Auteur |
Bericht |
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Handleiding montage dakspoiler
Beste Forummers, Eindelijk heb ik dan de dakspoiler voor mijn auto (964). Vriend van mij, had hem voor me gevonden op het web. Natuurlijk was de spoiler niet compleet, en heb ik vandaag de complete montage/bevestigingsset binnen gekregen, die ik begin van de week had besteld. Ook duur grapje.... Nu alles compleet is, en de spoiler binnenkort in de kleur gespoten gaat worden, wil ik eigenlijk de handleiding hebben, om de spoiler (wat makkelijker ) te kunnen monteren. Het nr van de spoiler is :993.504.445.02 WIE HEEFT ER ZO'N HANDLEIDING ? Deze zal wel meegeleverd worden met een complete set, lijkt me. En weet misschien iemand , of er in een 964 al een voorbereiding aanwezig is, om het derde remlicht op aan te sluiten. Of: Waar kan het beste de verbinding met de originele bedrading worden gemaakt, om derde remlicht aan te sluiten. Hoe/waar de bedrading naar binnen brengen ? Langs/door raamrubber ? Bedankt voor de tips, alvast...Ennuhhh een heerlijk Porsche weekend gewenst
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
15 apr 2011 20:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Handleiding montage dakspoiler
viewtopic.php?p=500929#p500929er stond vroeger een hele duidelijke DIY beschrijving op p-car.com, maar die is er nu helaas van af.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2011 20:57 |
|
|
Sandman
|
Thanks Horn, Da's inderdaad errug jammer, dat die er niet meer op staat. Topic ff bekeken, dat wordt dus het draadje langs het raamrubber friemelen Leuk klussie
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
15 apr 2011 21:22 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Suc6 krijgen we wel het resultaat te zien
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
15 apr 2011 22:01 |
|
|
Sandman
|
Eg wel
|
15 apr 2011 22:27 |
|
|
bully
|
Laatst bij Marcel zo'n ding op de sleutelclub erop gezet, fluitje van een cent voor Harry, dus kom eens langs sandman
|
15 apr 2011 23:59 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
er staat HIER misschien ietsje wat bruikbaar kan zijn
|
21 apr 2011 0:43 |
|
|
Sandman
|
Kijk Dat is mooi Dat is precies wat ik zocht. Thanks Volgende week dinsdag gaat de spoiler in de kleur , en wilden we 'm gaan plaatsen. Nu las ik iets over de aansluiting van het derde remlicht in een multi-stekker............... Nu nog even te weten zien te komen, of die multi-stekker bij 964 op zelfde plek zit als bij 993. Ga wel eens in schema snuffelen.
|
21 apr 2011 8:19 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Wil eigenlijk ook een derde remlicht moteren echter weet ik niet hoe en waarop ik deze moet aansluiten, ligt er voorbereiding er al of moet ik zelf draden gaan trekken?
gaat om een 964
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
23 jul 2011 20:17 |
|
|
Sandman
|
Mijn maat heeft het derde remlicht aangesloten.Onder de hoedenplank bij de rechterspeaker ligt een multistekker waar de bedrading van het remlicht ook bij zit, daar heeft hij de draad van het derde remlicht bijgeprikt.
|
23 jul 2011 21:02 |
|
|
Bassen
|
Ok, makkie dus. Dacht links maar het is natuurlijk vanachter het stuur gezien rechts achter me, ga er morgen mee aan de slag kijken of ik het draad door/langs het rubber krijg
|
23 jul 2011 21:12 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Bedoel je zo'n handvat? Geloof dat de Engelsen het 'pram holder' noemen naar een type kinderwagen waar ze dienst doen als handvat. Dacht dat dat alleen een Amerikaanse aangelegenheid was voor het 3e remlicht.
Waarom zou je dat er op willen zetten?
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
23 jul 2011 21:20 |
|
|
Sandman
|
Nee, geen handvat, maar een dakspoiler. @Bassen: Dat draadje langs het raamrubber krijgen, is wel een ge-piel. Maar zo'n dakspoiler staat wel fraai, en je bent gewoon beter zichtbaar (bij remmen)
|
23 jul 2011 21:27 |
|
|
Bassen
|
|
24 jul 2011 11:13 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Ah. Ok - Dat ziet er beter uit
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
24 jul 2011 11:49 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
jep, ofzo bij de jouwe
|
24 jul 2011 11:54 |
|
|
Bassen
|
Kom er niet uit, waar moet ik de draden namelijk op aansluiten? ik zie wel een multi stekker maar daar word ik niks wijzer van
|
24 jul 2011 14:05 |
|
|
Bassen
|
tis inmiddels gelukt, morgen de boel aandraaien en dan is het klaar
|
24 jul 2011 18:40 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik heb een soortgelijke spoiler op m'n 964. Vanmiddag zei iemand tegen me dat m'n spoiler scheef hangt, en dat is ook zo. Bij inspectie blijkt aan één kant het plaatje waarmee hij op de ruit zit gelijmd los te zitten. De lijm is (misschien door extreme hitte onlangs in Italië) een losse plakkerige smeurie geworden, maar goed vastzitten doet het niet meer.
Ik wil hem graag weer goed vastzetten, beetje jammer als hij los schiet tijdens het rijden. Weet iemand die een soortgelijke spoiler heeft bevestigd hoe het vast zou moeten zitten? Is het een zelfklevende laag, is het gekit?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 jul 2011 16:56 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 jul 2011 17:13 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
of even langs de carglass die kunnen hem zo plakken voor je.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
29 jul 2011 0:06 |
|
|
Sandman
|
Mijn maat heeft hem voor mij gemonteerd. Volgens mij had hij een speciale mega-sterke 2 komponenten lijm/kit. Zal het 'm wel vragen. Anders is carglass idd ook wel een optie/idee
|
29 jul 2011 16:47 |
|
|
Bassen
|
gewoon met polymax gelijmd, werkt perfect
|
31 jul 2011 14:58 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
gewoon in de DHZ een tube TEC7 halen
|
31 jul 2011 17:54 |
|
|