Auteur |
Bericht |
robbie965
965 Lgemonde
|
dan zorg die dag ook maar voor 2 lamborghini monteurs
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
12 apr 2005 22:34 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Net als ook Jurgen al eerder zei, heb je wat mij betreft ook zeker het voordeel van de twijfel.
Iemand die zo ruiterlijk zijn vergissingen toe durft te geven, verdient enig respect.
Succes met je evenement!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
12 apr 2005 22:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 apr 2005 9:22 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
dat is niet neerkijken op lamborghini's
ik vind dat ze mooiere auto's maken als porsche
maar het is gewoon voorzorg
|
13 apr 2005 21:45 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Ik vind dat je je zus van 27 gewoon mee moet nemen hoor.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
13 apr 2005 22:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Je weet dat ie de 2.7 van Anne bedoelde he? Denk, check het ff...
|
15 apr 2005 9:22 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2005 15:56 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Lachuh hier! Ik woon in Rûne (Ruinen zo je wilt) en ík gooi morgen wel even een klein blikje op de brink.
Eerst even naar wings en wheels in Hoogeveen (je moet toch prioriteiten stellen) en dan even mijn OLDTIMER
tussen dat "exclusieve" polyester hier in Rûne drukken.
Ik laat jullie wel even weten wat jullie (niet) gemist hebben, want ik geloof niet dat er veel van jullie komen na het lezen van deze tread......
|
04 mei 2005 22:30 |
|
|
skywalker
|
Als jullie willen weten wat je gemist hebt, dan kun je hier klikken.
Op het Volksforum heb ik een fotoverslag geplaatst, ik zal dit forum niet met Fer-a-ry foto's verpesten.
|
05 mei 2005 22:15 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 mei 2005 4:56 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Nee, als je zulke ...
... deelnemers kunt krijgen, dan heb je geen behoefte aan een oude 911 van (inmiddels) 28 jaar oud.
Trouwens, wat staat daar op de achtergrond?
Is dat ook niet een elfje?
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
06 mei 2005 8:44 |
|
|
skywalker
|
Ja, dat is een elfje. Scherp oog heb jij.
Helaas waren deze twee al weer vroeg vertrokken, vandaar ook geen foto van die elf op de achtergrond,
deze was weg voordat ik um voor de lens kon krijgen.
Naast de auto's die op de foto's staan waren er ook een paar Donkervoorts, Speedsters en wat andere Seat shit
van de Seat Dealerd... tja
Ach laat ook maar...
|
06 mei 2005 9:20 |
|
|
skywalker
|
Gelukkig ben ik gisteren ook bij Wings en Wheels geweest en daar heb ik me wel vermaakt
En er was ook een ECHTE Porsche DIESEL!!!
Meer foto's op www.airtomove.nl onder meetings.
|
06 mei 2005 9:32 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Scherp oog of oog voor mooie vormen
Volgens mij juist wel een foto van die 911 op de achtergrond.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 mei 2005 10:14 |
|
|
skywalker
|
Beide
Oké, maar helaas geen close-upje...
|
06 mei 2005 13:03 |
|
|
bas007gsm
Ruinen
|
Mensen, helaas viel de porsche opkomst wat tegen, wel een 8tal die even langs kwamen rijden, maar daarentegen ook 4 die niet kwamen opdagen helaas, maar verder wel redelijk geslaagd door de lamborghini's! Volgend jaar zullen ook zeker geen standaard middenklassers en dergelijke meer meedoen, maar voor een eerste keer is het ons niet tegen gevallen in iedergeval!!
_________________________________________ kom ook 10 september 2006 op de newtimerdag in Ruinen
|
06 mei 2005 14:35 |
|
|
skywalker
|
Goh, wat zei ik ook al weer?
|
06 mei 2005 23:29 |
|
|
horn
PF #57
|
|
07 mei 2005 5:21 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
die waren zeker weggestuurd omdat ze te oud waren
|
07 mei 2005 18:40 |
|