Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:20

Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Porsche Collectors Day op 17 september 2011 met beurs! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 targa, ex 964 targa
N-Brabant
Bericht Re: Porsche Collectors Day op 17 september 2011 met beurs!
Filmpje van GvL in de 904....

Leuke dag!

http://www.youtube.com/watch?v=kAeWhKUG9dM

17 sep 2011 21:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Targa Floriaan schreef:
Aardig dat ook andere VAG producten als Porsche werden toegelaten op de P in de vesting :?

Zeker, mooie M3 in geel stond er ook tussen.
Veel Porscherijders waren enthousiast over deze andere sportwagen.

Diverse min of meer bekenden gesproken en dat maakte het met gezellig gezelschap een leuk evenement.
Totaal viel het wat tegen, aantal verschillende auto's in Le Petit Grand Prix leek eerst beperkt tot Rijkspolitie Porsches, maar later aangevuld met o.a. enkele Bentleys, Bugatti's, Ferrari, Maserati, Lamborghini, Alfa Romeo Zagato(?), Aston Martin en de genoemde 904..

17 sep 2011 21:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
912 schreef:
Iedereen bedankt voor de stemmen!! :cheers: :mrgreen:

Afbeelding

Hoi @912, wij hebben met u gesproken net na de inspectie. Ik wist niet dat u ook van het PF was, wat is de wereld toch klein.

Gefeliciteerd!
Nu weet ik ook weer dat in de 912 het 356 4-cilinderblok ligt :)

Gr. Leander

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

17 sep 2011 22:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Weet iemand wat die donkergrijze wagen was met rode velgen. Er stond de letter S in het wapen op de motorkap zag ik.

Gr. Leander

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

17 sep 2011 22:51
Profiel WWW
3.2S
010
Is er nog iemand op de bon geslingerd?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1057 ... html?p=4,2

18 sep 2011 0:07
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
ik vond het een top locatie voor de collectors day , en super geregeld voor de standhouders . we zijn de hele dag door goed voorzien van koffie en fris , met tussen de middag een lunchpaket . Van het buiten gebeuren heb ik niet zoveel gezien , buiten de keren dat ik even ben gaan roken buiten . Voor de rest nog een lekkere omzet gehad , waarbij ik meer dan de helft verkocht heb .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

18 sep 2011 3:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S 550 Spyder
Schagen
Geen boete gehad (gelukkig), maar dat was door het drukke verkeer op het stuk waar ze stonden te controleren (richting Porsche Parking) ook bijna niet mogelijk :?

Een mooie dag gehad, veel gezien. Helaas gingen de watersluizen 's middags open, dus dicht terug gereden :(

Modificaties:
- Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint
- K&N High-Flow Air Filter

18 sep 2011 8:43
Profiel
Omg. Amsterdam
Gister ook even wezen kijken... locatie zelf is al uniek en vele mooie autos gezien :thumleft:
Was er om ongeveer 3 uur maar het was nog lekker druk, alleen rond 5 uur na de laatste rit regen gehad... maar dat mocht de pret niet drukken.

18 sep 2011 9:52
Profiel
PorscheForum Rakker
964 M700
Wij zijn ook gisteren kort geweest, wel wat later dan gepland aangekomen ivm de werkzaamheden op de A2. Some of the usual suspects gesproken en andere hun Porsche kennis zien tonen, ook wat leuk VHS bandjes op de beurs gekocht :D

dannyl schreef:
dat ik even ben gaan roken buiten .

Daarom heb ik je niet gezien :wink:

18 sep 2011 10:41
Profiel
PorscheForum Rookie
leander schreef:
Weet iemand wat die donkergrijze wagen was met rode velgen. Er stond de letter S in het wapen op de motorkap zag ik.

Gr. Leander

Hallo Leander,
dat was een Siata Daina Sport volgens mij buiten de porsches een van de mooiste auto's die ik gisteren gezien heb.
gr job

18 sep 2011 11:44
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Cayman GTS-4.0 993 Carrera (ex) WRX-STi TD05-18G
Absoluut mee eens. Wat een schitterende wagen.
Alhoewel, de Alfa TZ was ook niet te versmaden vond ik :(

Die Rijkspolitie 911's konden me niet vaak genoeg voorbijkomen. Omdat ze uit verschillende tijden kwamen, zelfs een 964, kon je goed de verschillende boxer- timbres horen. Erg mooi.

18 sep 2011 11:56
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
barolo schreef:
Is er nog iemand op de bon geslingerd?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1057 ... html?p=4,2

De entree was gratis, de koffie voor Porsche Insiders ook en ik was met de lease BWM, dus ik begon me op zo'n gratis dag toch af te vragen waar dat addertje zit... enfin, op de Blaricumseweg dus....68 ipv 50...

Ik vond het voor de zogenaamd 'grootste Porsche collectors beurs ter wereld' wel ietwat tegenvallen.....wel een mooi boek gekocht: 60 jaar Porsche historie in officiele Porsche GmbH ansichtskaarten (gebruikt voor promotie, maar ook bv om vroeger mensen aan een beurt te herinneren) van Leon Zijlmans, die me het boek persoonlijk en gesigneerd overhandigde.

18 sep 2011 12:46
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
gelukkig zaten er 2 lesauto`s voor me . Ik was aan de late kant door de afsluiting van de A2 tuuen den bosch en utrecht.

en hier voor de foto`s

18 sep 2011 12:51
Profiel WWW
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
BTRIII schreef:
Wij zijn ook gisteren kort geweest, wel wat later dan gepland aangekomen ivm de werkzaamheden op de A2. Some of the usual suspects gesproken en andere hun Porsche kennis zien tonen, ook wat leuk VHS bandjes op de beurs gekocht :D

dannyl schreef:
dat ik even ben gaan roken buiten .

Daarom heb ik je niet gezien :wink:

VHS bandjes.....zijn dat Poolse Michelins :?:

18 sep 2011 12:59
Profiel
PorscheForum Rakker
930
Breda
Bericht Porsche collectors day 17 seb.2011
Ook geweest naar Porsche Collectors day, ik wel. Wij vonden het in 2007 beter en wel daarom; 2007, daar stonden de Porsche bij de lokatie geparkeerd en niet her en der als hier, niets over het plaatsje en de kerk als lokatie. Dat uitpakken van Pon Porsche met een grote Design Outlet Shop, nou sorry maar weet je nog in Leusden met die kleding, dat vond ik een outlet maar dit nee niet echt, ook stoor ik mij erg aan het onderscheid dat er weer moet worden gemaakt door een grote lokatie te reserveren voor de vip`s, schei uit met dat gedoe van die apartheid te creeeren, sta ik daar met mijn vrouw en wil ook een bakkie koffie halen, mijnheer hebt u een vip kaartje, nee, dan is deze toegang voor u gesloten, hallo heee. ik denk dat op dagen als deze ze het moeten hebben van de hobby mensen en die moeten ook een bakkie kunnen halen, ik stoor mij daar verschrikkelijk aan, Ik had een schaalmodel 1:18 van de Martini Porsche 935 bij om hem door Gijs van Lennep te laten signeren, ik heb er de hele morgen mee rond gelopen, ik heb hem 2 keer voorbij zien flitsen en verder werd hij bezig gehouden door die stropdassen in de voor ons gesloten ruimte, sorry. Dan is het in Belgie anders, daar kun je bij elk evenement overal komen en geen onderscheid. Wij waren van plan om de hele dag te blijven maar zijn om 12,00 uur weer richting Breda gereden. Ik heb mijn ongenoegen geventileerd, misschien dat er onder de lezers mensen zijn die zich dit aan trekken, maar dan is dat jammer, het ligt aan de organisatie die het onderscheid maakt, niet aan de mensen die wel daar binnen mogen komen, al leek het wel een kakkers reunie, man man, maar ik weet dat zijn ook gewone mensen, toch. zo ik kan weer slapen, volgende keer beter.
Met vriendelijke groet;
Ad Coertjens

18 sep 2011 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
987 Boxster S 3.4 Ex 986 Boxster S - 944 Type 2 Gemballa
Landgraaf
Was een zeer geslaagde dag en mijn complimenten voor de organisatie, alles liep perfect!!!

18 sep 2011 15:51
Profiel
foxtrot / oscar
Wat een zeldzaam slecht georganiseerde ellende was dat zeg...
Ondanks (of misschien dankzij) de "speciale" PC parkeerkaart was het parkeren een "joke"
Lokatie (kerk) was een ook al een drama... veel te krap

Nog het meest geërgerd aan de mensen. Wat een trieste kudde omhoog gevallen paupers...
De familie Flodder weet zich op een vlooienmarkt nog beter te gedragen :roll:

Eerst een lekker potje graaien en grabbelen in een los gestortte stapel afgeschreven voorraad Selection/Design meuk om daarna lekker interessant met zo'n pasje om je nek en een poster (liefst 2 of 3) onder je arm gaan staan duwen en trekken in de "VIP Lounge" voor een gratis kop koffie of glaasje witte slobberwijn.
Kennelijk hadden we op de uitnodiging de dresscode over het hoofd gezien... Je moest toch minimaal een kledingstuk met Martini of Gulf logo dragen om er een beetje bij te horen.
Het keycord met pasje heb ik lekker in m'n zak laten zitten (stel je voor dat iemand denkt dat je daar bij hoort) en we hebben er op een afstandje met verbazing naar de andere VIPs staan kijken, wat op zich best vermakelijk was. Na een kort rondje door de kerk snel weer naar buiten gevlucht.

Buiten nog even de oranje 904 staan bewonderen. Gelukkig waren er kenners genoeg in de buurt (makkelijk te herkennen aan VIP-pas en poster) die me konden vertellen dat de zilveren 904 die een tiental meters verder op stond toch wel veel mooier was!
Ik moet toegeven dat dat inderdaad het geval was, maar ik denk dat de heren experts iets te veel van de gratis Chateaux Camion naar binnen hadden gegoten, anders hadden ze zelfs op deze afstand kunnen zien dat er ongeveer 50 jaar verschil zat tussen het bouwjaren van de oranje auto en de zilverkleurige replica :bang:

Elders in het pittoreske Naarden-vesting hebben we dan toch nog, zonder het gebruik van fysiek geweld, een kop koffie weten te bemachtigen. Toegegeven, het is een beetje decadent om daar voor te betalen, maar het was tenslotte een gezellig dagje uit, dus dan mag het best een keer wat kosten...

Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 18 sep 2011 18:43, in totaal 1 keer bewerkt.

18 sep 2011 18:27
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
zo kennen we je weer jeroen

en hier voor de foto`s

18 sep 2011 18:37
Profiel WWW
718 Cayman S
Loosdrecht
Wij hebben een leuke dag gehad, maar dat kwam vooral door het gezelschap en niet door het evenement. De optocht door de straten viel erg tegen, de beurs was aardig (entourage OK) maar de ophef er omheen niet waard.
Maar laten we eerlijk zijn, wij zijn ook wel behoorlijk verwend met een paar top organisatoren hier op het forum die ons telkens weer een mooi, meestal kosteloos evenement voorschotelen :!:

18 sep 2011 18:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 1986 Porsche 911T 1972
Uddel
Dit moet toch wel het slechts georganiseerde evenement van het jaar zijn :cheers: Niemand van de organisatie die enig idee had waar men mee bezig was. Het vaal rode broeken gehalte lag me ook iets te hoog. Na het bewonderen van alle mooie auto's die als een soort paaseieren over heel Naarden-vesting waren verstopt zijn we onvoldaan weer naar huis gereden. En dan te bedenken dat we met de VCM rally hadden kunnen mee rijden........

18 sep 2011 18:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Ook maar even een geluid laten horen dan.
Om het maar positief te houden: wij (mijn vrouw en ik) hebben ons op deze dag best vermaakt maar dat doen we overal en altijd wel. Wij hadden de mazzel om in de Marktstraat voor de ingang van de kerk de Boxster te kunnen parkeren. Dit lukte omdat mij vrouw over een gehandicapten-parkeerkaart beschikt maar betekende tevens dat wij veel van de auto's die buiten het "centrum" geparkeerd stonden niet hebben kunnen zien. De beurs - in de kerk- was aardig maar eerlijk gezegd had ik er toch iets meer van verwacht. Kan ook komen omdat ik op zoek was naar mijn "arctic silver facelift" en deze niet kon vinden. De grootste stand aldaar was de VIP-ruimte maar dat was nu net iets waar we niet voor kwamen.
De petit M.M. had niet de vaart die je hiervan zou verwachten. Het duurde allemaal welll erggg langgg en het deelnemersveld had ik wat groter verwacht.
Al met al best een aardige dag in een zeer leuke omgeving maar om een volgende keer deze twee evenementen tegelijkertijd te houden lijkt mij iets om over na te denken.

18 sep 2011 23:23
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ze komen in ieder geval goed in het nieuws :popcorn:

19 sep 2011 10:43
Profiel WWW Facebook 
Omg. Amsterdam
Ik vond het aanbod auto ook tegenvallen.... maar heb er verder niet echte slechte woorden voor... ik/wij kwamen met name om er even lekker uit te zijn om een stukje te wandelen met de kleine en dan is de vesting sowiezo leuk... dat er auto's (Porsche's) bij zijn is dan leuk meegenomen, dus ik met name heb zeker even genoten... hebben daar nog lekker wat gedronken en gegeten en zijn daarna weer tevreden weg gegaan.

(scheelt natuurlijk, ik hoef geen uren te rijden naar Naarden, en vindt het sowiezo een schattig plaatsje om ook lekker doorheen te wandelen ;) )

19 sep 2011 17:36
Profiel
‘64 Kever
Jeroen914 schreef:
Buiten nog even de oranje 904 staan bewonderen. Gelukkig waren er kenners genoeg in de buurt (makkelijk te herkennen aan VIP-pas en poster) die me konden vertellen dat de zilveren 904 die een tiental meters verder op stond toch wel veel mooier was!
Ik moet toegeven dat dat inderdaad het geval was, maar ik denk dat de heren experts iets te veel van de gratis Chateaux Camion naar binnen hadden gegoten, anders hadden ze zelfs op deze afstand kunnen zien dat er ongeveer 50 jaar verschil zat tussen het bouwjaren van de oranje auto en de zilverkleurige replica :bang:
Klinkt bekend dit... Weet niet precies waarom... ;)

Maar waren er nou leuke auto's te zien? Ik was helaas verhinderd, dus eentje minder, maar toch :cheesy:

19 sep 2011 22:26
Profiel Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
We hebben ons een aantal uur prima vermaakt en buiten de Porsches was er ook genoeg moois van andere merken te zien. Verder ontkom je er niet aan dat op een gratis evenement ook "bijzonder" volk af komt.
Ik vind de combinatie klassiekers in die omgeving wel geslaagd.

19 sep 2011 22:54
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende