VERKOCHT: Bijna nieuwe RVS dempers voor 996. Geeft een sportievere en diepere sound voor de 996. nieuwprijs € 827,- Een week onder de auto gezeten. Aangeschaft bij Beek Auto Racing. Aankoopbon aanwezig. Mogen weg voor € 750,- . Doe een goed bod.
Groet, Gillie
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: http://www.porformance.nl/product.php?id=543&model=13 Dempers 996.jpg [ 54.63 KiB | 1189 keer bekeken ]
Laatst bijgewerkt door Gillie op 27 sep 2011 21:32, in totaal 1 keer bewerkt.
31 aug 2011 16:12
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: RVS dempers voor 996 te koop. Z.G.A. Nieuw!
Gillie schreef:
Een week onder de auto gezeten.
Vind je ze te luid of is er een andere reden dat ze er maar 1 week onder gezeten hebben
31 aug 2011 16:42
Gillie
Rotterdam
Ha Olaf, geluid is super, maar omdat ik zakelijk met de porsche rij is t net iets te heftig om bij klanten voor de deur mee aan te komen. Heb ook de standaard spruitstukken laten vervangen voor rvs spaghetti spruitstukken. Die blijven!
31 aug 2011 21:39
erwin996
M140i
Leuke korting van 77 euro, voor dempers die pas een weekje oud zijn! Ik ga over een goed bod nadenken.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
31 aug 2011 22:05
Gillie
Rotterdam
Hoor graag je bod Erwin. Beek autoracing heeft ze voor mij op hun site gezet voor 695. Dus de BTW eraf. Ga mn vraagprijs hierop aanpassen. Dan weet je genoeg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum