Re: op zoek naar een kleur (kever in kleur) boem is ho
het VERHAAL expert krijgt een staartje,
ik probeer het kort te houden
na een gesprek met het bedrijf waar het plaatwerk schade eruit gehaald zou gaan worden had ik er geen goed gevoel over en ben ik vanmorgen naar een schadeherstel bedrijf gereden waar ik me heb laten informeren,
die de schade wel wil maken,
waar ik ook vertrouwen in heb en dus een goed gevoel bij heb
dus bij deze mijn verhaal hoe dat ik het beleeft heb:
de expert zei gisteren bij de taxatie
als de schade boven de 3250 euro uit komt gaat hij waarschijnlijk total losshij had wel iets van een taxatie gezien maar daar had hij niet echt naar gekeken
(wat een !@#)
en om een lang verhaal kort te maken
ik aangedrongen over de "taxatie waarde van 9500euro" die volgens mij als dagwaarde gezien moet worden als het rapport 17dagen oud is
en niet 2x3250 euro is 6500 euro (is een verschil van 3000 euro)
ja uhhhhhhhhhhhhhhh uhmmmmmmmmmmm, ja maar je kan zomaar niet naar een ander bedrijf gaan,
ik gezegt tegen die beste expert dat ze me schade niet voor 3250 kunnen maken bij dat schdeherstel bedrijf en dat ik dus een her taxatie wil!!!! ander bedrijf (+-4250 euro schade)
expert over de zeik dat ik een nieuwe taxatie wilde, en stond bij een andere klant dus hij zou nog iets laten weten.
ben ik netjes terug gebeld door meneer de expert:
goede avond meneer
ik heb het dossier nog even goed bestudeerd
meneer ja u bent toch klant van ons..........(#$% had je huiswerk gedaan)
u hebt alles bij ons verzekerd
en ik heb er geen problemen mee, dat u een her taxatie wil, :thumbright: :thumbright: :thumbright:
ik snap best dat dit opject net even iets anders ligt dan een normalen auto :respect: :respect:
en ja het was niet u schuld (:scratch: pfffff)
ik kom u hier graag in tegemoet......
zet u de auto daar zo snel mogenlijk maar neer
ik heb dus inmiddels de auto daar neer gezet
gisteren morgen,
vanavond maar weer eens ie expert gebeld want ik had nog niks gehoord.
als het goed is is morgen alles rond
grtz bart