Kan iemand mij vertellen hoe ik een universele bosch lambdasonde aan moet sluiten. Mijn Porsche 911 met 3.2 motor uit 1985 (usa) heeft een ronde stekker en een klein rechthoekige stekkertje, maar de lambda sonde niet. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe? Of moet ik een andere sensor bestellen? BVD Thomas
16 okt 2011 20:38
resto
resto
Nijmegen
Re: universele bosch lambdasonde aansluiten 3.2 usa
nooit universele lambdasonde's monteren.Dit geeft problemen. Als je het toch doet kijk dan bij bosch in hun lijst: www.bosch-lambdasondes.nl
suc6
_________________________________________ 996 c2 tip
bedankt voor de tip, ga effe kijken op die site. Wil best de juiste sonde bestellen, maar kan hem nergens vinden in NL. Iemand een tip waar ze deze kunnen leveren op basis van het VIN?
16 okt 2011 21:05
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dealer even bellen en dan even ebay-en. Kans is groot dat hij op (zeg) een of andere Dodge geleverd is. En die zijn vast veel goedkoper....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
16 okt 2011 21:08
portun
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum