Tijd geleden hier al aangemeld en ook wel rondgekeken maar nooit een topic aangemaakt over mijn auto, dus hierbij maar gelijk het verslag van m'n uitlaat en de foto's van na het spuiten:
Nou, eindelijk dan, met heel wat vertraging e.d. zijn hier dan eindelijk de foto's van mijn uitlaatsysteem. Ik vind zelf dat het heel erg mooi is geworden en dat het geluid veel beter is dan standaard. Om de een of andere reden heb ik ook de gedachte dat ik meer vermogen heb maar dat zal een rollenbank uit moeten wijzen (clementooo???!!)
Hier de losse onderdelen die er op zijn gegaan, foto van het spruitstuk gemonteerd zoals het er nu onder de motorkap zit komt nog, alles zit nu met nieuwe tapeinden, RVS ringen en koperen borgmoeren gemonteerd zodat het nooit meer roest
Hier wat laswerk van het bochtenwerk om de startmotor heen:
Hier het eind van het spruitstuk en het stuk voor de middendemper gemonteerd:
Nogmaals, zoals je kan zien aan de binnenkant geen wratten (die krijg je als je zonder tegengas aan de binnekant gaat lassen)
Middendemper gemonteerd met stukken pijp eraan
Lassen aan de eindpijp
Eindpijp d'r op en eindstukje onder mooie hoek gezaagd
Mooie foto van de soort flens die we hebben gebruikt; een v-bandflens, zijn 2 opstaande randen die door een soort slangklem tegen elkaar worden gedrukt, is 100% gasdicht en heel makkelijk demonteerdbaar (dus echt binnen 10 seconden)
Foto vanaf de zijkant, middendemper zo gemonteerd dat je het merk van de uitlaat mooi ziet!
Achterkant zoals ie er nu uit ziet
En hier wat showfoto's van afgelopen zondag op M.I.V.W:
Als er interesse is om ook een uitlaatsysteem te laten bouwen van dezelfde en ondertussen dus al betere kwaliteit als mijne hoor ik het wel. Dempers zijn van Simons en zijn in alle soorten en maten te leveren, van 1 tot 4 inch"
En hier een link naar mijn album over het spuitwerk:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JEPHRHUR