Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 8:30

Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Wie heeft er een beetje kijk op een LED tv? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: Wie heeft er een beetje kijk op een LED tv?
Lees hier over de ONE. http://www.kieskeurig.nl/afstandsbedien ... ne/215214/

Touchscreen is juist makkelijk. Hier verschijnen de opties, die je nodig hebt afhankelijk van waar je je bevindt.

De afstandbediening van de LG 5300 is ook perfect samen met de Blueray speler van LG.

21 jul 2011 18:54
Profiel WWW
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Maar 1 antwoord mogelijk; ga voor plasma :ba:

21 jul 2011 18:58
Profiel
Weet je het nu nog Hans. :lol:

21 jul 2011 19:00
3.2S
010
Ga voor LED. Verbruikt minder, weegt minder, kost minder en geeft een helderder beeld.

21 jul 2011 19:00
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
944S2 Cabrio '90
Rotterdam H'berg
Ik heb met de kerst een Full-LED van LG, de 47LE8500, gekocht
deze heeft "local dimming" (blokken met leds gaan uit) dus zwart is echt zwart; dat is dus echt briljant.

nadeel:
de Local dimming (velden) zie je wel bij grote kijk hoeken en groot contrast (als je er op let)
De glazen plaat voor het scherm spiegelt, maar ziet er wel gaaf uit

21 jul 2011 19:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
barolo schreef:
Lees hier over de ONE. http://www.kieskeurig.nl/afstandsbedien ... ne/215214/

Touchscreen is juist makkelijk. Hier verschijnen de opties, die je nodig hebt afhankelijk van waar je je bevindt.

De afstandbediening van de LG 5300 is ook perfect samen met de Blueray speler van LG.

Wat Barolo al aangeeft, touchscreen werkt echt perfect. Overigens is de accu ook een dikke prima, kan er bijna een maand mee doen en dan een nachtje in de lader, ideaal. Als ik echter een minpuntje mag noemen......dan zou ik dat niet kunnen...o jah...de prijs :mrgreen:.

21 jul 2011 19:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
barolo schreef:
Ga voor LED. Verbruikt minder, weegt minder, kost minder en geeft een helderder beeld.

+1 Plasma is tegenwoordig alleen nog interessant als je voor heel weinig heel groot wilt.

De ontwikkeling in (LED)-LCD is veel harder gegaan dan bij plasma. Ook de LED schermen zijn LCD panelen alleen worden ze door LED's verlicht in plaats van de CCFL techniek die eerst gebruikt werd. In een vergelijkbare prijsklasse levert een LED-scherm een hogere scherpte en inmiddels zijn snel bewegende beelden minstens net zo goed als bij plasma. De kleurbeleving van een Plasma scherm lijkt wat meer op die van de beeldbuis dus als dat je aanspreekt is plasma een optie.

Hans, je woont ver buiten m'n verzorgingsgebied maar voel je vrij om een PB'tje te sturen als je vragen hebt.

21 jul 2011 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
barolo schreef:

LED is niet voor niets zo populair aan het worden. De energie en prijsverschil boeit me niet zoveel, ik wil gewoon de TV met het beste beeldkwaliteit en dat is voor mij toch echt LED. Dan heb ik nog de 100htz, de 200htz van tegenwoordig zijn nog een stukkie beter.

Overigens heb je voor rond de € 1000 ook wel een nieuwe LED die ca. 10 jaar mee gaat hoor. Dan hou ik die 2K liever in mijn zak.

Laatst bijgewerkt door Buco op 21 jul 2011 19:21, in totaal 1 keer bewerkt.

21 jul 2011 19:19
Profiel WWW
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Volg alles hoor, blijf erbij :thumleft:

21 jul 2011 19:20
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
barolo schreef:

Marketing technisch klopt bovenstaande (qua verbruik). Gewicht zal niemand iets schelen. Helderder beeld zeker niet. Genoeg schermen met vlekken langs de randen waar de LED's geplaatst zijn. Daarnaast blijft een TV gigantisch persoonlijk. Iedereen heeft een smaak van eigen kleuren.

Doe het net als met een Porsche. Ga op verschillende plekken kijken en laat je goed informeren.

