de buurt komt van mijn voorkeurslijst. Dus dan knoop doorhakken en rijden met die :ba:

18 jul 2011 22:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Suc6 :ba:

19 jul 2011 19:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Wat er aan schade te zien is zijn toch alleen wat grassen op een afdekplaat?

hebben 9 van de 10.zitten bij mij ook onder aan de bumper.
dat is hier met al die drempels en hobbels niet tevoorkomen.

anton964

19 jul 2011 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
981 Boxster GTS
@ Anton, zo eentje monteren dan maar . . .

Afbeelding

. . . een FPS oftewel Front Protection Bar.

Een stevige rvs buis, gemonteerd op bestaande bevestigingspunten (dus geen extra gaten boren), die de ergste eerste klappen opvangt (verkrijgbaar o.a. bij Carnewal http://www.carnewal-europe.com/ ).

Voor mij in ieder geval een uitkomst met m'n verlaagde 993 en GT2 voorzijde :wink:

19 jul 2011 21:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2