Beste Forumurs!
Aangenaam bij deze. Cyriel Gaemers 19 jaar oud.
Ik ben de trotse bezitter van een 924 uit 1980. & nog 1 suzuki Alto uit 1984.
De Porsche 924 heb ik geruild voor mijn Suzuki Alto uit 1980. (ik had 2 alto's)
De alto, Die er niet meer is.
De porsche hoe die er vandaag de dag bij staat: Vrijdag 15 Juli
(beetje overbelicht)
EDIT by MOD: .. de ENTER tussen de foto's vervangen voor 'n SPATIE dat scheelt scrollen voor het publiek De porsche heeft werk maar 't maakte de ruil erg interessant voor mij aangezien de porsche net 2 jaar APK heeft gekregen + een flinke lijst aan uitgevoerde reparaties had!
4 nieuwe Dunlop banden
Nieuwe Koppeling
Nieuwe schijven + schoentjes voor
Nieuwe schoentjes achter
Nieuwe olie filter
Wat is er al gedaan tijdens mijn bezit:
1) Velgen gespoten (zilver)
2) Muziek systeem uitgebreid 140 watt RMS fusion 3weg speakers. + Pioneer Sub in 't reservewiel bak
Geen sjonnie style maar gewoon een fijne sound onder 't reiden.
3) Remmen voor roodgespoten (vind ik persoonlijk een mooi detail
4) De Porsche maakte een onwijs metaal geluid, dus ik heb een gekeken waar dat vandaan kwam, het was mijn Dynamo ophanging rubber die totaal versleten was aan beide kanten. Er was er maar 1 leverbaar die heb ik verwisseld (20 min werk) en nu is dat ook verholpen maar er moet er nog wel 1 bij komen. For sure!
5) Kapje over de Distributie snaar gespoten, zag er niet meer uit helemaal verroest !
6) Nieuwe motor olie ( zelf gedaan) 2 weken terug.
7) Nieuwe oldtimer kentekens (ik weet dat dat officieel niet mag) maar het staat gewoon 100x beter.
Ik heb een TO DO list voor me zelf.
1) Kleppen tikken lichtelijk, dit is eventueel te verhelpen door een goeie OIL flush te doen! dus die gaat binnekort nog eens komen.
2) Helpt 1) niet dan ga ik de kop laten reviceren.
3) WARM START PROBLEMEN veel forums gelezen en daarom ook mijn aanmelding hier om eens mijn kennis te verbreiden! (Kwam al wat start problemen tegen)
4) Einddemper sierstuk is er af. maakt een mooie sound maar mag iets minder, dus daar gaan we wat op verzinnen.
Dat is het even voor zover.
Aangenaam kennis te maken!
ik probeer actief mee te doen over here!
Groet, Cyriel Gaemers.