Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2025 11:09

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Kom er eens in, Edwin :lol:

20 okt 2011 18:00
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
En lees eens boven aan blz 44

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

20 okt 2011 18:06
Profiel WWW
3.2S
010
dannyl schreef:
Ik betaal voor 200min sim only + 1GB €14,50 .

Die tijden zijn nu voorbij. Het business model van de telco's is radicaal gewijzigd. SMS was de cashcow, maar nu gebruikt iedereen Whatsapp. Zelfs de toestellen met zo'n klein schermpje. Heb je een 1GB data abonnement, dan moet je die zo lang mogelijk aanhouden. Het gaat alleen maar duurder worden. Je kan beter voor 300 een goed toestel kopen van bijv. HTC en je SIM only abbo dan blijven gebruiken.

20 okt 2011 18:23
Profiel WWW
Cayman S
Motorola komt met een nieuwe telefoon met leuke spec's een een hele mooie prijs 220 euro (voorals nog in de USA).

http://www.telegraaf.nl/digitaal/107608 ... html?p=2,1

René

Laatst bijgewerkt door MY00 op 20 okt 2011 18:50, in totaal 1 keer bewerkt.

20 okt 2011 18:32
Profiel
Moderator
PF #57
heb in het verleden een paar motorola's gehad. prima toestellen, hoewel vergeleken bij nokia niet echt logische menustructuur. maar dat is tegenwoordig natuurlijk allemaal achterhaald. Ik begrijp overigens niet waarom de wereld naar 'grotere' schermen zou gaan. Vind ik ook niet logisch. Ik vond de S2 echt te groot. Maar wat mij betreft mag iedereen dat voor zichzelf bepalen.

20 okt 2011 18:44
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Tja, een gsm wordt niet meer alleen gebruikt om mee te bellen. Dat wordt vaak zelfs nog slechts relatief weinig gedaan t.o.v. andere functionaliteiten zoals voornamelijk internetten. In dat geval is een groter toestel (scherm) natuurlijk prettig(er). Het is maar net waar je een gsm het meeste voor gebruikt. Nou ja, bellen met een tablet zoals eerder getoond :lol: lijkt me niet zo aangenaam. Daarvoor kun je dan natuurlijk ook een headset gebruiken :mrgreen: .

Zelf vind ik het formaat van een iPhone prima. Niet te groot, zodat ik er comfortabel mee kan bellen, het geen probleem is om het bij me te kunnen dragen en met scherm dat groot genoeg is voor bijvoorbeeld internet. Groter zou voor mij (juist) niet aantrekkelijker zijn, maar dat moet ieder inderdaad voor zichzelf bepalen :thumleft:

20 okt 2011 19:22
Profiel
3.2S
010
Afbeelding

23 okt 2011 17:58
Profiel WWW
‘64 Kever
Wat is de betekenis van het plaatje? Oh, een groter scherm is beter! Juist, duidelijk.... :scratch:

Kom nu eens met argumenten waarom Android beter zou zijn, in plaats van waarom een iPhone slechter zou zijn? (ohja, ik zal het eerste voor je voeten weghalen, buiten de grootte van het scherm, wat voor veel minder mensen boeiend is dan jij denkt ;) )

23 okt 2011 18:03
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
waarom moet de conclusie dat de een beter en de ander slechter is? ik begin een beetje suf te worden van die aanval-en-verdediging. Gewoon een afweging: voor die moet je Itunes hebben en dat heeft dat voordeel en dat nadeel. Die heeft een groter scherm dat veel scherper is, maar heeft ook grotere buitenmaten waardoor hij minder makkelijk in je broekzak past.

Dat kinderachterige gehannes over 'de mijne is groter' ( :cheesy: in dit geval) -laat iedereen lekker gebruiken wat hij zelf wil. :idea:

23 okt 2011 18:14
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bij mij in m'n broekzak is er alleen nog ruimte voor een pre-paid bel toestel met klein scherm. :mrgreen:

23 okt 2011 18:25
Profiel
Moderator
PF # 136
Opschepper :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

23 okt 2011 18:26
Profiel
3.2S
010
Niet alleen de grote van het scherm. Je wordt verplicht iTunes te gebruiken. Ik krijg nog steeds reclames van iTunes van een iPOD, die ik 5 jaar geleden een keertje heb aangeschaft. De vrijheid om te kiezen. Dat kan zijn voor een groot of een klein scherm of wel of geen toetsenbord of een duur of goedkoop exemplaar. De belachelijke prijzen die Apple vraagt voor zijn producten, zijn niet van deze tijd. De betere integratie met sociale netwerken. De openheid en gemak om applicaties te kunnen ontwikkelen. Er zijn inmiddels 500.000 apps in de Google market, waarvan het merendeel gratis.

Verder ontlopen ze elkaar niet meer zo veel. Ik ben er alleen maar zo af en toe tegenin gegaan om te zeggen dat er een alternatief is, die inmiddels in marktaandeel Apple gepasseerd heeft. Ik ben positief over Apple als het gaat over innovatie. Zonder Apple, lees Steve Jobs, waren we nu niet zo ver geweest met onze gadgets.

23 okt 2011 18:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2x 964 C4 en 911 2.4 E
Waalre
Ech nie:
Er zijn op dit moment 304464 android apps.
http://www.appbrain.com/stats/number-of-android-apps

Grappig is dat Apple er wel meer dan 500.000 in store heeft op dit moment.
http://www.apple.com/iphone/built-in-ap ... store.html

23 okt 2011 19:02
Profiel WWW
Moderator
PF #57
@ Barolo: :thumleft: veel plezieriger geluid om het zo van je te horen. daar ga ik graag een discussie mee aan. en zo laat ik me ook best overtuigen...

23 okt 2011 20:11
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
barolo schreef:
De belachelijke prijzen die Apple vraagt voor zijn producten, zijn niet van deze tijd.

Mee eens maar 4 mio anderen dachten er de bij de iphone 4s het 1ste weekend anders over. Of zouden die 4 mio hetzelfde denken maar leggen ze het geld toch op tafel voor een appel als ware het crack? de stakkers :lol:
TOTMBO heeft een iphone 3 :!: wie kent 'm nog? Ze wil pas een andere als die stuk gaat :res:
heb zelf een Nexus 1 omdat Nokia 6310i niet meer levert :wink:

23 okt 2011 21:33
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Iphone 3? Zaterdagavond gegeten met een dame met een iPhone 2 :shock:

@barolo: ik gebruik iTunes ook maar krijg nooit reclame. Je moet ook dat ene vakje niet aanvinken als je je account aanmaakt :wink:

Ben druk aan t kijken bij welke provider ik de 4S ga kopen. Beslissing genomen voor KPN, blijkt (als ik alles al ingevuld heb) dat nummerbehoud niet mogelijk is als je huidige contract nog langer dan 2 maanden doorloopt. :shock: :?: Enfin, morgen maar 's naar de KPN winkel.

23 okt 2011 21:56
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
barolo schreef:
Je wordt verplicht iTunes te gebruiken.

Dat was inderdaad zo maar inmiddels niet meer. Updaten gaat voortaan via wifi dmv iCloud. De reden waarom Apple in het verleden de updates liet verlopen via iTunes was om de boel stabiel te houden zonder dat je allerlei malware op je phone kreeg.

Citaat:
Ik krijg nog steeds reclames van iTunes van een iPOD, die ik 5 jaar geleden een keertje heb aangeschaft.

Dat heb je puur aan jezelf te danken doordat je tijdens het aanmelden het bewuste hokje aangevinkt hebt. Maar als je onderin die mailtjes op 'zeg abonnement op' klikt, ben je binnen 5 seconden verlost van deze mailtjes.

Citaat:
De vrijheid om te kiezen. Dat kan zijn voor een groot of een klein scherm of wel of geen toetsenbord of een duur of goedkoop exemplaar.

Dat is een keuze inderdaad.

Citaat:
De belachelijke prijzen die Apple vraagt voor zijn producten, zijn niet van deze tijd.

