Halloo de halve wereld is bezig. En dan blijken er altijd nog bugs in te zitten. Ik doe m volgnde week wel.
_________________________________________ oud is beter
12 okt 2011 21:35
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Ook hier doende met IOS 5 op de ipad. De beide iphones hebben een jailbreak, dus die moeten nog fff wachten......
12 okt 2011 21:51
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Hmmmm, nog geen bericht van Edwin...... zou 'ie ziek zijn?
Pad en Phone werken prima. Ben nog geen rare dingen tegen gekomen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 okt 2011 21:59
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Boxy&Boraman schreef:
Ook hier doende met IOS 5 op de ipad. De beide iphones hebben een jailbreak, dus die moeten nog fff wachten......
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 okt 2011 22:12
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
hier draait de 3gs nu ook op IOS 5 met een tetheret jailbrake maar werk perfect
kreeg alleen 3 keer een fout code tijdens het update bleek aan de usb poort keuze te liggen. via andere usb poort was het zo voor elkaar.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
12 okt 2011 22:45
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Wat een ellende met die appeljes , doe mij maar android .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Wat een ellende met die appeljes , doe mij maar android .
Inderdaad Barolo!
_________________________________________ * * *
13 okt 2011 8:48
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Blackberry schijnt ook niet zo stabiel te zijn.
13 okt 2011 8:51
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
heb een 4S, een zwarte, lekker snel en stabiel, helemaal top
14 okt 2011 23:56
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
IK heb gewoon een simpel ding waar je meer kunt BELLEN Internet ed... vind ik op de telefoon onzin voor mijn situatie! Ding zit zo vol met zand en rotzooi....
_________________________________________ Het leven gaat door..
14 okt 2011 23:57
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
pat69 schreef:
heb een 4S, een zwarte, lekker snel en stabiel, helemaal top
Is die al te krijgen dan? Dacht dat het nog even duurde voordat de iPone 4S naar Nederland komt.
Citaat:
De iPhone 4s zal vanaf 28 oktober verkocht worden in Nederland. Wanneer bestellingen geplaatst kunnen worden is niet bekend. Onlangs lekte wel al mogelijke prijzen van KPN uit.
15 okt 2011 8:05
MY00
Cayman S
Ben niet Apple of Android minded, heb een iPad en een Galaxy S en moet zeggen dat beide goed werken.
Maar waar Apple volgens mij helemaal de plank mist slaat heeft geslagen dat ze nu al verschil gaan maken met de iPad 1 en 2.
Dat er nu enkele dingen zijn die op de 2 wel werken en op de 1 niet, kan gewoon niet. En dan bedoel ik niet de functies mbt de camera.
Heb zo'n idee dat dit snel hersteld gaat worden. Anders zou je bij de aankoop van een nieuw Apple product toch echt even na gaan denken, of Apple niet je nieuw aangeschafte product over een 1/2 jaar niet als oud wordt beschouwd.
In mijn ogen geen slimme zet.
_________________________________________ Mvg,
René
15 okt 2011 8:37
hackbox
964 C2 Cabrio
Droid fan van het eerste uur ... HTC als platform is prettig en stabiel.
_________________________________________ hgttg
15 okt 2011 12:58
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
HTC is als een bh aan een waslijn. Aan de buitenkant niet onaardig maar je mist het belangrijkste, de inhoud.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
15 okt 2011 17:54
MY00
Cayman S
Neem aan dat je zelf wel weet dat dit nietwaar is. HTC heeft het goed voor elkaar. Heb er geen, omdat ik de spec's net altijd minder vind dat de Samsungs maar ze hebben de inhoud zeker wel voor elkaar hoor.
Als of Apple het allemaal zo goed voor elkaar heeft, lees eens de fora's door mbt updates naar iOS5 welke fout zijn gegaan.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
16 okt 2011 12:08
royvanoevelen
geen
Ik heb sinds de update naar iOS 5 problemen met mijn docks (bose sound dock II en een JBL) beide made for iPhone. Het probleem is dat de muziek er niet meer over word afgespeeld en dat de afstandbediening niet meer werkt. Als ik apple bel krijg ik na lang gezwam te horen dat het wachten wordt op de update. Zijn er meer mensen met dit probleem of die het kennen? Of heeft iemand de oplossing!? Ik hoor het graag!
Ik heb het probleem trouwens met een eifeun 4
18 okt 2011 17:44
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Dat is dus de reden waarom ik mijn ipad 2 nog niet heb geupdate. Er zitten m.i. nog te veel bugs in ios5. Maar goed, die wie het echt weet, mag het zeggen......
18 okt 2011 20:15
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Gewoon alles geupdate. Pad en Phone. Geen problemen tot nog toe. Ook niet met docking en afstandsbediening.
18 okt 2011 20:22
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
ik heb IOS 4.3.5 op mijn iphones 3GS en 4, en bij mijn Bose Sounddock geeft hij al van het begin aan "dit accesoire is niet geschikt" maar alles werkt wel, ook de AB.
18 okt 2011 22:25
royvanoevelen
geen
ja dat had ik toen ook maar het werkte wel, nu werkt het niet meer. voor zo ver ik nu weet gewoon wachten op een update van appel
18 okt 2011 23:06
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Mijn vrouw heeft met haar 3GS ook de accessoire melding maar dat komt doordat een van de contactpunten beschadigd is. Werkt verder prima en doet wat hij moet doen. Tis een vervelende melding maar dat komt niet door Apple maar door mijn toedoen. Er zat eens wat rotzooi in en toen ik dat probeerde te verwijderen heb ik een van de contacten gesloopt.
Update naar IOS5 gewoon doen. Voor de Jailbreakers, is allang beschikbaar.
Succes
18 okt 2011 23:38
barolo
3.2S
010
Spijtig voor iedereen die de 4S besteld heeft. Jullie krijgen dezelfde telefoon die je al had. Het echte nieuws is vanmorgen aangekondigd door Google in San francisco met de Nieuwe Nexus. Een 4,65 inch Super AMOLED HD-scherm met een resolutie van 720×1280 pixels.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
19 okt 2011 18:47
MY00
Cayman S
Ziet er idd erg goed uit.
Maar valt het niemand op dat de abbo's echt giga veel duurder zijn dan één jaar geleden.
Ik heb mijn Galaxy S voor 20 euro per maand. Hierbij zit 25 euro bel/SMS te goed en limitloos internet. Moet je eens gaan kijken wat je hier nu voor kwijt bent als je voor de Galaxy S gaat en niet eens voor de SII of voor de nieuwe Nexus (als zullen hier nog geen prijzen van bekend zijn).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum