Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 20:29

Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Alternatief? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Porscheforum op Twitter
het is nog altijd voor de meeste mensen leuker om over een ander te praten dan met een ander....

24 okt 2011 22:40
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
eens kijken wie er P. ballen heeft. :res: voor elkaar en geen :ass: hebben aan elkaar

24 okt 2011 22:48
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht Re: mededelingen en meningen
Taxi Hans schreef:
...........Nadat ik na 9 jaar weer een P. aanschafte en de club vanaf augustus 2011 (groentje nog dus) heb bezocht............................ om hierover op democratische wijze over te praten .............................. de groeten van Hans van Bochove een P. fanaat

Nog iets te groen Hans.........
Het is hier GEEN democratie........ :mrgreen:

:popcorn:

24 okt 2011 22:57
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
daar kan iedereen hier op het forum verandering in brengen, dus helaas niet mee eens wat je schrijft.(ben niet in Libië)verkleuren kan ik later wel, in mijn volgend leven als kameleon. :popcorn: Tot die tijd maar Porsche gevoel uitstralen. :scratch:

24 okt 2011 23:22
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Met zo'n zoekterm kan je alles als eerste hit op Google binnenkrijgen, Maarten :wink:

24 okt 2011 23:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
ik ben een totale leek op allles waar een toetsenbord aan zit Olaf, voel je vrij om mijn post aan te passen, volgens sommigen hier zijn jullie daar wel goed in. :mrgreen: :mrgreen:

edit: het ging mij ook niet om de eerste hits, wel om het aantal. :D

24 okt 2011 23:31
Profiel
Moderator
PF # 136
Denk dat de smilies jouw laatste post tot een goed bedoelde grap maken in plaats van een zeer suggestieve opmerking?

24 okt 2011 23:33
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Daar zijn die dingen toch voor? :wink:

24 okt 2011 23:37
Profiel
Moderator
PF # 136
:thumleft: In dat geval lach ik even met je mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

24 okt 2011 23:37
Profiel
Gelderland
praten en teksten schrijven (lees meningen uiten) is gelijk aan autorijden in druk verkeer, je kan zorgen dat je altijd vooraan wilt staan, dat gepaard gaat met agressie en aanrijdingen (nog maar niet te praten over aso gedrag) :idea: en je kan op een wat rustiger manier deelnemen aan het verkeer wat geen extra tijd kost en respect toont aan de mede(forum)weggebruikers.De P. rijders die ik tegenkom (achterop rij) rijden haast altijd vlot, respectvol en met tact (en houden zich redelijk keurig aan de regels.) dit voorkomt toch een bak aan aanrijdingen en dus aan tijds verlies. :bang: :bang: Welterusten allemaal, morgen gaan we weer werken yeh :cheers:

24 okt 2011 23:48
Profiel
foxtrot / oscar
Taxi Hans schreef:
...hoop zeverig gel#l over "Porsche gevoel uitstralen"

op welke planeet woon jij dan? :bang:

25 okt 2011 2:09
Profiel WWW
Westervoort
Denk dat je 't absoluut alleen maar goed voor hebt Hans, ben echter bang dat dit helaas niet (meer) gaat lukken, maar dat hoéft ook niet per sé ; mensen moeten vooral gaan en staan waar ze zelf willen.
Komen ze op beide fora, hartstikke goed, maar heb je 't ergens écht niet naar de zin, gedraag je dan als een vent en blijf daar weg. Je gaat ook niet in de Bijenkorf flyers ophangen dat 't in de V&D prettiger winkelen is toch? 8)

25 okt 2011 7:12
Profiel
Gelderland
jeroen, een beetje jammer en een gemiste kans, ik kom van die vriendelijke planeet waar we gezamelijk dingen uit denken en ondernemen.onderling is hier de sfeer prima en aan mijn gevoel, daar kan zelfs jij niets aan veranderen. :ass: werkse allemaal maar weer :res:

25 okt 2011 8:39
Profiel
foxtrot / oscar
Dus als jij een feestje bij jou thuis geeft en een gast geeft je hond een schop, noemt je vrouw een hoer en schijt daarna op tafel, dan ga jij met zo iemand in een vergaderzaaltje zitten om te kijken of 'ie de volgende keer dan misschien z'n behoefte achter de bank wil doen?

25 okt 2011 18:05
Profiel WWW
Cayman S 2009, 924 1977
laten we Hans niet bekritiseren om zijn goede bedoelingen. Hans mag denken zoals hij vind dat het zou horen en het zou geweldig zijn als de wereld zo in elkaar zou zitten. Als iedereen maar een beetje zou hebben van wat Hans als 'zijn' wereld beschrijft, dan zou het er een stuk mooier uitzien.

Laat iedereen doen wat hij/zij wil, willen mensen zich afsplitsen is dat ook prima maar ga niet met modder gooien als je je niet meer ergens thuis voelt. Hou niet zo van dat rancuneuze. Laten we elkaar respecteren en wellicht hebben zij ook een leuk forum gebouwd. Prima toch?

25 okt 2011 18:21
Profiel
Gelderland
het geeft absoluut niet hoe iemand over mij schrijft en denk, dat gaat wel over als hij/zij naar de middelbare school gaat.
als mensen volwassen worden en ingaan zien wat ze op jeugdige wijze uitgekraamd hebben, dan veranderd de toon en inzicht vanzelf. :oops: omgaan met gevoelens en uitingen naar niet schuldigen, daar schijnen ook cursussen voor gegeven te worden, ik zal eens op zoek gaan voor een adres voor Jeroen :salut: . zal wel buiten schooltijd moeten gebeuren. :res:

25 okt 2011 19:01
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
... :popcorn:

Privilege Beauty & more...

25 okt 2011 19:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex Panamera (alweer verkocht.)
A'dam
:shock: Ik lees normaal dit soort topics niet of nauwelijks. Wist dus niet dat het er soms zo heftig aan toe gaat op dit forum. Bijvoorbeeld het symbool :bang: Ik zou het verwijderen als ik het voor het zeggen had. Wel erg respectloos zoals dit hiervoor gebruikt werd. Tenminste als ik het mag zo mag zeggen.

Ik ben het dus wel grotendeels met de taximeneer eens. Maar goed, net als hij moet ik misschien nog veel leren over forumgedrag. Ik lees meer dan ik schrijf gewoonlijk. Dat is misschien makkelijker. Nu moet ik ook nadenken over woordkeuze etc. Terwijl als ik alleen lees ik rustig kan denken wat ik wil. Komt tijd komt raad heb ik geleerd. En als het te lastig wordt stop ik met typen en ga weer lezen.

25 okt 2011 20:42
Profiel
‘64 Kever
Welnee joh... (dat icon kan ook in leuke zinnen gebruikt worden, let maar op ;) )

mbembe schreef:
Laat iedereen doen wat hij/zij wil, willen mensen zich afsplitsen is dat ook prima maar ga niet met modder gooien als je je niet meer ergens thuis voelt. Hou niet zo van dat rancuneuze. Laten we elkaar respecteren en wellicht hebben zij ook een leuk forum gebouwd. Prima toch?

Ik denk dat het handig is om met bovenstaande quote dit topic te sluiten. Zal het niet op slot gooien, maar wil wel een ieder verzoeken om het advies ten harte te nemen en de boel dus de boel te laten :idea:

25 okt 2011 21:57
Profiel Facebook 
Gelderland
Pascal, volledig mee eens. afsluiten met een respectvol gevoel voor een ieder. (waarvoor mijn dank) :res: yoh

25 okt 2011 22:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Misschien toch wel handig om anders af te splitsen zodat het twitter topic door kan gaan, wat nu helemaal ondergesneeuwd is.
Jammer toch. Ik had in 1 van de eerdere posts gelezen dat dat mogelijk zou gebeuren. Dan kan dat i.i.g. doorgaan voor de kenners van en geïnteresseerden in twitter.

25 okt 2011 22:05
Profiel
Moderator
PF # 136
Zal deze schone taak op mij nemen. Dit betekent wel dat ik nu het topic tijdelijk op slot doe om het later te verplaatsen en gesplitst terug te zetten.

EDIT:DONE :salut:

25 okt 2011 22:11
Profiel
foxtrot / oscar
Taxi Hans schreef:
...als mensen volwassen worden en ingaan zien wat ze op jeugdige wijze uitgekraamd hebben, dan veranderd de toon en inzicht vanzelf...
Kijk da's het verschil... jij vindt jezelf heel volwassen, ik hoop dat ik het nooit wordt :mrgreen:
Intussen is het jammer dat je het, ondanks je verstandige voorkomen, nog steeds niet begrepen hebt ;)

Elferhenkie schreef:
Een respectloze opmerking Jeroen, waarom voel jij je nou zo op je pik getrapt?
Niet verder vertellen, maar ik heb niet zo'n hele grote, dus de kans dat iemand er op trapt is erg klein ;)

27 okt 2011 1:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Alternatief?
Zijn er ook die kunnen gericht trappen 8)

27 okt 2011 7:21
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Alternatief?
Ja, maar die spelen helaas niet bij Ajax.

27 okt 2011 8:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende