Auteur |
Bericht |
ninosins
|
Ninosins stelt zich voor
Hallo iedereen,
Ik ben dus ninosins. Ben (nog) niet in het bezit van een Porsche...maar ja dat kan veranderen. Ben met name een autoliefhebben en heb verschillende merken gehad (seat, bmw, mercedes, lexus etc.)
Ik twijfel heftig tussen een 911 of een boxer weet niet waarom...Heb het idee dat een boxster gemakkelijker rijden en minder storingsgevoelig is? Maar goed ik moet nog het forum goed uitspitten..heb ook nog nooit in een porsche gereden dus ja moet dat ook nog eerst maar eens gaan doen. Verder vind het ik echt prachtig om de verschillende bolides hier te zien!
|
12 okt 2011 15:45 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Ninosins stelt zich voor
Echte mannen rijden 911..... vrouwen daarentegen.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
12 okt 2011 15:52 |
|
|
ninosins
|
lol...ja dat dameskappers imago he....
|
12 okt 2011 16:01 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Gekheid natuurlijk.... maar menig man laat zich erdoor beinvloeden.... niet doen.... gewoon rijden wat je mooi vindt.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
12 okt 2011 16:17 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Welkom Ninosins Twijfelen tussen 911 en boxer hoeft niet hoor, ligt al standaard achterin
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 okt 2011 17:40 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ach een bokkie is lekker goedkoop, kost je geen haircut
_________________________________________ oud is beter
|
12 okt 2011 17:43 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Welkom hier! Waarom zou dat zijn, de techniek is niet echt anders alleen de plaatsing ervan. Tenzij je bedoelt een oudere 911 tov een jongere boxster voor de zelfde prijs...dan kan de leetfijd natuurlijk wel wat uitmaken. Boxster is idd wel wat minder listig dan oudere 911's...sommigen vinden dat laatste juist een uitdaging.
|
12 okt 2011 18:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ze gevoelige IMS Lager wel minder, de bokkies.
_________________________________________ oud is beter
|
12 okt 2011 18:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Boxster rijdt lekker en is van deze tijd.... de 911'jes zijn lekker stoer en ouderwets maar maakt het rijden wel tot een werkkamp Boxster zijn zeker deze tijd redelijk goed geprijsd
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 okt 2011 19:27 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Welkom hier, ik zou gaan voor een 996, liefst een 3.4
|
12 okt 2011 19:40 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
welkom! qua aanschaf, onderhoud en kosten een boxster. maar een 911 is natuurlijk wel heel gaaf
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
12 okt 2011 19:49 |
|
|
amandus
Timeless
|
Welkom nonnonse, zou voor een AM gaan , prachtig !
_________________________________________ Timeless objects
|
12 okt 2011 19:54 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Welkom, veel plezier aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers
_________________________________________ Less is more !
|
12 okt 2011 21:24 |
|
|
ninosins
|
Bedankt voor het warme welkom! Ja de verhalen over de plofmotoren schrok ik eerlijk gezegd wel van...had dat namelijk niet verwacht bij Porsches. Een 911 is en ziet er enorm stoer uit! Maar ja vind die boxster op zich ook niet heel slecht eruit zien...kortom ik ben nog zwaaaaaaaar in dubio.
Niet dat dat erg is want heb totaal geen haast en de jacht is net zo leuk als de aanschaf.
|
13 okt 2011 10:44 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Ga auto's bekijken, laat je informeren en ga ook zeker een stukje sturen. Succes
|
13 okt 2011 11:18 |
|
|
olivierk
|
Tja, de mannen van top gear hebben de boxter ooit als beste 2e hands sport auto bestempeld; maar of dat nu 'echte mannen' zijn?
|
16 okt 2011 16:01 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Heb je kids? Dan zeker een 911.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 okt 2011 18:41 |
|
|
ninosins
|
Hoi Delnoy,
Ja ik heb 2 dochters ze zijn 6 en 2 waarom de 911 dan? Moet eerlijk zijn de 911 (996) na facelift vindt ik enorm mooi!!! Alleen zijn ze stevig aan de prijs nog...
|
17 okt 2011 11:04 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
dan kunnen ze alletwee mee
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
17 okt 2011 11:07 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Boxter is een tweezitter. 911 heeft 4 zitplaatsen en die zijn ruim zat voor kleine kinderen. En geloof me, de kids vinden het geweldig.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 okt 2011 11:10 |
|
|