Als je de commentaren van zijn collega's uit die tijd hoort was hij echt een klasse beter dan de rest.Zelfs jackie Stewart keek tegen hem op.
Naar mijn mening kan de beste coureur gekozen worden tot zegmaar half jaren tachtig. Daarna waren de auto's zo sterk geworden dat je zonder al teveel kleerscheuren na een crash uit de auto's stapte. Dus je had daarna minder lef nodig om snel te zijn.
1 Peterson 2 Clark 3 Fangio 4 Nuvolari 5 Moss
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
20 sep 2011 17:37
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Re: Formule 1, seizoen 2011
Ik vrees dat onder andere Roland Ratzenberger en Ayrton Senna jou mening niet delen. Gelukkig is er een hoop verbeterd, laatst was er nog een documentaire over de formule 1 in de jaren 7 60 en 70: http://www.autowereld.be/2011/07/23/tv- ... er-years/#
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
manmanman nooit bij stilgestaan om oude filmpjes van fangio te gaan bekoekeloeren , thnx bij deze
zo ik ben weer effe zoet
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
20 sep 2011 20:13
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
F.kking heroes die gasten Moet je voorstellen dat die dingen in de jaren 50 ook al een top van ca 300 km/h hadden.
brrrrrrr
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
20 sep 2011 21:17
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Stil hier, denk dat Button weer gaat winnen
25 sep 2011 13:46
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Ik denk dat het toch weer Vettel wordt met daarachter Button en dan Webber
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
na een half uur racen denk ik 1 button 2 vettel 3 webber
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 okt 2011 9:05
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Wat doet die kwalonso op plaats 2 , die had moeten terug vallen op de harde banden. Maar Vettel kampioen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
09 okt 2011 21:56
horn
PF #57
Wimpie67 schreef:
Ben eerlijk gezegd Button-minded maar hij had Vettel best even mogen feliciteren tijdens de persconferentie. Dat deed meneer Alonso dan weer wel
Dan zag je vast wel hoe button vettel feliciteerde nog voordat ze gewogen werden. En dat zag er overigens een stuk gemeender uit dan die van kwalonso, diet vettel niet eens aankeek....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 okt 2011 6:05
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Oei , Horn gebruikt de term kwalonso ook al . Pas maar op , dat je niet ook zielige pb tjes krijgt van iemand die het hier niet helemaal begrijpt . Ik heb er al een gehad !
Vind het "modificeren" van namen ook wel een beetje kleuterschoolniveau, net als de rest van de onzin die hier over Alonso geschreven wordt. Geeft prima de waarde van de oordelen van jullie aan.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum