Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 96  Volgende
Koopjes van het ogenblik - Deel VI 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI
viaa schreef:
@Delnoy...zo dan, das een mooie zeg! Ik zou die van mij er zo voor omruilen ;-)

Ik niet ... als de staat van die auto in z'n geheel net zo goed is als die van de voorbumper :popcorn:

15 jul 2011 16:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Wat is er met de voorbumper

Afbeelding

....? :mrgreen:

15 jul 2011 17:16
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Tijd voor 'n bezoekje aan Pearl, Bully :?:

Foto 2 en foto 7 op MP ... maar het kan natuurlijk zijn dat alleen de voorbumper er zo belabberd uit ziet :popcorn:

15 jul 2011 17:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Slof schreef:

Vorig weekend langs geweest bij deze scherpgeprijsde 993 en gisteren een AKK bij Visser in Hilversum laten doen. Bij deze een kort verslag!

Ik verwacht morgen de definitieve rapportage per post, met betrekking tot de inhoud daarvan mogen mensen privé met mij contact opnemen indien daarvoor interesse is. Lijkt me namelijk niet zo netjes om dat openbaar te maken :).

Ik hoopte dat mijn zoektocht zou eindigen bij deze 993, maar het lijkt erop dat ik toch nog niet klaar ben. Uiteraard ben ik de 964 ook nog niet vergeten. Mijn jacht gaat door!

Laat ik dan jou, Slof ... in ieder geval namens elke lezer van dit topic eens bedanken voor het feit dat je je bevindingen wilt delen :thumleft: . Het heeft jou tenslotte geld gekost om het rapport te laten vervaardigen. Geld wat je van medeforummers niet terug krijgt. Aan de andere kant moet je maar denken ... het heeft je ook geld bespaart door de auto niet te kopen.

Succes met je verdere zoektocht !

15 jul 2011 22:07
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
+1. :cheers:

Zou wel een voorstander zijn dat wat mensen op vrijwillige basis bij evt interesse eens gingen kijken voor mensen die niet bepaald in de buurt wonen van een evt. aankoop kandidaat. Hoeft natuurlijk geen AKK te worden maar met een beetje speurwerk en kennis van de zwakke punten bij sommige modellen kom je een heel eind. Als de kijker aangeeft dat het om een interessant object gaan kun je altijd nog afkomen en een AKK laten doen. Wil ik best wel doen voor potentiele kopers in de regio Limburg. Lijkt me best leuk, leerzaam en informatief voor anderen. Is misschien ook nog een manier om handelaren eens 'n keer voor te zijn. :mrgreen:

16 jul 2011 0:46
Profiel
Omg. Amsterdam
gast schreef:
Elferhenkie schreef:
Koopjes bestaan echt wel..... :salut:

Olaf schreef:
Ik ben nog geen echte koopje hier (of elders op het net) tegen gekomen, waarvan je kan zeggen dat de betreffende auto echt 100% is :popcorn:

Op het Net zijn ze geen koopjes maar in werkelijkheid zijn ze best te vinden..... het is kwestie van geduld (en geluk).... :wink: :mrgreen:

Zo en nu ga ik eerst even slapen om straxs te genieten van mijn koopje :wink: ..... en wat is nu mij nieuwe koopje???? :mrgreen: :mrgreen:

16 jul 2011 2:20
Profiel
911 3.2 Carrera
Ik als zoekende (3.2 coupe) ben echte koopjes nog niet tegengekomen.........maar zoals eerder geschreven: ik heb geduld voor eentje welke voldoet aan mijn criteria: rood/zilver/grijs met zwarte interieur......en wat kleinere dingen..... :wink:

(en technisch/uiterlijk in uitstekende staat en staat voldoende budget tegenover............... :thumleft: )

16 jul 2011 8:50
Profiel
PorscheForum Rookie
een mooie?? 964. Prijs lijkt oke. Onderhoud nog niet kunnen checken.

NL 964

Bekende auto hier?

16 jul 2011 9:08
Profiel
PorscheForum Rookie
911 e 1970
bovenkarspel
http://auto-diversen.marktplaats.nl/sch ... ijden.html?
kwam ik tegen op mp zal nog wel wat kosten als ie al 15 jaar stilstaat.

16 jul 2011 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
porsche 911 sc 911 wtl 79 ex 914 2.0 944 turbo
winterswijk
@ Dial_888 miss dit iets voor jou, rood met zwart interieur http://link.marktplaats.nl/464422209

16 jul 2011 20:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91 ex Carrera 4 cabrio 2001 ex Cayenne Turbo 2006 ex 944 1987 ex 944 1982 ex Porsche 911 T 1973
Noord-Holland
hookmen schreef:
http://auto-diversen.marktplaats.nl/schadeauto-s/463261115-porsche-911-turbo-bj-1980-met-iets-werk-of-zo-rijden.html?
kwam ik tegen op mp zal nog wel wat kosten als ie al 15 jaar stilstaat.

Ik heb deze wagen laten keuren P b als iemand meer wil weten!!!

16 jul 2011 20:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Hele goedkope auto's zijn vrijwel nooit goedkoop genoeg. De aanschafprijs is niet zo heel releva t - het is in Porsche rijden waar de echte kosten zitten. Buy the best you can get. Maar dat is ratio :mrgreen:

Wel een mooie en zeer verleidelijke prijs voor een proper 930, maar als je hem niet gekocht hebt dan zal er est wel het eea uit de AKK gekomen zijn.

16 jul 2011 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91 ex Carrera 4 cabrio 2001 ex Cayenne Turbo 2006 ex 944 1987 ex 944 1982 ex Porsche 911 T 1973
Noord-Holland
Hij ziet er heel goed uit ,het is wel de eerste lak en orginele kleur.
maar hij mist een paar onderdelen en een motor en versnellingsbak revicie is aan te raden!!
Deze kan je beter laten staan of je moet diepe zakken hebben!!
Zijn nog meer dingen dan via pb

16 jul 2011 22:07
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
er staat nu hier op forum een 3.2 met G50 uit '86 te koop, zwart/zwart! 20k

16 jul 2011 23:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Wolbert heeft sinds 15.7.2011 de LV-DZ-60 ... een blauwe 3.2 '85 met gedocumenteerde 185 dkm te koop staan voor een vraagprijs van 23.950

17 jul 2011 1:17
Profiel
Moderator
911 Carrera S
.. vraag me af hoe dat interieur er IRL uit ziet :wink:

Afbeelding

17 jul 2011 9:16
Profiel WWW Facebook 
M140i
Olaf schreef:
.. vraag me af hoe dat interieur er IRL uit ziet :wink:

Waarom vraag je je dat af?

17 jul 2011 9:48
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Op de foto vind ik de kleur van het interieur niet mooi en het stuur tegen 'lelijk' aan zitten - als ik op zoek zou zijn naar (nog) een Carrera 3.2 - zou ik aan de hand van d(i)e foto(s) niet zo snel naar Achterveld rijden om te gaan kijken :arrow: ookal vind ik de vraagprijs acceptabel :popcorn:

17 jul 2011 9:59
Profiel WWW Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
1970 Porsche 911S Steve McQueen's "Le Mans" Movie Car. :cheers:

Vast geen koopje :bang:

http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=MO11&CarID=r105

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

http://www.rmauctions.com/CarDetails.cfm?SaleCode=MO11&CarID=r105

Chassis No.
91103 01502

200 DIN horsepower @ 6500 rpm, 7,300 rpm redline, 2,195 cc / 133.9 cubic inch horizontally opposed six-cylinder engine, five-speed manual transmission, independent front and rear suspension. Wheelbase: 102.4"

- Delivered new to Steve McQueen on the set of the iconic motorsport movie Le Mans
- Highest available specification offered by Porsche for street models
- Invoiced and assigned by the Property Master for use during filming and for McQueen’s personal use
- Four owners from new, including McQueen’s personal collection in California
- Excellent in highly original preserved condition
- Well documented with invoices and correspondence corroborating absolute authenticity

For the first three minutes and 40 seconds, Steve McQueen isn’t the only star of the 1971 film Le Mans. The steely-eyed McQueen’s co-star for the film’s memorable opening scenes is a Slate Gray 1970 Porsche 911S. This magnetic pair opens the film in convincing fashion, and the tranquil images of McQueen driving the snarling 911 through the bucolic French countryside, contemplating the complex and shifting equations of life and death in competition, are in stark contrast to the racing action that would follow.

Enz.

17 jul 2011 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.7 '74 und Boxster 2.5 '97
Alken - Limburg
erwin996 schreef:
Wat staan de achterwielen gek in de wielkast? Of is dat de lichtinval?

Afbeelding

Is al verkocht, iemand van hier :?:

17 jul 2011 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 2.0 1965 Porsche 924 2.0 1976 Porsche 928 4.5 1979 Porsche 968 3.0 1993
Groningen
Die van McQueen hoort echt niet in dit topic thuis... expert van RM heeft laten weten in 911&Porsche World dat het openingsbod op een enorme $950.000,- zal liggen.. Is echt geen tiepvaut :wink: :shock:

17 jul 2011 17:28
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ach, wie weet. Misschien zijn er een paar mede forummers die dit wel als een koopje zien. Maar deze icoon verdient eigenlijk een eigen topic. Verwacht alleen dat zo'n collectors item snel weg is en in een of andere collectie verdwijnt. :evil:

17 jul 2011 17:38
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Dit moet hem zijn dus :wink: http://youtu.be/mKVGDTjJmXk

17 jul 2011 17:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Dat hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Het is wel de Porsche van Steve McQueen uit Le Mans :!:

Ik heb die openingsscene echt 1000 keer gezien. En dat spreekt natuurlijk ook niet Porsche liefhebbers aan. Heb ook nog een artikel liggen over de Turbo van McQueen. Had hij een speciale knop op zitten die de lampen doofde voor als hij achtervolgd werd door de Politie.

Deze auto is een aantal jaren geleden nog voor een relatief laag bedrag van eigenaar gewisseld. Dus wellicht is het nu geen koopje meer, maar dat is het met een waarde van 950 k wel geweest :mrgreen:

17 jul 2011 17:43
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Delnoy schreef:
1970 Porsche 911S Steve McQueen's "Le Mans" Movie Car. :cheers:

- Delivered new to Steve McQueen on the set of the iconic motorsport movie Le Mans

For the first three minutes and 40 seconds, Steve McQueen isn’t the only star of the 1971 film Le Mans. The steely-eyed McQueen’s co-star for the film’s memorable opening scenes is a Slate Gray 1970 Porsche 911S. This magnetic pair opens the film in convincing fashion, and the tranquil images of McQueen driving the snarling 911 through the bucolic French countryside, contemplating the complex and shifting equations of life and death in competition, are in stark contrast to the racing action that would follow.

Enz.

Ik maak hieruit op dat het dezelfde auto is

17 jul 2011 17:56
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 96  Volgende