928 S4 1986 aangeboden Auto verkocht onderdelen nog te koop
De auto 928 S4 is al reeds verkocht. !!!!!!!!!!
De onderdelen zijn nog wel los te koop als pakket of los..
pm met voorstel....
ik zal er ook nog een aparte adv voor maken
Daarom gaat de recent aangeschafte 928 S4 weer in de verkoop.
928 S4 1986 250 000 km
schuifdak electrisch
compleet leder pakket zwart ( echt alles is leer, dashboard ,deurpanelen enz enz)
airco (riem voor pomp is eraf, dus zal niet in orde zijn)
electrische ramen
automaat
electrisch verstelbare Turbostoelen (Niet kapot!!)
audio pakket , met pioneer radio.
enz enz
Dit is dus een echte S4 met de grotere remmen rondom, nieuw type motor enz
er zijn behoorlijk wat rekeningen bij , boekjes ook erbij maar niet volledig ingevuld .
Auto heeft nog een duits kenteken.. duitse brief vermeld geen schadeverleden.
Is in een echt goede algemene staat, de voorbumper heeft een klein lak schadetje, niks schokkend keertje langs de spuiter en het is weer gefixt.
De riem is vervangen geweest, maar omdat de auto tijdje heeft stilgestaan wilde ik daar geen risico mee nemen en gewoon vervangen. Auto draait prima, inzetten van versnellingen gaat zonder schokken enz
Staat op origineel 16 inch velgen waar nu winter banden opzitten , perfecte staat nog, setje zomerbanden( zonder velg) zitten er ook bij, goede staat.
IK heb bij de auto een groot aantal onderdelen welke mee verkocht kunnen worden, zonder deze delen mag ook.
lijst onderdelen:
-distriebutieriem
-spanrol
-looprol
-waterpomp
-pakkingset voor hele motor
-reviesieset voor stuurhuis ( alle keerringen enz origineel ZF)
-oliefilter
-luchtfilter
-brandstoffilter
-nokkenaskettingen 2x
-geleiderd daarvoor
-bougies
-bougiekabelset ( 10 kabels)
-2x verdelerkap
-2x rotor.
Zoek je een auto met een compleet waterdichte historie moet je deze voorbij lopen. Zoek een mooie basis zonder schadeverleden, belastingvrij, leuke opties waar je nog wat aan kan/moet sleutelen dan moet je deze beslist eens zien..
op de stijlen naast de deuren zaten stickers, hier zie je inmiddels niks meer van.
vraagprijs compleet met alle onderdelen erbij 8250