Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:49

Antwoord op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
La Targa Passaggio ™ - Tunnelchallenge - Rotterdam 2011 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: La Targa Passaggio ™ - Tunnelchallenge - Rotterdam 2011
Wat een super rit. Wat kunnen sommige Porsche een enorme Db produceren.

Olaf :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Was blij met de aanwezigheid van mijn buurman annex navigator annex fotograaf. Zonder navigator zou het toch knap lastig geweest zijn. :salut:

Heb alleen last van mijn kaken. Heb vanaf 19.00-00.30 met een brede grijns gereden! :D :D
foto's volgen nog.

03 sep 2011 6:38
Profiel WWW Facebook  Twitter 
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Het was weer geweldig, en wat een opkomst zeg, top :thumleft:

Organisatie bedankt, volgende keer zijn wij er weer bij. :ba: :res:

03 sep 2011 6:45
Profiel Facebook 
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Olaf,goed geregeld,gaaf om met mijn ex mee te rijden en erachter zodat ik eens kon horen wat voor geluid hij eigelijk geeft.Hans hou 'm heel :wink:

03 sep 2011 7:45
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Volgende keer weer met een eigen Porsche, Ries?

03 sep 2011 7:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Porsche 356 Speedster Replica Ex Porsche 964 C4 Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Net wakker en gisteravond was een top avond wat hebben wij genoten.
Wel een must om bij de eerste 5 te mogen vertrekken van de hele stoet. De eerste tunnel ging goed en de grote jongens kwamen ons al snel voorbij terwijl wij in een treintje van 4 Speedsters replica reden. Wat een mega geluid in de tunnels en wat gaaf als men terugschakeld en dan het pedaal iets verder intrapt. Voordeel van de 356 dat je dit allemaal goed kan horen met open zonder kap :cheers:
Ik heb me 2 keer verreden en met nog 2 Porsches snel doorgereden om weer bij de stoet aan te sluiten. Meteen weer achter Mar' Oh Oh Oh wat hij was de man van het het toegeleverde navigatie ITN bestand die hij speciaal had geregeld voor mensen die navigatie ging gebruiken.

Wat een geluid en wat een belevenis.

Op de terugweg na de 2e stop zijn wij huiswaarts gereden en kwamen nog diverse Porsches claxonnerend tegen. Bij de Mac wat naar binnen gewerkt en rond 00.45uur weer thuis. Wat gaaf in het donker te rijden :mrgreen:

Organisatie, patatman, Porsche garage en natuurlijk Olaf :popcorn: niet te vergeten, BEDANKT voor de leuke en gezellige avond.

Jullie zien ons wel vaker bij TUNNEL evenementen :drive:

Groete Jordy

PS wanneer is de volgende Tunnel Challenge :?:

Blijft een mooi plaatje.
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door 356_rijder op 03 sep 2011 8:52, in totaal 1 keer bewerkt.

03 sep 2011 8:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Intermeccanica 356 Speedster, Formule Vee, VW 1302 S Karmann Cabrio #PF 613#
Tsja wat moet je er van zeggen ..... nou geweldig dus. Heren van de organisatie bedankt voor al jullie moeite! Thuis gekomen in de Speedster stonden we nog een uurtje stijf van de adreneline. Die indrukken in zo'n laag ding zijn wel heel indringend. Rechts, links, voor en achter je die brullende en krijsende dingen om je heen en dan toch nog voor een rood stoplicht moeten wachten en iedereen maar denken dat we het voor elkaar hadden .... niet dus. Dan maar trappen en trappen om er weer bij te komen. Mijn zoon: "oh pap ... dat gaat best hard". Geweldig weer natuurlijk en we hebben het hele evenement lekker open gereden. Thuis aangekomen stond er weer 260 miles op de teller. Het motortje is weer lekker los!

03 sep 2011 8:45
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Mijn afscheidsritje met de 3.2 liep even wat anders dan gedacht :(
Was al wel in Capelle maar te veel last van olie uit de airco over het blok. Na het werk maar naar huis gereden.

03 sep 2011 8:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Met wielen en benzine Ex. 912-1968 en Cayman S Nu iets met een ster
Dordrecht
De eerste keer, maar zeker niet de laatste.

wát een sfeer, wat een geluid en een dikke :thumleft: voor de organisatie en route.

ik kan niet wachten op de filmpjes, met geluid natuurlijk !

03 sep 2011 9:15
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rad911 schreef:

1 troost :arrow: wat je nu voor de deur hebt staan :thumleft: .... en dat dit zeker niet de laatste LTP was :wink:

356_rijder schreef:
.. wanneer is de volgende Tunnel Challenge :?:

Op Vrijdag de 20ste - 4de maand van 2012 - AMS (Editted: de 13de (b)leek niet zo'n goed idee)
Op Zondag 24 Juni 2012 wederom in Brussel 8)
Op Vrijdag de 14de - 9de maand van 2012 - RTD

Zal binnenkort e site weer eens (laten) updaten, maar je kan het ook vinden op FB en LinkedIn ... :popcorn:

.. of je leest het net als een van de deelnemers in de krant van wakker Nederland :shock: (Iemand toevallig die krant bewaard?)

03 sep 2011 9:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Heb er van genoten, zal er een volgende keer zeker bij zijn :thumleft: Had nog een bruiloftsfeest en moest daarom eerder afhaken.

Ging daarom bij de afrit oud-beijerland naar links ipv rechts, wel leuk dat ik door twee andere porsches gewoon gevolgd werd :mrgreen: . Verder op even gestopt en verteld dat ze terug moesten om de afslag rotterdam weer te pakken :wink:

Iemand nog tips voor het plaatsen van een filmpje, heb nog een aardige van de 993R van nine-eleven in de heinenoord tunnel waar de snelheid aardig inzat :drive:

03 sep 2011 10:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Olaf, PCR en de frietenman hartelijk bedankt voor het lachen. Ik heb mijn bijrijder afgezet bij zijn Amerikaanse slagschip en dat boefje heeft de camera's mee genomen. De foto's en filmpjes laten nog even op zich wachten maar dan kunnen we tzt verder nagenieten. Het was weer heerlijk, moeten we vaker doen. 8)

Gezien het gebrek aan aanwezig zijn van onze vrienden is eens te meer bewezen dat 010 veel relaxter is dan 020. :popcorn:

Grappige dingen tijdens de avond;
Bij de start vertelde een passerende papa. Ik heb geen Porsche maar mijn zoontje wil altijd even window shoppen als we hier Maccen. Paps heeft het thuisfront maar even gebeld dat het iets later werd deze keer. :mrgreen:

Ohja PCR namens dat jochie bedankt voor de lanyard het ventje was er reuze blij mee. :thumleft:

Bij de benzinepomp tijdens het tanken zegt een klant voor me
"zou er iets te doen zijn ik zag 6 porsches"
De klant achter me
"ik denk 60"
Komt iemand binnen lopen
"damn ik zie volgens mij meer dan 100 porsches buiten"

03 sep 2011 10:23
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Arjan schreef:
Iemand nog tips voor het plaatsen van een filmpje

Uploaden naar Youtube - en daarna linken :wink:

Ruudje schreef:
Gezien het gebrek aan aanwezig zijn van onze vrienden is eens te meer bewezen dat 010 veel relaxter is dan 020. :popcorn:

in 020 was het een actie van de KLPD :arrow: en die waren (toen) zo tevreden met het behaalde resultaat dat er wat dat betreft geen prioriteit meer is .... en zoals (naar horen zeggen) een afgevaardigde van de politie tegen de krant van wakker Nederland heeft gezegd: .. zolang ze zich aan de verkeers-regels houden ...

03 sep 2011 10:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ons aan de regels houden doen we sowieso altijd dus no problems there. :thumleft:

03 sep 2011 10:33
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
:cry: :cry: :cry: BAAAALLLLEEENN dat ik hier niet bij was.
Zal AMS in m'n agenda zetten, kan ik uit werk direct door!
Hoop dat de opkomst dan net zo wordt.
In de tusssentijd genieten van posts en filmpjes :cheers:

03 sep 2011 10:38
Profiel
PorscheForum Rookie
944 S2
Krimpen aan den IJssel
Hoi Allemaal,

Ik wilde iedereen bedanken voor de topsfeer van gisteravond! :res:
Ik heb vaak meegereden met Hermen maar gister met m,n eigen auto...
Ik heb me kostelijk vermaakt!
Volgend jaar 2 auto,s !

03 sep 2011 10:38
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Fantastische dag gehad. Voor mij begon het om 16:30 uur om via 3 tussenstops naar Rotterdam te rijden. :drive:

In Rotterdam gaf de tomtom aan dat er een vertraging van 0:25 uur was dus via alternatieve route naar PCR. rond 19:10 uur kwamen we hier aanrijden en konden we genieten van al het moois dat binnenkwam.

Half 9 vertrekken en wat een feest! Doordat onze snelheid "iets" lager lag dan de rest van het veld kwam een hoop gebrul en gejank ons in de tunnels voorbij. De gele GT3 wist gelukkig de weg in Rotterdam (het leek er in ieder geval wel op :mrgreen: ) waardoor we weer vrij snel op de route reden na de eerste tunnelafsluiting.

Bij de eerste stop zijn we na het legen van de blazen weer doorgereden en wederom genieten! Bij de tweede stop ook hier weer genieten van al het geweld wat geparkeerd stond.

Doordat er toch nog een leuke rit voor de boeg stond besloten om vanaf dit punt weer richting Apeldoorn te vertrekken. Bijrijder (collega en vriend) om 00:45 uur afgezet in Leusden en zelf om 1:15 uur weer terug waar de Speedster terug de garage in ging.

Nog met een wijntje napraten met mijn vrouw en 2:30 uur moe maar voldaan het bedje in.

Olaf, bedankt voor deze fantastische avond!

Laatst bijgewerkt door MarcoB op 03 sep 2011 11:01, in totaal 1 keer bewerkt.

03 sep 2011 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Wat een avond, wat een geluid, wat een boel Porsches en eigenlijk samengevat wat was het eerlijk genieten...

Organisaties bedankt, Porsche Rotterdam bedankt, Patatkraam bedankt en uiteraard een grote dank voor de mede Porsche rijders voor het ons laten delen van het prachtige geluid :res:

03 sep 2011 10:46
Profiel Facebook  Twitter 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Rad911 schreef:
Was al wel in Capelle maar te veel last van olie uit de airco over het blok. Na het werk maar naar huis gereden.

Jammer om te horen. Gefeliciteerd met de nieuwe overigens :thumleft: , had ik even niet meegekregen.
We spreken elkaar wel weer eens bij een volgende meeting.

03 sep 2011 10:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Groene 964 carrera 2/ artic silver 996 mk2 GT3
Kortenhoef
Was weer genieten gister! Organisatie bedankt weer! :thumleft:

03 sep 2011 11:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Wat begon als een droom eindigde in een nachtmerrie... :cry: :cry: :cry:
BMW M5 2001

03 sep 2011 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex (Porsche 911 964 Carrera2 '90)
Breda
topavond!! organisatie bedankt! benieuwd naar de filmpjes en foto's. pff die GT3 RS, wat een straaljager.... in de tunnel leek het of ie van alle kanten je voorbij kwam, links,rechts, onder, boven... door merg en been;-) prachtig!

mn broertje meegenomen voor de 1e keer; smile van oor tot oor;-), "zo'n speedster, dat is m he?"

bedankt!

groet dennis zijlmans

03 sep 2011 11:30
Profiel
981 Boxster GTS
Olaf, weer bedankt voor het organiseren van een heerlijk avondje Porsche plezier, Harrie en collega's (PCR) bedankt voor de gastvrijheid bij de start :thumleft:

En alle deelnemers bedankt voor het audio-genot wat wij elkaar weer hebben mogen schenken.

Kortom weer een prima avond gehad, het weer was ons zelfs (uiteraard) gunstig gezind en de tunnels deden hun best het geproduceerde geluid akoestisch zo goed mogelijk te verwerken

arjan schreef:
Iemand nog tips voor het plaatsen van een filmpje, heb nog een aardige van de 993R van nine-eleven in de heinenoord tunnel waar de snelheid aardig inzat :drive:

:oops: Ik had nog zo tegen mijn zoon gezegd mij vanwege de te verwachten aanwezigheid van "onze vrienden" mij enigszins in te zullen houden, waarop hij later aan mij vraagd: "Als jij met 80 de tunnel in en met 130 de tunnel uit inhouden noemt, dan wil ik wel eens meemaken wat jij met niet inhouden bedoeld !!"

Arjan, ik ben zeer benieuwd naar het filmpje.

03 sep 2011 11:33
Profiel
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Olaf, heren van de PCR en Frietenman, Bedankt voor de organisatie en goede zorgen!

Het was weer een topavand, net als de voorgaande Targa's!

Dikke mazzel met het weer, in het begin van de week zag het er nog uit dat het koud zou worden, 8 graden. Ik had de hardtop er al op zitten, maar dat was gelukkig niet nodig.

Gehoorbeschadiging lijkt ondanks alles mee te vallen, dus volgende keer ben ik graag weer van de party.

03 sep 2011 11:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 SC cabrio 1983, 911 Turbo coupe 1988, Cayenne GTS 2008
Wat een avond was dat weer! Mooi om al die Porsche liefhebers bij elkaar te zien, de ene nog mooier dan de ander.

Hoogtepunten:
1) de Kiltunnel inrijden, even wachten tot de GT2 door de slagboom komt, dan vol gas optrekken. Normaal gesproken zijn er dan weinig auto's die ons inhalen, maar het leek wel alsof we stilstonden.. (en doof werden..). Machtig! (later blek dat ie 550pk, een top van 350 en in 3.7 s naar de 100 schiet, :res: )
2) de maastunnel: naast een ander P. (zwarte 997 met open dak, en een sportuitlaat?) de gemiddelde snelheid op 50 houden, door 20 te rijden en dan even het gas erop, weggeschoten werden met de turbo in je rug en weer op de rem. Wat een geluid (en wat een zenuwachtig gedoe voor de toeterende auto's achter ons :cheers: :cheers: )

Tot de volgende TC!!

03 sep 2011 11:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Was weer een top stukje sturen!, bedankt en :thumleft: voor de organisatie!!

Voor een ieder die gisteren achter mij reed....mijn excuses voor het niet richting aaangeven bij het zeer regelmatig wisselen van baanvakken....ik bewoog binnen de stok wel echter er gebeurde buiten niets, even snel oplossen want ik vertrek vrijdagmorgen naar Italie met de 912.

03 sep 2011 12:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende