Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 8:34

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
kennismaking 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht kennismaking
Hallo Porsche liefhebbers even een korte voorstelling van Rik, nog geen Porsche in bezit maar wat niet is kan komen.
De laatste jaren heb ik twee leuke hobby autos gehad vanaf 1999 een 88 urquattro en daanaast vanaf 2003 een lekker getunde evo7 waar ik 6 jaartjes in gereden heb hier en daar op een circuit etc. Deze auto's heb ik inmiddels vekocht dacht het wat rustiger aan te gaan doen maar helaas mijn bloed kruipt daar.....

Aangezien ik geen heel jonkie meer ben geboren 1961 wordt ik toch meer volwassen en op zoek naar een bijpassend merk auto (speeltje voor erbij mij daily is een touring diesel van het andere Duitse merk met achterwielaandrijving. ) Wat ik zoek ... niet al te truttig , erg sportief / wat ruiger mag en binnen budget, een andere voorwaade is wel dat er niet al te veel van in de rondte rijden .
Om een idee te geven denk ik na over een 2000 /2002 996 GT3. Maar weet er net niet voldoende van om zomaar een in de blind te kopen. tot nu toe heb ik begrepen dat er zelfs in de eerste modellen verschillen zijn. De Porsche Centra rekenen aardig geld en mogelijk is er meer . dus vandaar even aanmelden op dit forum . Ik hoop hier een stukie wijzer te worden... ik zal eens rondneuzen, tips vrgen zijn welkom. tot zover

22 sep 2011 22:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: kennismaking
Welkom op het forum. Astara heeft nog een leuke gt3 staan voor een scherpe prijs :drive:

22 sep 2011 22:20
Profiel
PorscheForum Rookie
dank voor je tip deze heb ik al in mn lijstje staan
ook op MP een gevonden waarschijnlijk bekend op dit forum en bij PCA nog een... volgend weekend heb ik tijd om in ieder geval de twee ziverkleurige te gaan bekijken maar wat zijn de verschilen ... en de modificaties die genoemd worden van modeljaar 2001 t.o.v. 2000 zijn deze van wezenlijk belang ...

23 sep 2011 11:56
Profiel
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Qua prijzen is Nederland gewoon niet zo aantrekkelijk. Kijk eens in Duitsland en zie daar doorgaans beter onderhouden auto's voor een aantrekkelijkere prijs...

23 sep 2011 11:58
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
rikvan schreef:
Maar weet er net niet voldoende van om zomaar een in de blind te kopen.

Zou ik sowieso niet doen .... :arrow: AKK :idea: :wink:

23 sep 2011 14:01
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]