Auteur |
Bericht |
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Re: Dimitri's 964 - plannen
Hi Dimitri, Zit even je plannen te volgen, ben benieuwd wat het gaat worden. paar stoere velgen is altijd mooi, maar niet te veel hij ziet er zo al top uit. De strakke ======PORSCHE ======= op de oranje is gaaf. Maar ik blijf er bij dat je niet over de top mot gaan zonde. Ben ook we nieuwsgierig hoe de stoelen zijn. laterrr
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
15 sep 2010 20:46 |
|
|
amandus
Timeless
|
Lijkt er inderdaad op Mike ...
_________________________________________ Timeless objects
|
15 sep 2010 21:13 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Ik vind rood en dan met witte velgen zónder carrera script erg mooi. Of inderdaad Speedlines eronder.
_________________________________________ Boxer power.
|
15 sep 2010 21:29 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik vind zelf witte velgen niet zo mooi. Als je toch wat wilt veranderen zwarte met een rode rand. Maar eigenlijk vind ik origineel ook gewoon mooi.
|
16 sep 2010 12:42 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
gewoon zwarte fuchsen met een "haaievin" of een mooie 3.2 kopen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
16 sep 2010 14:48 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Eric... het is zoiets zoals jij hebt bij de RS Zwart en blauw.... Rood en Wit... lekker contra! Maar wat mijn 'buurman' Rene(964C4) zegt, het moet ook niet weer over de top worden... of pica's is het wel leuk.... maar straks in het eggie Ik heb in iedergeval een rooie 964 gezien met Speedline's in SPA afgelopen voorjaar en dat vond ik toch ZOOOOOO Alleen die krengen zijn &%^#$ DUUR Dat is ook het probleem.... alles wat ik vind is duur
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 sep 2010 17:36 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
waarom geen rode velgen, zoals op de speedster ? vond niet direkt betere foto
|
16 sep 2010 18:27 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Over the top? Valt wel mee toch:
_________________________________________ Boxer power.
|
16 sep 2010 18:49 |
|
|
drknauf
|
ik zoou lkkr je velgen zilver laten spuiten (mochten ze gespoten moeten worden natuurlijk he) en dan je wielen laten wrappen in het wit/rood/zwart en als het je niet bevalt weer een andere kleur en als dat weer niet bevalt doeje ze weer origineel kunje verkleuren wat je wilt enkelt zonder nogal veel moeite en je carrera side stickers idemdito
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 sep 2010 20:52 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Gewoon denken dat ze wit zijn is nog goedkoper en je switched zo naar zilver, blauw, groen....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
17 sep 2010 0:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Is ook een tip! ....... zal er eens over nadenken!
|
17 sep 2010 16:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo om maar even mijn oude topic uit het stof te halen.... Vandaag even naar Rob Goossen geweest om een lakstift te halen en over diverse aanpassingen gehad.... verlagen voor niet nodig dit is al gedaan, wel even over gehad om zo'n bar voor in de koffer bak te gaan monteren en daarna de auto opnieuw uitwegen en lijnen, zou volgens Rob een hoop schelen voor het rijgedrag.... na een bakkie, daarna lekker naar huis gereden om thuis eerst de auto te poetsen... (voordat ik hem bijwerk, kleine beschadigingen) Auto vandaag eerst 1 maal behandelt met Mequairs Polish, morgen nogmaals en dan maar eens zien of er nog meer stappen nodig zijn... ik denk het niet want de lak ziet er nog goed gevoed uit. Hier een eerste 2 tal pica's.
|
12 aug 2011 22:14 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: Dimitri's 964 - poetsen in voorbereiding
Vat het niet fout op maar,.... Maak eens wat beslissingen , het is namelijk jouw Porsche dus jij betaalt dus jij bepaalt! Ik zie je bericht +1000? leden dus vast wel iemand die het leuk vindt of niet? .... Lekker belangrijk. Kijk als je wil weten waar het goedkoopste onderhoud of onderdeel is ogisch dat je het forum iets vraagt. Maar over smaak valt niet te twisten
_________________________________________ Nie janken.
|
12 aug 2011 23:47 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Heb ook beslissing genomen, velgen blijven TOT er Speedline's op mijn pad komen (van de week nog op MP maar waren al HEEL snel weg ) ... voor de rest geen plannen meer met stickers ed. Echter wil ik nog wel een spoiler achterop mijn raam en een spoilerlip op de voorbumper in kleur en zo'n stang tussen de demper voor
|
12 aug 2011 23:58 |
|
|
bully
|
Dimi lekker zo laten origineel en
|
13 aug 2011 0:37 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Is ook de bedoeling Marc... alleen een 'klein' aantal verbeter puntjes om alles perfect te maken is het idee.... wil niet te veel 'kloten' aan de auto! hij moet orgineel zijn en blijven.... en de lak moet gewoon in TOP staat zijn en dat is ie ook
|
13 aug 2011 0:56 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Hupsakee...iets dergelijks eronder mieteren en omlaag dat ding http://www.flickr.com/photos/vongerman/5703818701/
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 sep 2011 0:04 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ik zou de auto lekker laten zo. Vooral witte velgen,striping en witte spiegels moet je niet doen.... Wat rood is moet rood blijven. Heb ik ook gedaan.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
20 sep 2011 5:09 |
|
|
cabrioman
|
Qua velgen vind ik ook de 17 inch "Fuchs" ook erg mooi op een 964. Ook Replica's zoals die van Linsey Wheels.
|
20 sep 2011 12:51 |
|
|
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
|
21 sep 2011 22:48 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Neeeee dan ga ik toch echt voor de orginele speedlines
|
22 sep 2011 19:36 |
|
|
drknauf
|
kwil niet zeuren maar dat zijn originele speedliners enkelt 1 andere vd 4 modellen in 3 delige speedlines
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 sep 2011 19:44 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
ALS er andere velgen komen dan de zelfde als die van jouw Mike... maar ben eerlijk gezegd beetje! aan het orienteren in de markt voor iets anders... maar het is meer een kwestie van tja...twijfel doe ik er wijs aan of niet... houden/niet houden, houden/niet houden! Deze 964 is ook zo mooi en uniek voor mij... maar ...
|
23 sep 2011 17:41 |
|
|