Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:41

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 457 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Formule 1, seizoen 2011 

Wie wordt dit jaar F1 kampioen?
Alonso 14%  14%  [ 12 ]
Vettel 54%  54%  [ 45 ]
Hamilton 13%  13%  [ 11 ]
Schumacher 10%  10%  [ 8 ]
Webber 0%  0%  [ 0 ]
Button 6%  6%  [ 5 ]
Massa 2%  2%  [ 2 ]
iemand anders 1%  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 84

Formule 1, seizoen 2011 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, seizoen 2011
Nu hebben ze 2 huilebalken bij Ferrari.

Citaat:
Massa baalt van incident met Webber in Italië
Felipe Massa eindigde in Italië als zesde, na vroeg in de race in het rond te zijn getikt door Mark Webber. Volgens de Italiaan, die teamgenoot Fernando Alonso tweede zag worden, had er echter flink wat meer in gezeten zonder dit incident.

“Ik reed voor Webber en hij probeerde me buitenom in te halen. Dat lukte niet, ik remde later en hij raakte me. Het resultaat was dat ik spinde, verder valt er niet veel over te zeggen. Hij reed me gewoon van de baan. Het is heel erg jammer, want ik verloor daardoor de kansen die ik deze race had”, zei Massa tegen de camera’s van de BBC. “We zijn niet op de juiste positie gestart of gefinisht. We moeten ons nu concentreren en hard werken voor Singapore, waar we wel de juiste resultaten moeten bereiken.”

In mijn ogen gaf hij Webber geen plaats, waar zou Webber anders heen moeten. Net voor zijn ongeluk reed ie best aardig, maar ervoor en erna is het een leuke rijder geweest die goed in dienst van kon rijden, maar zeker niet waardig om in een auto te rijden waarmee je wereldkampioen kan worden.

Leuk wat Schumi deed, alleen jammer dat Hamilton erdoor 1 of 2 rondjes te kort kwam om het kwalonso zijn dag te verpesten :evil:

René

11 sep 2011 17:00
Profiel
Moderator
PF #57
ach, alsof massa in het huidige veld kansen heeft. moet zeker 7 a 8 coureurs voor zich dulden die gewoon beter zijn en/of beter materiaal hebben.
vond het wel een leuke race - gedurfde start van Alonso :thumleft: verbazend hoe lang Schumi Hamilton achter zich hield (waar Jenson er voorbij stormde bij de tweede kans die hij kreeg). Vettel toch wel buitencategorie hoor, zo soeverein als hij rijdt. :res: Blij dat Jenson 2e is geworden.

11 sep 2011 18:47
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
kwalonso Afbeelding

ik mag hem ook niet maar eerlijk is eerlijk hij had een wereld start die kwibus :res:

als ze liepen te zeuren over schumi (ik kijk altijd bbc gaat veel langer door en interviews met de niet winnende coureurs daarna )dattie op het randje reed hij is geloof ik maar 2x 2x van lijn verwisseld (volgens hun) op hoeveel ? op 26 rondjes dattie hem achter zich liet ! die nicht mot gewoon gas geven :mrgreen:

waarom kon button hem wel snel voorbij dan? ja als die hamilton al die rondjes achte scchumi z,n banden had gespaard net als button :idea: yes than you can make a move :wink:

vd rest mijn inziens was de race saai aan de kop, op een paar inhaal akties na dan !

wat ik zo knap vind is dat vettel z,n wagen z,n race trim zo onwijs goed is de hele race door bedoel ik dan he, z,n trim is goed bij zware wagen in het begin en lege wagen aan het eind

bij schumi en bij alonso is de race trim bij aanvang zegmaar heel goed en hoe lichter hoe slechter lijktwel , datze dat maar niet voor elkaar krijgen die gasten bij bv ferrarie :?:

kben benieuwd over zwei wochen jah :cheers:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

11 sep 2011 19:30
Profiel WWW Facebook 
Cayman S
Heeft natuurlijk ook met de auto te maken. Newey is natuurlijk een ontwerper waarvan ermaar één is en deze werkt momenteel voor Red Bull.

Verder zijn er idd maar weinig races geweest waarvan de rijder op kop zo weining in beeld is geweest.

Ooit al een spannende race gezien op Monza?

René

11 sep 2011 20:50
Profiel
Moderator
PF #57
MY00 schreef:
Heeft natuurlijk ook met de auto te maken. Newey is natuurlijk een ontwerper waarvan ermaar één is en deze werkt momenteel voor Red Bull.

dan is vettel iig een duidelijk betere coureur dan webber (als persoon wel aimabel mens)

11 sep 2011 21:24
Profiel
zouwel heel DIK zijn als vettel 9x de wereld titel zou winnen :mrgreen:

volgende keer als ik hem weer op de schleiffe zie met z,n 2 stuks 997gt3rs,jes op de parkeerplaats vraag ik of ik effe een rondje mag mee knallen met hem :cheers:

of beter nog dan zeg ik zal ik effe in je 2de wagen voor je rijden dan kunje de ideale lijne volgen Afbeelding

11 sep 2011 21:54
Profiel WWW Facebook 
Cayman S
drknauf schreef:
volgende keer als ik hem weer op de schleiffe zie met z,n 2 stuks 997gt3rs,jes op de parkeerplaats vraag ik of ik effe een rondje mag mee knallen met hem :cheers:

Neem dan wel een schone onderbroek mee :drive:

René

12 sep 2011 9:00
Profiel
dan kenje mij niet

ik sta bekend om in eau rouge als bijrijder gewoon in slaap te vallen , en das geen geintjuh.

mij krijgje niet zo gauw gespannen

12 sep 2011 10:07
Profiel WWW Facebook 
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Knaufert, komp jij ook uit dehaaag dan :?: niesnelbang :mrgreen:

12 sep 2011 20:53
Profiel
onder de 400km p/u pleurt ik in slaap :mrgreen:

12 sep 2011 22:48
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Eddy Irvine over Formule 1.

Briljant commentaar van Eddy. Nog briljanter het laatste woord van de verslaggever.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1710651/9b070ca4/eddie_irvine_over_de_f1_van_tegenwoordig.html

LMAO :lol:

15 sep 2011 15:32
Profiel
Da's waar, maar toch wel grappig (imho).

15 sep 2011 16:28
Profiel
964 c2
Den Haag
Op zich best grappig.
Maar ook een beetje jammer, aangezien Irvine in zijn tijd behoorde tot de buitencategorie coureurs.

15 sep 2011 17:01
Profiel
Cayman S
Mag ik hier uit op maken dat jij Irvine een goede coureur vond??
Volgens mij een rijder die op het juiste moment in de Ferrari zat en er niet mee wereldkampion kon worden, ondanks dat zijn team collega met een gebroken been rond liep.

Nee, Irvine leuke rijder om na te kijken maar zeker geen topper. Was wel nog een rijder welke kwam om te rijden en de commercie er rond om heen niet zo belangrijk vond.

Echt veel interresse heeft ook niet meer in de F1, wel uitspraken doen dat het a;llemaal niets meer is maar dan wel de naam niet van weten van de extra's welke men tegenwoordig gebruikt.

René

15 sep 2011 17:18
Profiel
Cayman S
Heb je helemaal gelijk in.
Maar die JV was toen nog maar een broekie met heel weinig race ervaring, volgens mij is er nooit een coureur geweest die met zo weinig ervaring in de F1 terecht is gekomen.

Verder was de Ferrari waar Irvine in reed een stuk makkelijker te berijden dan alle andere auto's welke men voor Schumi gebouwd had. En zeker toen deze aangepast werd voor Irvine omdat Schumi een gebroken pootje had.

O ja, ik was een groot verstappen fan.

René

15 sep 2011 18:54
Profiel
Moderator
PF #57
Beetje de John van 't Schip van Ferrari. Leuk voor op de teamfoto :cheesy:

15 sep 2011 19:03
Profiel
En prima om de lokale disco mee onveilig te maken. :mrgreen:

15 sep 2011 22:53
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
gast schreef:
mwah, beetje cheap scoren terwijl Eddy al weg was.

Inderdaad nogal wijsneuzerig gedrag. Echte vent zegt het hem midden in zijn gezicht.

15 sep 2011 23:28
Profiel
964 c2
Den Haag
MY00 schreef:
Mag ik hier uit op maken dat jij Irvine een goede coureur vond??

Ja.

Mag ik hier uit op maken dat jij de coureurs in de formule 1 ziet als een groep redelijke coureurs, waarvan er slechts enkele echt goed zijn...??

16 sep 2011 9:33
Profiel
Moderator
PF #57
Denk dat het idd niet de 24 beste coureurs ter wereld zijn. Wel dat de beste F1 coureurs de beste coureurs van de wereld zijn, als de F1 de topklasse is. Maar ik denk inderdaad dat je door de tijden heen hele goede, goede en minder goede F1 coureurs hebt gehad. Uiteraard heeft het materiaal er ook mee te maken (wat altijd subjectief zal blijven).

Had graag willen weten wat bijv een Jos Verstappen had gekund als hij in de auto's van Schumacher had kunnen rijden (daar JV bij de jeugd altijd won van MS). Denk ook dat Christijan Albers nooit een Vettel was geworden. En denk idd dat er legio betere coureurs in de F1 gereden hebben dan Eddie Irvine.

16 sep 2011 10:51
Profiel
Cayman S
Er zijn ook mannen wereld kampion geworden die niet tot de beste coureurs behoren. In mijn ogen Damon Hill, Jacques Villeneuve waren toch niet echt super rijders, maar op het juiste moment in de juiste wagen.

Wat ik ook erg vreemd vond was dat Häkinnen na zijn zware crash beter is gaan rijden. Meestal is het toch andersom.

Natuurlijk vragen we het ons allemaal af wat er met Jos was gebeurd als hij destijds voor MClaren had gekozen ipv Benneton of later nog voor een goed team zou hebben gereden.

Maar met Nick de Vries en Max Verstappen hebben we een nog 2 rijders die in de toekomst wel eens mooie dingen kunnen gaan doen.

René

16 sep 2011 11:37
Profiel
964 c2
Den Haag
horn schreef:
Maar ik denk inderdaad dat je door de tijden heen hele goede, goede en minder goede F1 coureurs hebt gehad.

Mee eens.
Alleen beschouw ik deze allemaal, dus ook de minder goede 'f1-coureurs', als goede 'coureurs'.
Ik vind dus niet perse dat Irvine bij de buitencategorie hoort (hoorde) van f1-coureurs, maar wel bij de buitencategorie coureurs.

Je kan in mijn ogen (hoe goed de auto ook is) geen F1 GP's winnen als je geen buitengewone coureur bent.

@MY00
Zo ook heb ik nog steeds respect voor Verstappen als coureur, ondanks dat ik destijds ook wekelijks grindbak-grappen de revue liet passeren..

16 sep 2011 11:48
Profiel
Moderator
PF #57
Damon Hill is een beetje van voor mijn tijd dat ik de F1 volgde. Jacques Villeneuve vond ik altijd wel een goede coureur. En een bijzonder mens. Net als bijv Juan Pablo Montoya. Mocht zijn rijstijl wel.

16 sep 2011 11:49
Profiel
964 c2
Den Haag
MY00 schreef:
Er zijn ook mannen wereld kampioen geworden die niet tot de beste coureurs behoren. In mijn ogen Damon Hill, Jacques Villeneuve waren toch niet echt super rijders, maar op het juiste moment in de juiste wagen.

Ligt eraan waar je het aan afmeet.
Als je Hill en Villeneuve niet ziet als buitengewoon goede coureurs dan ligt je lat naar mijn idee niet erg realistisch.

Dat ze misschien niet horen bij de 5% beste F1-coureurs ooit ben ik overigens wel met je eens.

16 sep 2011 11:52
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Leuk onderwerp trouwens. Ik ben benieuwd naar jullie persoonlijke top 5. Hier de mijne:

1. Ayrton Senna
2. Stirling Moss
3. Michael Schumacher
4. Niki Lauda
5. Gilles Villeneuve

Wie volgt?

16 sep 2011 15:27
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 457 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende