Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Ik zeg op 3 T-Mobile
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 okt 2011 16:44 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Bereik is idem ruk maar bij Tm hadnik geen limiet. En kon ik altijd normaal mailen wat bij V niet kon. Moest lid worden van club V ofzo. En nu kan ie niet mailen op de wifi 
_________________________________________ oud is beter
|
05 okt 2011 16:44 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik zeg op 2 Voda en op 1 KPN. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 okt 2011 16:50 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Thuis is de ontvangst met KPN en vodafone redelijk en met T-mobile alleen op zolder .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
05 okt 2011 16:58 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ach ik hoef niet zo'n groot ding in m'n broek 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 okt 2011 17:01 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ja das poep..Tegenwoordig allemaal limiet alleen de downloadsnelheid ligt wel weer veel hoger dan met de oude ongelimiteerde abbo's.(T mobile dan, rest weet ik niet)
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 okt 2011 17:04 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Sommigen hebben dat blijkbaar (daar) nodig als compensatie?!  Stemmingmakerij. Je eigen voorkeur proberen te promoten door kwaad te spreken over de "tegenpartij"  . In het algemeen een strategie die wordt gevolgd bij gebrek aan goede argumenten / sterke punten van de eigen voorkeur. Het lijkt wel een verkiezingscampagne in de VS 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 okt 2011 17:13 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik zag gisteren dat ze in mijn oude bedrijf gestandaardiseerd waren op Samsung S2 - ik dacht dat het mini ipads waren - wat een enorme dingen  wel mooi plat, maar icm de grootte enigszins esthetisch uit proportie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 okt 2011 20:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Heerlijk nietszeggend stukje barstensvol onwaarheden. Nogmaals, als er mensen zijn die teleurgesteld zijn in het uitblijven van de iPhone 5, dan hebben ze dat puur aan zichzelf te danken en niet aan Apple. Apple heeft nooit laten doorschemeren dat er een nieuw ontwerp van de iPhone aan zat te komen. De iPhone 4 is tot nu toe de meest succesvolle smartphone ooit. Je zou gek zijn om 'm nu te vervangen en daarbij oogt hij nog steeds ontzettend fris, vergeleken met b.v. de onlangs verschenen Samsung Galaxy S2. Hardwarematig is er heel veel verbeterd t.o.v. de gewone 4. Dezelfde A5 duo-core processor als in de iPad 2 waardoor het toestel twee keer zo snel zal worden en grafisch zelfs zeven maal. Betere camera (voor wat het waard is) en de grootste troef, het IOS 5 besturingssysteem waardoor b.v. updaten via iTunes niet meer nodig is en de beschikking over iCloud om al je iDevices te voorzien van o.a. al je aangekochte content. Over Android heb ik eigenlijk geen mening. Simpelweg omdat me dat geen ene moer interesseert. Ik werk al 15 jaar beroepsmatig met een Mac en ben in de loop der jaren absoluut gevoelig geworden voor de z.g Apple Feel, wat voor een Apple-leek niet uit te leggen valt. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet kritisch en objectief kan zijn over Appleproducten. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 okt 2011 20:50 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Zegguh, val iemand anders lastig met jouw problemen  Moet zeggen, iPhone 4 is een mooi formaat, net als Nokia E72 (wat een *#$#@(*$@ phone is, maar formaat is netjes).... Had hiervoor een Nokia E66, die was HEERLIJK qua formaat, maar qua features "wat minder".... Dat platte vind ik meestal niet zo handig, moet wel een beetje handig vast te houden zijn... Maar ook hier, weinig tot geen ervaring met Android, wel zakelijk wat mee van doen, dan vind ik ze niet zo fijn "navigeren" als een iPhone, maar da's vast gewenning...  ... iPhone 4S is een slimme zet van Apple, design is door velen geliefd, snelheid waren blijkbaar nog problemen mee (niet bij mij, maarja, ik ben geen "power-user"), dus da's zeker beter nu... Standby tijd zou nog beter moeten zijn, we zullen zien, wie weet 
|
05 okt 2011 21:46 |
|
 |
horn
PF #57
|
ach die standby tijd. zit elke ochtend 45 min en elke middag 45 min in de auto. simpel ladertje (duo usb) en alles is altijd vol. behalve de benzinetank 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 okt 2011 22:44 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Er wordt in de discussies rondom de 4S vaak verwezen naar de stap 3G naar 3GS. Dit was qua snelheid ed een hele grote stap. ikzelf heb nu nog de 3GS, dus dat wordt sowieso een mooie vooruitgang! 
|
06 okt 2011 0:17 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb zelf ook nog steeds een 3GS. Werkt prima verder en heb er nooit problemen mee gehad. Als hij traag gaat worden dan sluit ik gewoon alle openstaande Apps af en hij werkt weer als een zonnetje. ( voor mensen die nog steeds niet weten hoe je dat doet: twee maal de Home-toets indrukken en de openstaande Apps verschijnen onderin. Even je vinger op een App houden en ze beginnen te bewegen. Tik op het rode rondje om de App helemaal te sluiten.) Ik verwacht de iPhone 5 in Juni 2012 en tegen die tijd is mijn abbo afgelopen. Zou mooi wezen 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 okt 2011 0:35 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 okt 2011 7:03 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Toeval? iPhone 4S. For S(teve)
|
06 okt 2011 9:01 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Das geen toeval, anders dachten ze dat hij ook ging sterven bij de 3G S?
|
06 okt 2011 12:36 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
@ Horn, ... heb jij dat gewone witte kabeltje in 'n universele USb lader zitten - en werkt dat Ik kreeg/krijg dat niet voor elkaar en heb een Iphone-auto-laad-snoer-met-vaste-plug gekocht ... maar die is zoals gewoonlijk (inmiddels) met TOTMBO onderweg .. is in de vliegtuigmodus erg goed 
|
06 okt 2011 12:44 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
3 G(o) S(teve) 
|
06 okt 2011 12:48 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 okt 2011 13:14 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
EriC, zal 'm jou even uitleggen, dat dan de term 3 GS was bedoeld als ondersteuning naar Steve toe 3 G(o) S(teve) (een hart onder de riem) in zijn moeilijke tijd tijdens ziekte.Als tenminste nu de term 4 S zou staan voor "for Steve" (uit respect )
Als je nog meer niet snapt verneem ik het graag,leg ik het je weer uit.
|
06 okt 2011 14:03 |
|
 |
912
|
Ja graag, want het is zo ver gezocht dat een frietje halen op Mars makkelijker lijkt... en zeg nou niet dat "een frietje halen op Mars makkelijker lijkt", nergens op slaat want dat doet het dus allemaal niet... 
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
Laatst bijgewerkt door 912 op 06 okt 2011 14:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 okt 2011 14:12 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat vond ik de term 4 s (for Steve ) dus ook vandaar de vergelijking naar 3 Gs 
|
06 okt 2011 14:13 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Nu we dit ook weer opgelost hebben kunnen we weer terug naar mijn favoriete onderwerp, namelijk telefoons. Wat is nu het verschil tussen een I-phone en een HTC? 
|
06 okt 2011 14:16 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
....een zinloze vergelijking?
|
06 okt 2011 14:34 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
@Ewout, als je een iPhone aanschaft en je zet hem aan, dan moet je eerst iTunes installeren het liefst op een iMacbook, een account aanmaken met je creditcard en alles via iTunes gaan installeren en klaar is Kees.
Als je een HTC Android toestel aanschaft, dan zet je die aan en klaar is kees. We laten de prijsverschillen maar achterwegen en de keuze mogelijkheden ook.
|
06 okt 2011 15:10 |
|
|