Apple-producten zijn inderdaad duur. Maar als je een vergelijk maakt tussen een b.v. iMac en een PC met nagenoeg dezelfde specs en hardware dan zijn die verschillen niet zo heel groot.

Citaat:
De betere integratie met sociale netwerken.

Volgens mij is die juist hartstikke goed geïntegreerd, zeker na de IOS5 update.

Citaat:
De openheid en gemak om applicaties te kunnen ontwikkelen. Er zijn inmiddels 500.000 apps in de Google market, waarvan het merendeel gratis.

Wat Pepijn zegt.....

23 okt 2011 22:27
Profiel
‘64 Kever
Franz schreef:
Citaat:
De betere integratie met sociale netwerken.

Volgens mij is die juist hartstikke goed geïntegreerd, zeker na de IOS5 update.

Wellicht wat laat ;)... Maar dat is een keuze, en de enige reden dat ik een Facebook account heb, staat onderaan deze website :cheesy:
Sociale netwerken zijn ook een keuze, maar laten we daar maar niet aan beginnen ;)

Al met al, denk dat we het er wel over eens kunnen zijn (met zijn allen), dat Apple veel mooie dingen in de wereld brengt, en als je niet naar centjes kijkt, is het allemaal prachtig. Verrek, lijkt toch erg op Porsche :cheesy: (een Impreza gaat "net zo hard" en heeft ook die prachtige boxer-roffel :cheesy: (crap, hij is er niet als cabrio :) )

23 okt 2011 22:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Geinig dingetje: Porsche design crackberry
Alleen geen geinig prijskaartje :shock:

28 okt 2011 13:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Qua prijs zou er bijna Apple op moeten staan idd :mrgreen: Meer info op de BB site

Zelf inmiddels een Sony Ericsson Experia Ray besteld als opvolger voor m'n HTC Diamond maar moet nog ff geduld hebben ivm nummerbehoud perikelen :popcorn:

30 okt 2011 19:01
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Ik denk dat ik de 4S los ga kopen en een apart simyo abbo(knp netwerk en per maand opzegbaar) afsluit.
Kom er niet echt uit met de providers.
Tmobile lijkt wat prijs betreft het meest interessant maar dat heb ik nu en wil ik wbt bereikbaarheid etc niet meer hebben.
Als ik het nu los koop is het een iphone van 630,- euro en een abbo van 500min en 1gb voor 25,- per maand .
Ter vergelijking met een 2 jaars abbo ben ik dan 24x25+630= 1230,- euro kwijt.
Daar komt alleen Tmobile in de buurt van maar dan heb je maar 300 belminuten.

30 okt 2011 19:28
Profiel
‘64 Kever
Enige nadeel/risico van Simyo was volgens mij dat ze nogal "afronden" met die MB's. Of was dat alleen bij HollandsNieuwe? Heb er eens naar gekeken en toen besloten om het toch gewoon bij een "normale" provider te houden. Kijk daar dus goed naar, kijk bijvoorbeeld eens op het iCulture forum, daar worden dat soort dingen besproken ;)

30 okt 2011 20:04
Profiel Facebook 
Cayman S
Simyo is vergelijkbaar met Ben (kwa prijs dan), weet niet welke het beste gewaardeerd wordt.

Ben voor een kennis aan het kijken voor de SGS II of een iPhone 4, dus ook aan het rekenen. Indien iemand een tip heeft, deze is altijd welkom.

René

30 okt 2011 21:57
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Pascal schreef:
Enige nadeel/risico van Simyo was volgens mij dat ze nogal "afronden" met die MB's.

Heb eesrt nog ff naar de downloadsnelheid gekeken en die zit nog onder de 1 mb dus Simyo valt zwz af.
Toch maar weer Tmobile :scratch:

31 okt 2011 15:40
Profiel
Cayman S
Volgens mij is 1 Mbps meer dan genoeg, je zou moeten uitzoeken welke snelheden gehaald worden. Vaak zegt men dat 3.6 Mbps haalbaar zijn, maar dan alleen maar als alles op zijn plaats valt. Dit geldt natuurlijk ook voor de 1 Mbps aanbieding.

René

31 okt 2011 17:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 100  Volgende