Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:05

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
944 Turbo Belastingvrij 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht 944 Turbo Belastingvrij
Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn trouwe 944 Turbo, reeds 9 jaar in mijn bezit maar aangezien hij ondertussen de 4e auto is, ik er geen stalling meer voor heb en ik er te weinig meer mee rijdt wil ik er iemand anders blij mee maken.

Het is een US-versie, echter zonder beperkende motorrestricties. Begin Juli is deze auto wegenbelastingvrij geworden, de laatste jaren is deze auto geschorst geweest.
Alle noodzakelijk onderhoud is uitgevoerd en deze auto is werkelijk een feest om in te rijden, ondanks reeds aangeschafte 911 is het afstand doen van dit kanon op wielen een verdrietig feit, waarover andere 944 (turbo) rijders mee kunnen praten.

Alle rekeningen en onderhoud heb ik ter inzage zolang als ik de auto heb, ook boekjes met stempels vanuit de US, de auto is in 1992 vanuit New Jersey naar Nederland gekomen en is onderhouden bij Fred Huisman autotechniek sinds ik de eigenaar ben. Bij ong. 100.000 mijl heeft de auto een motorrevisie gehad. De auto verkoop ik met nagenoeg nieuwe apk.

Behalve het normale onderhoud heb ik er nog een paar zaken aan aangepast:
Autothority stage II Chips (originele DME en KLR chips nog aanwezig)
Lindsey Racing boost enhancer, echt een leuk apparaat!
K&N luchtfilter
Venturi-einddemper (hoge fluit bij vollast)

Minpunten zodat je weet waar je evt naar komt kijken.., vandalismeschade op motorkap en linkerspatbord.. het lijkt heel groot op de foto maar t valt in t echt mee.. het is wel het mooiste als je de motorkap laat overspuiten.
Airco werkt niet, heeft t bij mij nog nooit gedaan, dus geen jippie over `even bijvullen`ofzo..geen idee of dit nog aan de praat te krijgen is.
Cruisecontrol werkt soms.. meestal niet.. wel bij nat weer dus denk zelf ergens een elektrisch probleem.
Stoelleuning bestuurder heeft slijtage, en paar kleine plekjes op Targadak (uitneembaar)
V-snaar slipt soms iets
Deurvanger links is kapot.

Het is een auto waar met een beetje tijd en moeite echt een topper van valt te maken, kom er zelf helaas gewoon niet aan toe. Het is voor alle duidelijkheid ook nu gewoon een auto waarin je kunt starten en wegrijden en met een verslavende noodgang t land mee doorkruist. voor verdere info bel of mail even, kan er nog veel meer over vertellen. Heb de Haynes werkplaatshandleiding er ook nog bij.

Voor foto`s zie mijn album, lukt mij niet om ze hier te plaatsen :( indien interesse kan ik je foto`s toezenden van de aandachtspunten.

EDIT by MOD:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

prijsindicatie: 5500 euro

23 sep 2011 7:58
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: 944 Turbo Belastingvrij
eerlijke advertentie, suc6 met de verkoop!!

23 sep 2011 8:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
Thnx Mod ;-)

23 sep 2011 14:47
Profiel
Die wagen heb je zo verkocht voor deze prijs.
Denk wel dat ik weet wie deze wagen gaat kopen.

23 sep 2011 16:28
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
jammer van die amerikaanse achterbumper,verder een erg mooie,als ik de S2 niet had was ik komen kijken.

23 sep 2011 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
ruud janssen schreef:
jammer van die amerikaanse achterbumper,verder een erg mooie,als ik de S2 niet had was ik komen kijken.

tis niet alleen een amerikaanse achterbumper.. maar t is een amerikaan ;-) en nee.. ik zeg dit echt niet omdat die van mij is :) .. maar ik vind t persoonlijk mooier.. maar idd. meer smaken dan vrouwen in de wereld.. 8)

En Clemento..zal vanmiddag informeren of hij jou kent ;-)
Weet dat ik met de prijs ultrascherp zit en denk dat ik er ongetwijfeld meer voor mag vragen maar ik wil er niet een half jaar of een jaar mee blijven leuren.. feit is dat die bij mij de winter buiten onder een hoes zou moeten doorbrengen en dat is eeuwig zonde.. dus een superdeal denk ik voor de volgende eigenaar..

24 sep 2011 10:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Dag Brian, wat zit er nu eigenlijk op de deur? Een sticker of is het weerschijn? Heb je een foto van de beschadiging?

Wat is een Lindsey Racing boost enhancer?

24 sep 2011 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
PB verstuud

24 sep 2011 13:57
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 944 type 1, ex 944 type 2, ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Ik had mijn turbo met ongeveer dezelfde specs voor deze prijs aangeboden ongeveer 2 jaar geleden, was hem binnen 2 weken kwijt via het 944 forum, staat nu trouwens te koop voor het dubbele(denk niet dat iemand dat ervoor geeft)
Succes met de verkoop, als mijn garage een meter breder was geweest had ik het wel geweten.

24 sep 2011 15:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
Bericht Re: 944 Turbo Belastingvrij VERKOCHT
Is zojuist verkocht.. 8) tijd voor een nieuwe avatar.. maar damn wat zal ik m missen :cry:

04 okt 2011 21:28
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 10 berichten ]