Re: Rijdersverslag Aston Martin V8 Vantage vs 996 Carrera 4
Breaking news....."Voortschrijdend inzicht"
Ik heb al een paar keer kijkers voor de Porsche gehad, maar gelukkig hij is nog niet verkocht. Doe er ook totaal geen moeite voor.
Ik rij het allerliefst in de AM, dat is waar. En nu ik al bijna 15.000 op de klok heb staan zijn alle nieuwigheden ook wel een beetje ingesleten en ik kan niet anders zeggen dan WOW! Elke keer weer een smile van oor tot oor.
De AM wordt natuurlijk niet gebruikt als "every day driver"
, maar hoe noem je dan een auto die je vanaf het moment van aflevering tot aan de dag van vandaag wel elke dag gebruikt?????? mmmm. Het is echt zo gaaf. Gaat echt als een raket en ik heb ook heel veel positief bekijks onderweg. Veel thumbs up.
Maar zoals gezegd, de 996 heeft gewoon een heel warm plekje in mijn hart dus als ie niet snel verkocht wordt (en als je niet adverteert gebeurt er natuurlijk weinig) ga ik er weer lekker zelf mee rijden. Carrera 4 met winterbanden. Veiliger kan niet zeg ik altijd maar. Want met zoveel AM geweld op de achterwielen is de AM met dit weer niet echt de beste keuze, de traction control slaat bijna permanent aan.
Kortom, als ik echt gedwongen zou worden te kiezen wint de AM, maar voorlopig is mijn keuze .......dubbel is eens zo lekker