Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 8:38

Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Wie heeft er een beetje kijk op een LED tv? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Bericht Re: Wie heeft er een beetje kijk op een LED tv?
Same here, ik vind het ook handig. Je moet alleen wel effe wachten totdat ie het protocol heeft afgewerkt. Maar handmatig gaat het niet sneller.

23 jul 2011 15:29
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hier ook de ONE.

Inderdaad even doorhebben hoe je moet programmeren maar dan kan je ook doen wat je wil.
Geen probleem.

23 jul 2011 15:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
2000 gtv schreef:
Ik zoek eigenlijk nog een versterker die dus wifi en dlna heeft maar waar ik ook af en toe mijn Basgitaar kan inpluggen :scratch:

Gebruik je daar XLR voor of gewoon de jack-microfoon aansluiting? En welke speakers gebruik je bij de set?

23 jul 2011 17:57
Profiel
esgigt schreef:
Pascal schreef:
Als je de centjes er voor over hebt, koop een Harmony 900 ipv een One.... Ik moest Esther altijd uitleggen, dat ze niet "aan" moest doen en dan de afstandsbediening wegwijzen....

Dat zelfde bezwaar zien we hier ook. De Dames in huis hebben altijd te veel haast om met die ONE overweg te kunnen. Ik krijg ze niet aan het verstand gepeuterd dat dat ding alle "knop-drukjes" volgordelijk afwerkt en dat enig geduld dus op zijn plaats is, als mede een zekere discipline (laat alles in stand-by want dan werkt het goed).

Wij Zeeuwen zijn wat meer relaxed. :wink:

23 jul 2011 18:57
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
roenkie schreef:
2000 gtv schreef:
Ik zoek eigenlijk nog een versterker die dus wifi en dlna heeft maar waar ik ook af en toe mijn Basgitaar kan inpluggen :scratch:

Gebruik je daar XLR voor of gewoon de jack-microfoon aansluiting? En welke speakers gebruik je bij de set?

Zou het mooiste zijn om de jack plug ergens(microfoon aansluiting?)in te kunnen pluggen.
Maar is me ooit wijs gemaakt dat ik dan of mijn versterker en/of de speakers opblaas.Dus ik ben benieuwd of er al iets is waarbij dit wel kan.
Ben me al even aan het orienteren geweest(saturn en mediamarkt :lol: )maar , in hoeverre ik hier wijzer van geworden ben, denk ik toch dat ik een mixer of mijn line6 live basspod er tussen moet plaatsen. :|

25 jul 2011 8:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
De vraag was mij nog niet eerder gesteld maar wat ik op diverse fora lees is idd nogal verdeeld van mening. Wat ik er uit haal is dat je hem het best via de een voorversterker aan kunt sluiten, optie 2 is via de microfooningang maar dat klinkt minder en zonder voorversterkker bestaat de mogelijkheid dat je je versterker opblaast. Om helemaal zeker te zijn over de mogelijkheden denk ik dat je het best even een mailtje kunt sturen naar Feedback via deze link. Die krijgen dit soort vragen vast vaker.

Back on topic maar weer? :mrgreen:

25 jul 2011 14:19
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
LED tv :shock:

kdacht dat dat alweer hlml uit was en OLED weer hlml de shit is :idea:

btw ik heb pas geleden al een 3d scherm gezien waarje geen brilletje bij nodig hebt :!: dus voor 3d met brilletje zou ik zowiezo niet gaan !

ik persoonlijk zou voor een dikke full HD 50 inch plasma gaan voor weinig (tussen de 5 en 600 hebbie d,r al eentje 8) ) koopje voor het geld watje over hebt een van hetzelfde merk en blue ray composetje erbij,
voordeel hiervan is datje alles met 1 afstandbediening kunt handelen :cheers:

tkan natuurlijk ook zo zijn datje gelijk vanaf je harde schijf kijkt ! maar dat weet ik natuurlijk niet :lol:

succes metje keuze :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

25 jul 2011 15:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Dirksland
Voor OLED geldt hetzelfde als voor 3D zonder bril.... dit is in grote beeldmaten nog niet praktisch/betaalbaar. 3D zonder bril werkt perfect voor kleine telefoonschermen of portable gameconsoles omdat je er recht voor moet zitten. Is niet handig in een huiskamer dat 1 persoon goed beeld heeft en de rest pech :wink:

25 jul 2011 16:06
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
die ontwikkeling zal ongetwijfeld niet stil staan :wink:

vandaar ik ook vd goedkoopste F HD zou gaan :D

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

25 jul 2011 16:12
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
roenkie schreef:
Voor OLED geldt hetzelfde als voor 3D zonder bril.... dit is in grote beeldmaten nog niet praktisch/betaalbaar. 3D zonder bril werkt perfect voor kleine telefoonschermen of portable gameconsoles omdat je er recht voor moet zitten. Is niet handig in een huiskamer dat 1 persoon goed beeld heeft en de rest pech :wink:

He, da's gewoon niet waar, valt me van je tegen roenkie... Vriend van me visualiseert veel voor Philips en had zo'n demo set staan. Toegegeven, het is niet vanaf ELKE hoek goed te zien, maar als je zegmaar 180 graden langs de TV loopt, heb je zeker 12-15 punten waar je perfect 3D beeld hebt! OF dat was een of andere preview van een product, kan natuurlijk ook (hij heeft wel vaker van dat soort "nieuw" spul staan)... Maar ik was echt aangenaam verrast hoor....

25 jul 2011 16:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Dirksland
Dat moet dan idd een preview geweest zijn.... heb het zelf nog niet mogen zien dus zal eens gaan klagen bij de vertegenwoordiger :wink: Heb je trwns ook gewone tv-zendingen op dat scherm kunnen zien want zo ver ik weet is dat ook nog een probleem... de 3D zonder bril schermen zijn tot nu toe nog niet in staat om normale content weer te geven.... je hebt me iig nieuwsgierig gemaakt.

25 jul 2011 16:57
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
molen934 schreef:
Keek voor een grote tv 55 inch en je ziet heel wat aanbiedingen maar als je gaat kijken kom je een stuk duurder uit.
Ze lieten de nieuwste Samsung zien met een zeer klein randje om het scherm en werkelijk met alles erop en eraan 3 D en je kon op het internet en noem maar op, maar wel 3K :!:

D8000? Doe je geen verkeerde koop aan. Heb zelf ook enkele weken de D8000 staan (in de doos, want voor de nieuwe woning). Dus ik zeg: doen!

25 jul 2011 20:42
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Hé DS you are still alive, long time no see :D

25 jul 2011 21:21
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Alive, maar druk... Nieuwe woning opgeleverd gekregen afgelopen vrijdag en daar zit veel tijd in.

25 jul 2011 22:47
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Weet niet of dit al een keer voorbij is gekomen: Wat vinden jullie van B&O?

Ben me aan het orienteren voor nieuw beeld en audio in (nieuwe) woonkamer en moet toegeven dat B&O me wel trekt (louter looks tot nu). Iemand ervaring?

26 jul 2011 16:11
Profiel
B&O koop je voor het uiterlijk, niet omdat het zo geweldig goed is.

26 jul 2011 20:33
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
plus 1 en je betaalt dan wel n erg hoge prijs..... :shock:

26 jul 2011 20:42
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Beetje als een Porsche :?: :mrgreen:

26 jul 2011 20:55
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Porsche = kwaliteit

26 jul 2011 22:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Maar ook een boel lucht 8)

27 jul 2011 1:17
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
En wat vinden de heren van Loewe?

27 jul 2011 9:31
Profiel
‘64 Kever
Bij zowel B&O als Loewe betaal je een groot deel voor het design. Echter, beide hebben wel een dermate mooi design (vind ik), dat in elk geval een deel van de meerprijs dit waard maakt. En de kwaliteit is over het algemeen wel beter als "de goedkope vergelijken" om het zo te stellen.

Of de aloude discussie tussen laptops, automerken, wasmachines, keukenkranen, koffiezetapparaten en ga zo maar door ;)
(ik zou graag een Loewe willen hier trouwens, maar de Sony is nog niet afgeschreven :cheesy: )

27 jul 2011 10:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Dirksland
Loewe is wat mij betreft iets meer in balans met prijs/kwaliteit verhouding. Tuurlijk betaal je daar ook voor het design maar ze zijn technisch vooruitstrevender dan B&O. Om het even heel ongenuanceerd te zeggen: B&O is vooral oud geld en status waar Loewe meer weet te verleiden met functionaliteit die andere merken niet hebben/hadden. Ze waren de eerste met ingebouwde sattelliet en harddisk b.v. zodat je met 1 afstandsbediening hd programma's kan kijken/opnemen. Inmiddels zijn er meer merken met dvb-s (sattelliet) aan boord maar daar moet je nog wel een externe hdd aan hangen als je wilt opnemen. Ook heb je bij Loewe een breder product aanbod al neem ik aan dat iemand die ook B&O overweegt een keus zal maken uit de Individual modellen van Loewe.

27 jul 2011 10:13
Profiel
‘64 Kever
Enige jammere aan Loewe op dit moment is dat je niet kunt opnemen en kijken tegelijk. Kunnen zij niets aan doen, maar komt door Ziggo als ik het goed begrijp. "Vroeger" nam je een encrypted uitzending op, die de TV naderhand netjes voor je ging decrypten. Tegenwoordig kan dat niet meer, waardoor je dus niet meer tegelijk kunt kijken en opnemen. :cry:
(dus toch maar een externe recorder erbij)

27 jul 2011 11:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Dirksland
Je geeft zelf het antwoord al, de Loewe kan het wel. Schotel op dak en afscheid nemen van Ziggo op het moment dat je de Sony vaarwel zegt :popcorn:

27 jul 2011 17:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende