ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Re: 1955 Beck 550 Spyder te koop (Seinfeld Replica)
Het gaat niet zozeer om het bouwjaar (al begrijp ik natuurlijk ook wel dat je die liefst op 1955 hebt) maar om het uberhaupt op kenteken krijgen van het ding. De auto heeft immers geen typegoedkeuring. Een Speedster krijg je op kenteken omdat hij op een keverchassis staat maar in een Spyder zit niet "genoeg" Kever voor hetzelfde geintje. Ik ken mensen die een chassis nummer hebben omgecat op een buizenframe van een Spyder en er zo zelfs eentje als 912 op kenteken hebben gekregen maar dan moeten ze wel echt aan het slapen zijn bij de RDW of je moet er hele goede vrienden zijn. Hetzelfde geldt volgens mij voor een 904 en dit zal dus naast de hoge aanschafprijs de reden zijn dat ze als replica hier niet rondrijden.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum