Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Klokkies - Over naar deel 5
tja , kwaliteit prima prijs ok dus mag eigenlijk niet klagen maar vind het om de pols toch een beetje minder, heb nu een tudor gekocht en bevalt me erg goed, een vintage dus goedkoop is dat niet meer. dit is de dikke kast deze heeft mijn vriendin, ik vind de j versie dan weer wat leuker vandaar dat ze die heeft hier nog een keer een dikke kast invergelijk met een smalle ik heb de rechter uit mijn geboorte jaar, 1977 maar met zwartebezel inlay. zelf vind ik de seiko tuna wel mooi
_________________________________________ remmen is angst
|
30 sep 2011 17:26 |
|
|
horn
PF #57
|
heb een gemodde skx007 van rob met ook een zulu band. ben er erg tevreden over. maar zo'n extra klok blijft leuk, ook voor totmbo. ebay.de, ebay.com of elders, rob?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2011 18:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Zulu 4 rings mag ik toch wel hopen ...
_________________________________________ Timeless objects
|
30 sep 2011 18:59 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee die heb ik nog niet, zal maar eens opzoek gaan.
@horn ebay.com en die ik had kwam uit singapore.
|
30 sep 2011 19:17 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Iemand ervaring met http://www.debaufre.com/ ? Ik vind zelf de Ocean-1 en GMT mooi ook al is het "wannabee-gehalte" hoog . Iemand nog een SKX007 voor leuk geld tegengekomen op Ebay (zelf niet handig mee ) of een mooie gebruikte liggen? J/K maakt niet uit daar ik o.a. de wijzerplaat toch wil laten veranderen.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
05 okt 2011 15:42 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Persoonlijk zou ik mijn geld niet stoppen in dit soort Rolex-meets-Omega-maar-dan-anders klokken. Echt evidente rip offs. Koop dan gewoon een Seiko.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 okt 2011 16:42 |
|
|
Amazon
Mercedes SLK
Ex: 964 cabriolet, Boxster 986Friesland
|
Tja als je wat aparts wilt; Seiko 6138-0040 Automatisch uurwerk met chronograaf "Bullhead" vanwege de positie van de kroon en de pushers meer info: How to buy a Bullhead?
_________________________________________ Alfa 159 JTDm SW Volvo Amazon 1960 Z4 2.5iS
|
07 okt 2011 23:43 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik had hem vandaag nog om maar is jou kast nu compleet gepolijst?
o nee toch niet zie ik nu als ik de foto vergroot, mooi hoor
|
08 okt 2011 0:54 |
|
|
horn
PF #57
|
was met deze bezig, maar die liep het laatste uur van 70 euro naar meer dan 300... En dat had ik er dan ook weer niet voor over...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 okt 2011 6:22 |
|
|
Maarten
|
300E voor een vintage is wel normaal toch?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 okt 2011 10:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Is ook wel, maar vorige week ging een vergelijkbare voor nog geen 100, maar was ik net te laat. Heb hem ook niet nodig ( wie wel ) dus kijk gewoon rond tot ik iets leuks vind voor een leuk prijssie...
|
10 okt 2011 10:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als "Mr. eBay" moet jij toch weten dat .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 okt 2011 11:28 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Had gisteren hetzelfde. Geboden op setje zwarte (Kunstleder) achterzitjes period right uit een carrera 3.0. Was de hele week de hoogste bieder, schoot in de laatste 20 min. toch nog even €100,- omhoog. Heb ze nu wel, maar betaal er flink voor, zelfs fors meer dan de zwarte lederen 930 3.0 recaro sportstoelen me hebben gekost... Maar ja, die waren dan weer echt heel goedkoop! Al met al het hele setje totaal dus voor een acceptabele prijs. Ebay, it ain't over till it's over, don't jump for joy too early!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
10 okt 2011 12:02 |
|
|
horn
PF #57
|
jaja, had verkeerd gekeken. Dacht dat hij om 23.15u sloot, maar bleek 22.15 te zijn, tijdverschil US verkeerd berekend. Heb geen haast, zoektocht is bijna leuker dan het bezit.
|
10 okt 2011 12:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Powersnipe, Auction Sniper of PhantomBidder
|
10 okt 2011 12:21 |
|
|
horn
PF #57
|
hornbidder - dat vind ik nou juist de lol van ebay.
|
10 okt 2011 12:40 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Dacht dat die Chinezen alles namaakten maar kom steeds meer rip-offs onder eigen naam van Zwitserse bodem tegen - Debaufre - Steinhart - Zuriner Hoewel de styling mooi blijft gaat een letterlijke copycat of een copycat onder eigen naam toch wat te ver. Wat vinden de heren/dames van onderstaande Seiko? Ik vind ze persoonlijk best geinig voor 7 tientjes. Vind het jammer aan Nato's dat je altijd zo'n stuk band overhoud maar dat lijkt hier ook mooi opgelost. Wel jammer dat ze beperkt waterproof zijn en het "5je" onder de tekst "Seiko" vind ik nog altijd jammer .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
12 okt 2011 23:02 |
|
|
horn
PF #57
|
laat ik zeggen dat ik het niet de mooiste seiko vind
|
12 okt 2011 23:29 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Subtiel gebracht . Ik vond het eerst helemaal niks maar vind hem nu wel wat hebben eigenlijk. Al zeg ik niet dat ik hem direct zou bestellen. Loer intussen nog een beetje rond en wacht nog op reactie op mijn mailtjes m.b.t. een SKX . Kom zo nu en dan ook wel wat anders leuks tegen (zo was ik nu weer helemaal in de ban van de Superocean 1 en dan zonder Chrono en i.c.m. een Professional 1 band).........maarja kijken kijken en niet kopen .
|
12 okt 2011 23:44 |
|
|
horn
PF #57
|
hij is terug van vakantie. kreeg gisterenavond antwoord. staat komend weekend op Rikketik in Houten.
|
13 okt 2011 1:16 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
I know (al een week) maar nog steeds geen reactie. Gisteren hetzelfde meeltje nog maar een keer gestuurd. Moet wel zeggen dat ik er steeds minder/eigenlijk geen zin meer in heb als je 1.5 maand bezig bent en de communicatie nauwelijks tot niet loopt om dan nog iets te kopen van iemand (had anders verwacht na het lezen van alle lovende verhalen op internet) .
|
13 okt 2011 9:28 |
|
|
Maarten
|
Net binnen! Datejust Uit 1984, NL geleverd, van eerste eigenaar en met doos en papieren. Veel beter wordt het niet. BB foto's dus matige kwaliteit.
|
13 okt 2011 9:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 okt 2011 9:40 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
ik weet ook nog wel een mooie seikoklokkentovenaar.. maakt mooi spul..zal het even opzoeken.. maarten, topper
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
13 okt 2011 9:40 |
|
|
Maarten
|
Qua package. Het is ook niet mijn droomklok
|
13 okt 2011 9:45 |
|
|