Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI
|
17 sep 2011 14:24 |
|
|
bully
|
24.300 is het geworden...............
|
17 sep 2011 14:26 |
|
|
Arien
|
Voor mij niet, liever originele staat; maar ieder zn voorkeur in deze,..
|
17 sep 2011 16:57 |
|
|
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
Volgens mij ben je vanaf 2007 al aan het zoeken? Hoeveel heb je er gevonden in originele staat?
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
17 sep 2011 18:41 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mudje de turbo toch niet gekocht? staat sinds vandaag weer te koop door Mike voor 11.200 euro, heb er maar een mailtje aangewaagd... http://link.marktplaats.nl/484515040
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 sep 2011 22:39 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Und ??? Ik heb hem ook een mail gestuurd maar geen antwoord.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 sep 2011 22:41 |
|
|
Arien
|
Goed gezien, maar ben er even tussenuit geweest ivm werk en prive,.. maar nu weer terug. Dank je voor je support
|
18 sep 2011 1:10 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
MUD heeft hem heus wel gekocht hoor, en vier anderen ook Mike zit intussen al in het vliegtuig met een zak muntjes.....
|
18 sep 2011 7:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik heb nog steeds geen reactie terug van mike ik had zo graag vandaag de auto opgehaald....
|
18 sep 2011 9:27 |
|
|
Jamesdean
|
Vandaag email terug gehad van Mike 911 turbo voor 11250 Hi, Thank you for your interest in my car. The price for the car is only 11.200 Euro. The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects. This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherlands when I worked there as a dentist in an exchange program. I moved back to United Kingdom and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Manchester, United Kingdom. I'm also selling it because it's very hard for me to drive a Dutch car on UK roads. As you may know, the UK cars have the steering wheel on the right side .This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side. If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us. Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it. Thanks, Mike Please contact me in English.
|
18 sep 2011 13:02 |
|
|
Ewout
|
Mudje heeft een grote duim.....
|
18 sep 2011 13:05 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ik zeg niets aan de hand, prima deal...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
18 sep 2011 13:07 |
|
|
jack bauer
944 s2 cabrio ----Porsche 964 car 2 cabrio---Porsche 964 C4 RUF(Amazone)---Boxster 2.7------Porsche 993---Porsche 996 C2 cabrio---Porsche 964 C2 Ruf(grijs)---Porsche 996 Turbo---
Porsche 997 S2Antwerpen
|
Dat er nog mensen in kunnen trappen , compleet onbegrijpelijk. Doet mij eigenlijk denken aan een spreekwoord : If you pay peanuts , you get monkey's
_________________________________________ No speed,no fun........
no fun,no life.......
you only live once,
make it a good one!!!!
|
18 sep 2011 14:49 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Of: If it sounds too good to be true, it usually is Of: TINSTAAFL: There is no such thing as a free lunch
|
18 sep 2011 18:14 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Mag toch hopen die niemand erin is gestonken. of wel????
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
18 sep 2011 18:17 |
|
|
Ewout
|
MUD is wel stil ineens.....
|
18 sep 2011 18:46 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Hij is nog bezig met zijn hoofd tegen de muur te slaan na het overmaken van het voorschot van EUR 1.200...
|
18 sep 2011 18:50 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
18 sep 2011 18:53 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Als dat klopt is het natuurlijk wel zuur. Aan de andere kant vind ik het ronduit belachelijk dat Mike al 2,5 jaar actief is op MP. Kom vaker dit soort advertenties tegen en maak altijd melding bij MP maar het blijft er vaak gewoon nog dagen op staan. Vind overigens deze GT3 bij Astara wel mooi. http://www.astara.nl/index.php/detail/71-porsche-911-s-coupe.html
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
18 sep 2011 19:28 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
You got me...2 om precies te zijn (zonder gein, heb serieus bovengemiddels grote duimen in verhouding tot de andere vingers). Was inderdaad gewoon een geintje, iedereen is zo gefocust op onze Nigeriaanse broeders en hun advertenties.........moest er eens van komen. Toch bedankt voor de felicitaties allemaal . Zodra ik weer een P bezit (maar for real) zal ik wel foto's posten.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
18 sep 2011 23:00 |
|
|
Campa
|
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4124/1804549Totaal geen gegevens erbij. Deelbare velgen, is dit een 965 3.6 turbo?
|
18 sep 2011 23:58 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Vind deze ook erg leuk: http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4124/1804542Alleen jammer dat op BVA nog steeds veel te veel betaald wordt.
_________________________________________ Mvg,
René
|
19 sep 2011 8:07 |
|
|
erwin996
M140i
|
Inderdaad, zelfs het openingsbod (tel daar ook nog even de BTW en veilingkosten bij op) is vaak al hoger dan een handelaar voor de auto zou geven. Maar ze worden kennelijk verkocht.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
19 sep 2011 11:14 |
|
|
Campa
|
Ze hebben de gegevens aangepast, 964 turbo uit 1992. Dus zou een 3.3 moeten zijn.
|
19 sep 2011 15:16 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 sep 2011 16:01 |
|
|