21 jul 2011 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
mijn tip kennis heeft hem als je kwaliteit wilt en een heel goed geluid door de speakers zitten er los bij en kunnen aan de TV worden bevestigd met bijgeleverde beugels:
Panasonic TX-P54Z11
deze tv kostte ruim een jaar geleden nog € 6.000,00 Euro en wordt nu voor
€ 2.300,00 aangeboden bij redcoon
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/tx-p54z11/326790/

Laatst bijgewerkt door thomas993 op 21 jul 2011 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.

21 jul 2011 19:58
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
dreamer schreef:
Buco schreef:
2000 gtv schreef:
........

Ik had dat ook met die 4 a 5 afstandsbedieningen. Heb toen een 'Logitech Harmony ONE' gekocht die alles in een kan, echt super handig. Je moet hem om te starten 1x helemaal inlezen en de functies aanzeggen. Daarna kunnen de a.b. in de kast :).

Ik had ooit de logitech 1000 (bij inbraak alhier meegenomen dus pleitte) was een klote ding om mee te werken, is de One makkelijker? Alleen touchscreen is niets voor zo'n ding. Wat doe je met het scherm van de one? Als deze goed is haal ik er ook een. Heb ook 4 afstandsbedieningen liggen :(

Ik wil dus alles via mijn ipad kunnen bedienen.
De techniek heet volgens mij DLNA correct me if i'm wrong.
En die second tv techniek van samsung lijkt me ook reuze handig.Kan vrouwlief of iktijdens het strijken via de ipad overal tv kijken. :twisted: :mrgreen:

21 jul 2011 20:18
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
@Buco & Barolo: dank heren. Ik ga toch nog maar eens kijken maar een Logitech zapper :D

21 jul 2011 21:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
thomas993 schreef:
mijn tip kennis heeft hem als je kwaliteit wilt en een heel goed geluid door de speakers zitten er los bij en kunnen aan de TV worden bevestigd met bijgeleverde beugels:
Panasonic TX-P54Z11
deze tv kostte ruim een jaar geleden nog € 6.000,00 Euro en wordt nu voor
€ 2.300,00 aangeboden bij redcoon
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/tx-p54z11/326790/

Als je dat geld uitgeeft kun je inmiddels beter die Samsung kopen, de Panasonic heeft alleen een beter geluid maar wordt verder overklast door de Samsung. Een jaar is tegenwoordig al bijna bejaard in tv-land, t gaat steeds meer de kant van de laptops op wat dat betreft.

21 jul 2011 22:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
2000 gtv schreef:
De techniek heet volgens mij DLNA correct me if i'm wrong.

Simpel gezegd is DNLA een netwerkprotocol dat door meerdere fabrikanten ondersteund wordt zodat die apparaten elkaar kunnen zien en makkelijk samen kunnen werken.

21 jul 2011 22:23
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Juist en daar komt dus de ipad om de hoek kijken die zowel de tv als receiver/home cinema bedient. :wink:

Nou weet jij er nogal veel van denk ik.
Ik zoek eigenlijk nog een versterker die dus wifi en dlna heeft maar waar ik ook af en toe mijn Basgitaar kan inpluggen :scratch:
Moet 1x per week 1 a 2 nieuwe nrs inspelen en dat gaat tegenwoordig via youtube.
Dus ik wil mijn TV aan zetten :arrow: youtube nr zoeken :arrow: gitaar inprikken en meespelen.
Scheelt me weer een hoop tijd met al die kabeltjes, pedalen etc via de laptop :wink:

21 jul 2011 23:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Beste is nog steeds een plasma na het inbranden 3a400uur even laten calibreren .

Bij de beste van nederland frank doorhof :salut:

En het 3d verhaal is in de us al weer op zijn retour,door de tegen vallende verkoop :popcorn:

Altijd een mooi verkoop argument dat een plasma veel meer stroom gebruikt dan de derest ,wordt al jaren

ge ohd dat plasma gaat verdwijnen .sommige verkopers weten niet hoe de plasma tecniek werkt. Bv de kleur zwart bijna geen

stroom opnamen ,daar integen de kleur wit veel stroom opnamen dus door de mand genomen gemiddeld verbruik van een plasma .

Valt niet veel duurder uit dan de rest ,komt nog bij dat dat het nog steeds het mooiste beeld weergeeft. :shock:

Staat een mooie panasonic 50 inch uit de g-serie [pioneer techniek] top scherm voor 900 uries bij corupt in rottjeknor :salut:

Laatst bijgewerkt door smoontje op 22 jul 2011 7:03, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jul 2011 0:22
Profiel WWW Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
@ Hans, al spijt dat je het gevraagd hebt ? :mrgreen:

Citaat:
Ik ga toch nog maar eens kijken maar een Logitech zapper

@ Dreamer. Werkt helemaal top. Kan zelfs de verlichting ermee regelen. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat. :thumleft:

22 jul 2011 0:55
Profiel
‘64 Kever
Als je de centjes er voor over hebt, koop een Harmony 900 ipv een One.... Ik moest Esther altijd uitleggen, dat ze niet "aan" moest doen en dan de afstandsbediening wegwijzen.... Met de 900 heb je RF, en voilà, alles werkt als een zonnetje! Geweldige set, geen ontvangers overal, alles netjes weggewerkt in de kast, heerlijk :cheesy:

Nadeel? Hij is wel ERRUG prijzig :cry:

22 jul 2011 10:54
Profiel Facebook 
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Pascal schreef:
Als je de centjes er voor over hebt, koop een Harmony 900 ipv een One.... Ik moest Esther altijd uitleggen, dat ze niet "aan" moest doen en dan de afstandsbediening wegwijzen....

Dat zelfde bezwaar zien we hier ook. De Dames in huis hebben altijd te veel haast om met die ONE overweg te kunnen. Ik krijg ze niet aan het verstand gepeuterd dat dat ding alle "knop-drukjes" volgordelijk afwerkt en dat enig geduld dus op zijn plaats is, als mede een zekere discipline (laat alles in stand-by want dan werkt het goed).

Ook vind ik dat ik de ONE niet voldoende flexibel kan "programmeren". De bijgeleverde (behoorlijk gebruikers onvriendelijke) software heeft zo gezegd geen "advanced" mode waarin je het proces zelf kunt controleren. Je houdt dus het irritante dat de ONE steeds ALLES wil in- of uitschakelen. Schakel eens over van DVD kijken naar radio luisteren... :bang:

22 jul 2011 11:16
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Ik ga weer terug, na al deze moeilijke antwoorden en vragen :wink:

Afbeelding

22 jul 2011 20:57
Profiel
esgigt schreef:
Ook vind ik dat ik de ONE niet voldoende flexibel kan "programmeren". De bijgeleverde (behoorlijk gebruikers onvriendelijke) software heeft zo gezegd geen "advanced" mode waarin je het proces zelf kunt controleren. Je houdt dus het irritante dat de ONE steeds ALLES wil in- of uitschakelen. Schakel eens over van DVD kijken naar radio luisteren... :bang:

Ik heb de ONE, en over de handleiding/software heb je gelijk.

Maar probleem wat jij hebt, heb ik niet, ik kan van alles schakelen en gaat perfect.
Zet alles aan of uit wat niet nodig is, dus hier niet :bang: :wink: .

22 jul 2011 21:54
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
cabrio wim schreef:
Zet alles aan of uit wat niet nodig is

Dat is toch niet handig? :scratch:

23 jul 2011 9:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex boxster
drietwee schreef:
Geweldig daar, en de mogelijkheid om terug te brengen als ie niet bevalt (rekenen ze klein beetje voor).

Overigens PLASMA!!!!!!!!!!!!!

+1 plasma (panasonic voor mij nr 1) wel een digitaal kastje er aan dan he?

23 jul 2011 10:57
Profiel
Speedy356 schreef:
cabrio wim schreef:
Zet alles aan of uit wat niet nodig is

Dat is toch niet handig? :scratch:

Toch wel.

Als ik tv kijken druk, gaat humax, receiver en tv aan.
Wil ik tijdens tv kijken ineens radio luisteren, druk ik dan radio luisteren, gaat tv en humax uit, blijft receiver aan, en gaat over op radio.
Zo ook met alle andere commando's, dus perfect.

23 jul 2011 14:16
Antwoord op onderwerp   [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende