Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 10:33

Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
***Begeleiding/erehaag ivm de uitvaart van Cyrille Broos*** 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 Carrera 4S
Soest
Bericht Re: ***Begeleiding/erehaag ivm de uitvaart van Cyrille Broos
Ik heb zojuist besloten ook te gaan.

Douwe

06 aug 2011 0:24
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Dat is mooi Douwe.
Kreeg vamorgen via Aris ook een telefoontje van Boxster rijder Angelo, dus het worden zeker 10 auto's.

Samenvatting van eerder geschreven informatie hier over vandaag.
De kist wordt van Maarssen naar de Grotekerk in Utrecht vervoerd over water, de Vecht.
Laatste stukje in U. over de straat.

De eerder geplaatste route van Aris van Geluk & Vrijheid.

Bij de kerk in Utrecht is het smal, eenrichting en met nauwelijks parkeerplaatsen.
Er zijn P-plaatsen voor de kerk geregeld voor Pieter/Hans/Sandman(Wout) en Jeroen, terwijl Mark vooraan zal rijden tijdens transport van de kist van het water naar de kerk.

Ken de situatie langs de route een beetje maar niet in detail.
Stel voor om rond 11 uur ergens aan de Vechtdijk te gaan staan, bijv. ter hoogte van de Fransiscusstraat.
Nogmaals, weeet niet hoe de situatie ter plaatse is.
Enkele van jullie hebben mijn GSM al (06 111 ...); anderen kunnen me PB sturen indien gewenst. Vertrek 9:45 van huis; lees dan geen PB's meer :wink:

Tot straks en laten we er een gepaste begeleiding/erehaag van maken, met in gedachten dan uiteraard de zeer indrukwekkende uitvaart van Eric/Roger that.

06 aug 2011 9:22
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Beste allemaal,

De route die Aris laat zien klopt helaas niet helemaal heb ik net van de begrafenisondernemer gehoord. De sloep zal in Utrecht vanaf de Weertsluis door de Oudegracht naar de Singel varen. Dit is niet de route die op het kaartje staat aangegeven. Dit komt waarschijnlijk door Google!
Gelukkig is de route langs de Vecht wel goed.

Dit houdt in dat je de sloep in Utrecht pas kan begeleiden vanaf het Ledig Erf waar de Oudegracht in de Singel uitlkomt!

De route is dan:
1. Ledig Erf
2. Catharijnesingel
3. Bartholomeibrug

http://maps.google.nl/maps?saddr=Ledig+Erf,+Watervogelbuurt,+Utrecht&daddr=52.0808942,5.1229378+to:Bartholomeibrug&hl=nl&ll=52.079559,5.13658&spn=0.021785,0.055747&sll=52.08275,5.124328&sspn=0.010892,0.027874&geocode=FQOyGgMdxDJOACkX2qc3Vm_GRzFa_YxngtH3yQ%3BFf6wGgMdeStOACkZ4BXdV2_GRzGbAYXvoMzcrQ%3BFXLCGgMdRBxOAA&mra=ls&via=1&dirflg=w&z=15

Laatst bijgewerkt door PieterZ op 06 aug 2011 10:19, in totaal 1 keer bewerkt.

06 aug 2011 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Zo net terug van de "Begeleiding/erehaag ivm de uitvaart van Cyrille Broos". Gelukkig waren we uiteindelijk met zo'n 12 auto's en mochten we allemaal op het pleintje voor de kerk staan.
Heb van verschillende kanten te horen gekregen dat men erg blij was met onze komst. Begreep ook dat de begeleiding langs de Vecht ook erg goed is verlopen.

Fijn dat we hieraan met zijn allen een bijdrage konden leveren.

06 aug 2011 14:14
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 4S
Soest
Blij dat we met elkaar de solidariteit konden opbrengen. Goed gevoel bij gehad ook door familie en vrienden die dit op prijs gesteld hebben.
Paul bedankt voor de coördinatie.

06 aug 2011 14:27
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
hebben inderdaad een goede laatste eer bewezen aan Cyrille! Familie was er zeer blij mee. Ben als eerste naar Cyrille zijn huis gereden alwaar de kist in de boot werd gelegd.
Ze weg zien varen en toen naar verzamelplek gereden waar we met lichtsignalen en motor geluid de stoet voorbij lieten gaan.
Daarna bij de kerk gestaan toen de kist naar binnen werd gereden, kreeg een een duim van familie dat we er waren. Met een goed maar ook triest gevoel naar huis gereden.

Henk

06 aug 2011 14:47
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Het was een erg mooie bijdrage die wij met z'n allen konden geven, bij het afscheid van een bijzonder mens.

Wout & Ellen

06 aug 2011 14:49
Profiel Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Sluit me helemaal aan bij de vorige reacties over 'onze' geslaagde bijdrage om dit leed miniem te verzachten.

Als aanvulling kan ik uit eerste hand van de vrouw van Cyrille melden dat men zeer geroerd was door de aanwezigheid langs de Vecht, werd heel erg op prijs gesteld.
Ze vertelde dat tijdens het opstellen van een programma voor de begrafenis zij zich realiseerde dat er nog 'iets met auto's' bij moest. Geen idee wat tot dit idee van Eric haar via Aris bereikte; geweldig dat deze match werd gemaakt!

Mirjam en andere nabestaanden wens ik veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke onverwachtse verlies.

PS
Iedereen is wel wat onzeker of je 'dit met auto's' kunt doen bij zo'n gelegenheid; zeker als er ook nog lawaai wordt gemaakt.
Na deze ervaring en die bij Eric/Roger weet ik zeker dat je nooit moet schromen om dit voor te stellen; de nabestaanden maken uiteraard de keus wel/niet doen.

06 aug 2011 15:49
Profiel
964 C2
Mooi dat er toch een groepje was vandaag. De rit langs de Vecht was indrukwekkend.
En als je daar dan zo staat langs de Vecht en later meerijdt "naast" de sloep en de familie gaat naar je zwaaien en steekt hun duimen omhoog, dan was het goed :!: Fijn dat Eric en Paul dit geregeld hebben.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Afscheid Cyrille Broos

Dank aan mijn chauffeur.

06 aug 2011 15:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Beste allemaal,

Van iedereen super bedankt voor jullie aanwezigheid zaterdag. Ik heb alleen maar positieve verhalen gehoord over het meerijden met de sloep. Het was een bijzondere en mooie dag! Wij hebben die dag het leven van Cyrille gevierd, precies zoals hij was en het wilde.

Ik sluit me aan bij de woorden van Paul. Dit kan zeker bij dit soort gelegenheden. De stichting en daarmee jullie ook hebben een belangrijk deel uitgemaakt van zijn leven. Nogmaals bedankt voor jullie aanvulling in het vieren van zijn leven zaterdag!!

We houden contact mbt voorbereidingen van 17 september!

Aris

@ Sigrid bedankt voor de foto's!!!

08 aug 2011 10:02
Profiel
Omg. Amsterdam
Indruk wekkend, foto's zeggen al weer genoeg, saamhorigheid :thumleft:

08 aug 2011 11:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Graag breng ik mijn condoleances over aan Aris en de andere naasten van Cyrille.
Ik heb hem helaas niet gekend. Maar uit de reacties blijkt duidelijk wat een geweldig mens hij is en was.
Voor de aanwezige Porscheforummers met de Porsche, petje af.

08 aug 2011 22:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3