Re: Mijn droom: Porsche 964 C4 Targa
Zo.. terug uit Hamburg!
Reeperbaan: tja, daar hoef je niet voor naar Hamburg
.
Maar wel voor een Porsche natuurlijk
.
Donderdag alles afgehandeld. Keurig zaken gedaan met Jens Seltrecht van
Garage 11. Zeer bijzondere collectie. Let ook op de Targa die er stond met originele RS motor (af fabriek, de enige geloof ik). Mijn auto stond klaar, inclusief 5 daags kenteken.
Het stappen en overnachten aan de Reeperbaan zal ik jullie besparen
.
De volgende ochtend richting NL met 2 auto's. Oude Saab 900 T16S aero uit 1984 (op LPG) en iets minder oude Porsche 911 Carrera 4 Targa uit 1990.
RDW was kinderspel. De keurmeester was een Porsche fan. Hij zag de originele stickers, de originele compressor, etc. Snel klaar. Inclusief APK. Interessant weetje trouwens dat als de auto wordt afgekeurd er ook geen kenteken wordt aangevraagd. Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Dus alleen APK keuren als je zeker weet dat ie goed is (of dat met de keurmeester bespreekt
).
Belastingdienst was vooral wachten... Maar geduld is een schone zaak want geen BPM
.
Nu staat de auto bij een alarminbouwer binnen. Alarm zit er al bijna in. Daar blijft de auto staan totdat ik een kenteken heb. Wordt niet voor de Hemelvaart volgens de belastingdienst..
.
Heb met moeite de prikkel kunnen bedwingen om met het exportkenteken nog een paar kleine rondjes te rijden. Verstand heeft gewonnen van emotie. Nog even geduld en dan:
.
Zal ik dan ook maar een nieuw topic aanmaken om me voor te stellen
.