grote speaker in de deur van een 964 c2 verwijderen
Auteur
Bericht
blijlevens
Dongen
grote speaker in de deur van een 964 c2 verwijderen
Kan iemand mij vertellen hoe ik de grote speaker in deur van mijn c2 moet verwijderen ??? Moet hiervoor heel de deur uit elkaar of kan hij op een bepaald e manier los geklikt worden???
05 mei 2005 16:20
BJ964
Porsche 964 C2 1991
Om bij de speaker te komen, moet het duerpaneel eruit (moet bij mijn 964 ook gebeuren). Het is een kwestie van de nodige schroefjes losdraaien
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 mei 2005 18:01
blijlevens
Dongen
Had ik eindelijk het deurpaneel verwijderd, gaat de grote speaker nog niet los. Nu kom ik er achter dat je speaker gewoon aan de voorkant los kan halen en dat het niet nodig is om heel het deurpaneel los te halen.
05 mei 2005 20:09
horn
PF #57
Dat wist ik al. Voorroostertje losdraaien, speaker uitnemen. Wel lastig vervangen overigens als je die kunststof achterplaat achter je speaker wil hebben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 mei 2005 22:00
dirkie
Boortmeerbeek (B)
Tuurlijk is da nie nodig om het deurpaneel eruit te halen
Voorzichtig het roostertje losklikken ... schroefjes los ... en speaker in de hand ...
was t volgende ... zetels eruit schroeven om da asbak leeg te kieperen ...
06 mei 2005 6:30
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
dirkie schreef:
was t volgende ... zetels eruit schroeven om da asbak leeg te kieperen ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum