Ben dan een tijdje opzoek geweest naar een 993 c 4 S. Moeilijk te vinden voor een fatsoenlijke prijs maar ik heb gisteren een voorschot gegeven en hoop er volgende week mee te kunnen rijden.
En dan 2 dagen later op marktplaats zetten om te ruilen voor een 997, die had je beter zo kunnen kopen
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Recente aankoop 993 carrera 4 S.
rare jongens die belgen
welkom albertoooooo
hebje al ooit eens in een 997 gereden
zoniet dan zou ik dat eerst eens doen
albert weet wel dat die 997 minder waard word en die 993 4s niet
succes
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
25 jul 2011 15:54
albert1
9111111
limburg
Re: Recente aankoop 993 carrera 4 S.
Maar ik heb deze voor een goede prijs kunnen kopen en zodoende spaar ik een heleboel uit als ik de prijs krijg die ik vraag. Anders moest ik veel opleggen voor een 997 ?, als je mij begrijpt. Maar niets moet het is maar een voorstel. Misschien niet verwezenlijkbaar maar dat maakt niets uit ik ben dik tevreden met de 993 4S. Ik heb vandaag nog een ritje gemaakt en hij rijdt super.
alhoewel het zeer lang duurt voor de temperatuurmeter omhooggaat
De 993 blijft waarde vast. Die 997 zal nog flink in prijs zakken. Maar goed, je moet natuurlijk doen wat jezelf het beste lijkt. Tis overigens vrij normaal dat het bij lucht gekoelde motoren wat langer duurt voordat het temperatuur metertje op bedrijfstemperatuur is.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum