Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
 Re: Even geen Porsche (Volvo-adepten onder elkaar)
Ach ja inderdaad mercedes had nog ff besloten om de w124 op het laatst maar E klasse te gaan noemen.Helemaal gelijk maar die auto zit bij mij als 500E in mijn hoofd.Ik zal erop gaan letten Hier nog een mooie limited E500 voor iets meer dan 500E E500En hier nog een mooie 500E voor eehhh... ook iets meer dan 500E 500E 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
18 jul 2011 9:13 |
|
 |
porsche@911
|
hier een leuke ad op MP voor een geinig alternatief voor een PorkerEen gekietelde Volvo 240, iets meer dan 400 PK aan boord. De "maker" heeft er maar een "R" van gemaakt. Staat op YouTube ook een leuk filmpje onder "volvo 240 sleeper".
|
14 aug 2011 11:23 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Bijzonder dat er mensen zijn die meer dan 20K in zo'n project stoppen sinds 2005 en als het dan klaar is, niet (meer) weten wat ze er mee moeten en het geld wel weer goed kunnen gebruiken. Het ziet er allemaal netjes en professioneel uit, maar ja waar gebruik je dit voor? Als boodschappenauto, D.D. of wat zou zo'n apparaat nou op Zandvoort voor een tijd neer kunnen zetten? Kortom, wat moet je er mee? Ehhuh wat moet je er eigenlijk überhaupt mee? Vooral Oud, Lelijk, Vies en Overcompleet Vroeg Of Laat Veel Onkosten 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
14 aug 2011 13:12 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vooral de verkoopreden is wel apart.. 'de auto is te snel voor mij' 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
14 aug 2011 17:15 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
"Maar ach, het geeft maar aan hoe weinig er op de Audi [A6 Avant] is aan te merken. Stoelen? Perfect. De uitgebreide verstelmogelijkheden zorgen ervoor dat alleen iemand zonder romp geen goede rijhouding weet te vinden."Bron: Autovisie 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 aug 2011 20:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
uitgebreide verstelmogelijkheden? wellicht als optie, maar de mijne had gewoon de standaard verstelmogelijkheden. De nieuwe A8 van mijn collega heeft wel ongeveer 1000 knopjes om zijn stoel electrisch aan te passen. Ach, ik besef best dat een Audi een prima auto is (anders wordt hij niet zoveel gekocht/geleased) en ik vind ze ook mooi qua design. Ben alleen niet echt enthousiast over het zitcomfort. Vind de 2.7 diesel quattro automaat een prima motor voor een zakenbak. En dat is het ook wel. Hij kan mij niet echt bekoren. Doe mij de 330 diesel van BMW maar.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 aug 2011 21:48 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
A6 Avant is wel beduidend ruimer dan een 330. Zou met mijn lange stelten een doorslaggevend argument zijn. Dat de 330 diesel van BMW een fijne krachtige motor is hoeven we niet over te discussiëren. 3-serie rijdt ook goed, alleen kan er achter mij niemand meer zitten.
|
14 aug 2011 22:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik heb geen lange stelten. plus ik rij mijn leaser alleen zakelijk en altijd alleen. ruimte is dus niet nodig. doe mij gewoon weer mini cooper s works. ware het niet dat ze dat bij ons geen zakelijke auto vinden (te veel slechte ervaringen met vertrekkende mensen die exotische auto's achterlaten die duur en ongewild zijn....  )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 aug 2011 6:10 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Is met het ondertekenen van een clausule waarschijnlijk op te lossen  . Waar een wil is ..... 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 aug 2011 10:08 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Dat is bij ons bij elke auto 
|
15 aug 2011 18:41 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nope. Zoals je weet werk ik bij een van de bedrijven van een goede vriend. Hij wil geen precedent scheppen. Ook niet voor mij. Ik mocht de mini niet eens zelf kopen en op km vergoeding rijden. Tja, 50+ lease auto's... 
|
15 aug 2011 21:17 |
|
 |
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classicArnhem
|
Gisteren onder V70R AWD classic een upgrade doorgevoerd. ET heeft de oude stabilisatie stangen vervangen door een stijvere van IPD. Wat een wereld van verschil zeg; helt nauwelijks meer over. Stuurt nu een stuk strakker 
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
|
22 okt 2011 18:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
zakelijke mini works cabrio besteld en daar de volvo C70 cabrio op ingeruild. nu dus even alleen een mini voorloopcabrio en een jeep op de stoep. en op zoek naar een derde auto.
|
22 okt 2011 19:22 |
|
 |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
22 okt 2011 19:28 |
|
 |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Snap hem niet helemaal. Eerst mag je zakelijk geen Mini bestellen en meen ik mij te herinneren dat er een ster zou komen. Nu Mini besteld. Mag het nu wel? sorry dat ik niet weer het hele topic doorspitVolvo eruit Overigens heeft totmbo nog spijt van de verkoop van haar cooper S dus snap dat stukje wel.
_________________________________________ Nie janken.
|
22 okt 2011 20:15 |
|
 |
horn
PF #57
|
sorry. ondertussen andere job gevonden. waar je wel een mini cabrio mag bestellen. dus ook maar meteen gedaan.  en de volvo ingeruild. oude werkgever heeft de ster nog kunnen annuleren.
|
22 okt 2011 20:28 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Excuus aanvaard 
|
22 okt 2011 20:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
pffooeee, gelukkig maar 
|
22 okt 2011 21:48 |
|
 |
marco angelo
|
ben van plan om een 850 T5r estate automaat aan te schaffen, iemand ervaring met deze auto? zwakke punten etc
_________________________________________ later is nu
|
08 feb 2012 21:40 |
|
 |
horn
PF #57
|
mail even met m a r c - wat hij niet weet over deze auto's is het weten niet waard 
|
08 feb 2012 21:41 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
m a r c  + 1
|
08 feb 2012 21:45 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Prachtige wagen, zelfs in het geel 
|
08 feb 2012 21:48 |
|
 |
marco angelo
|
heb er een aantal bekeken/gereden, wat een auto zeg, ideaal om te chippen twijfel tussen automaat of schakel?
_________________________________________ later is nu
|
08 feb 2012 21:49 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
steek je licht eens op bij volvo850forumof: V70R zilver te koopkunnen trouwens flink duur in onderhoud zijn... en brandstof ook (tenzij LPG)
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Laatst bijgewerkt door de Fiscalist op 08 feb 2012 23:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 feb 2012 23:14 |
|
 |
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Rij al tijdje zakelijk een T-5R, bevalt me zeer goed. Ruim 300K gereden. Automaat, vind ik in de daily driver wel lekker. Met 240pk kan je best aardig meekomen  Heb van verschillende specilalisten begrepen dat chippen met deze km standen niet aan te raden is. Kan Marc je alles over vertellen.
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
08 feb 2012 23:15 |
|
|