Ik heb al meerder berichten op dit forum geplaatst en het is wel tijd dat ik me voorstel. Jarenlang heb ik met veel plezier alfa bertone gereden en heb eigenlijk altijd de wens gehad om een 911 targa te hebben. Dus onlangs de bertone verkocht en nu op zoek naar een targa tussen 1974 en 1985. Mijn voorkeur gaat uit naar de 2.7 vanwege de eenvoudigere techniek en klassiekere uitstraling. Ik hoop dus binnenkort mijn nieuwe aanwinst te tonen.
2.7 is een geweldige motor, maar wel de zwakste uit de serie bouwjaren die je noemt. Ga voor een goede 3.0 of nog beter, een 3.2. Techniek is niet veel anders als een 2.7 maar wel veel betrouwbaarder.
2.7 keuze is wel de meest gewilde vanuit historisch oogpunt. Qua betrouwbaarheid net zoiets als een Alfa... Beetje plagen maar als je een 2.7 kunt te pakken krijgen zou ik het doen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
De 2.7 de meest gewilde Ik denk dat je je hier vergist Dat ze redelijk zeldzaam zijn, ja dat geloof ik wel. Maar dat heeft meer met de leeftijd en de kwaliteit te maken.
Kan het beamen, heb ze allemaal gehad en de 3.2 is een beresterke motor Toch heb ik in 8 jaar vele mooie km's in de 2.7 gereden Toen ik hem kocht was de nieuwste een 3.0 met 204 pk, je wordt ouder pappa
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum