|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Voorstellen: Johan
Nog even over je velgen: ik heb een boekje 'the ultimate owners' guide for Porsche Boxster & Cayman' (zowel 986 als 987 Boxster) en hier staat het volgende in:
Porsche say that pre-1998 models must not be fitted with 18-inch or larger wheels. The suspension pick-up points were redesigned for the 98MY (MY staat voor ModelYear) to allow 18-inch wheels to be fitted. The earlier cars were not strong enough to accommodate the increased stresses and shocks that can be transmitted through the lower profile sidewalls of 18-inch and larger tyres
weet niet hoe goed je engels is maar even in het kort -> GEEN 18-inch velgen onder een Boxster van een ouder modeljaar dan 1998 plaatsen omdat de auto (pick-up points van de vering) niet sterk genoeg zijn om de krachten en schokken die een lagere band meebrengt, op te vangen. Niet doen dus!!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 aug 2011 18:39 |
|
|
BoxsterJohan
Porsche Boxster 1997, 2.5Amsterdam
|
Veel dank mbembe dat je dat voor mij hebt opgezocht! Het is denk ik al met al (los van of het mooi is of niet) gewoon verstandig om het advies van Porsche (en wat dus ook in je boek staat) op te volgen.
@marcel964: Dat zou goed kunnen, ik woon in Amsterdam, maar mijn ouders wonen in het midden van het land, en ben daar laatst met mijn broertje geweest.
|
23 aug 2011 21:58 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
wel jammer overigens want de velgen staan er geweldig onder! maar ja veiligheid is niet onbelangrijk...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
24 aug 2011 19:19 |
|
|