Heeft er iemand enige ervaring om een hogere middenconsole (type 964) in te bouwen in een oude 911. (ombouw)? Waar op letten, ....
En tegelijkertijd de verwarmingsfuncties toch nog te kunnen gebruiken?
eventuele foto's zijn altijd welkom
02 mei 2005 15:02
porscheke
Middenconsole
Niemand ervaring mee ???
03 mei 2005 10:50
Ivo964C2
Rauris Oostenrijk
PF#30
Wellicht is het een idee om eens een bedrijf te bellen welke ervaring heeft met het ombouwen van 3.0/3.2 naar 964. Neem bijvoorbeeld Van Zweeden. Waarschijnlijk zijn er in Belgiƫ ook diverse bedrijven die hier e.e.a. van weten. Succes!!
03 mei 2005 11:00
Geronimo
911
Maasmechelen (B)
Ik ben zelf bezig met een ombouw naar een 964. Ik ga waarschijnlijk in de loop van volgende week beginnen met de ombouw van de middenconsole. Het aanpassen van de verwarmingshendeltjes heeft me al meerdere slapeloze nachten bezorgd. Het verplaatsen en ophogen van de handrem en versnellingspook is niet zo'n groot werk. Ik zal je via dit forum met tekst en eventueel foto's op de hoogte houden van mijn titanenwerk.
05 mei 2005 7:56
Gizmo
911 C2 Cabrio
Den Haag
Midden
Gaaf, ben benieuwd naar de foto's en omschrijving .
05 mei 2005 8:56
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Geronimo schreef:
Ik ben zelf bezig met een ombouw naar een 964. Ik ga waarschijnlijk in de loop van volgende week beginnen met de ombouw van de middenconsole. Het aanpassen van de verwarmingshendeltjes heeft me al meerdere slapeloze nachten bezorgd. Het verplaatsen en ophogen van de handrem en versnellingspook is niet zo'n groot werk. Ik zal je via dit forum met tekst en eventueel foto's op de hoogte houden van mijn titanenwerk.
maak maar een topic aan daarover, denk dat veel leden dat geinteresseerd zullen volgen
_________________________________________ duitse laagvlieger
05 mei 2005 17:26
Geronimo
911
Maasmechelen (B)
Ik ben gisteren begonnen met de ombouw van de console. Eigenlijk valt het totnogtoe best allemaal mee, al moet je wel met heel veel dingen rekening houden. Ik zal vandaag de nodige foto's nemen en in de loop van de week een nieuwe topic starten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum