Wat een eikel ik de Niksan...................... inhalen met 200 kmh verschil, 150+ door benouwde kom. Nooit meer rijden die gast. Hard rijden is tot daar aan toe, maken we ons allemaal wel eens schuldig aan, maar dit is echt wel te hard
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
20 jun 2011 8:47
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
20 jun 2011 22:30
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
ironpatje schreef:
beste commentaar vond ik " zoveel lantaarnpalen, en niet een raak.... jammer " wat een eikel, stel je voor dat je door zo een geraakt wordt...
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
21 jun 2011 15:05
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Teller kun je gewoon aanpassen in een GT-R. Gewoon het weeggetal van het snelheidssignaal aanpassen. Je ziet ook 'aangepaste modus 4' in het display staan. Auto reed zeker hard maar absoluut niet boven de 300. Dat neemt niet weg dat het rijbewijs van deze 19-jarige jongen wat mij betreft versnipperd mag worden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
21 jun 2011 23:10
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Maarten schreef:
Jammer dat ze de vcc code vergeten zijn...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
22 jun 2011 9:49
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ik voelde 'm al aankomen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
22 jun 2011 18:12
MY00
Cayman S
Indien je van plan bent om naar de USA te gaan kijk uit voor de trottoirs
Shoplifter injured falling off curb
Augusta, GA Orville Smith, a store manager for Best Buys in Augusta, Georgia, told police he observed a male customer, later identified as Tyrone Jackson of Augusta, on surveillance cameras putting a laptop computer under his jacket... When confronted the man became irate, knocked down an employee, drew a knife and ran for the door.
Outside on the sidewalk were four Marines collecting toys for the "Toys for Tots" program. Smith said the Marines stopped the man, but he stabbed one of the Marines, Cpl. Phillip Duggan, in the back, the injury did not appear to be severe.
After Police and an ambulance arrived at the scene Cpl. Duggan was transported for treatment. The subject was also transported to the local hospital with two broken arms, a broken ankle, a broken leg, several missing teeth, possible broken ribs, multiple contusions, assorted lacerations, a broken nose and a broken jaw...injuries he sustained when he slipped and fell off of the curb after stabbing the Marine.
Boewaahahahahaha levensgevaarlijk die stoepranden daar
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
23 jun 2011 20:26
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Sorry mods. voor het taalgebruik, zal het nooit meer doen
Luc staat in de supermarkt aan te schuiven …
met achter hem een knappe blondine.
Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem
en steekt haar hand als begroeting op.
Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent.
Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Luc, jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."
Luc schrikt hiervan en begint diep na te denken.
Plots denkt hij terug aan lang geleden,
aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is.
Hij vraagt aan de blondine :
“Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond geneukt heb op de biljarttafel,
terwijl al mijn maten stonden te supporteren
en jouw vriendin mij geselde met een natte selder, en een komkommer in mijn reet duwde?”
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt : "Luc, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw zoon!
23 jun 2011 21:09
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
23 jun 2011 23:38
Ronaldo
964 c2
Den Haag
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
24 jun 2011 11:08
MY00
Cayman S
Van een vriend uit San Diego toegestuurd gekregen:
A blonde motorist was about two hours from San Diego when she was flagged down by a man whose truck had broken down. The man walked up to the car and asked, "Are you going to San Diego?"
"Sure," answered the blonde, "do you need a lift?"
"Not for me. I'll be spending the next three hours fixing my truck. My problem is I've got two chimpanzees in the back which have to be taken to the San Diego Zoo. They're a bit stressed already so I don't want to keep them on the road all day. Could you possibly take them to the zoo for me? I'll give you $100 for your trouble."
"I'd be happy to," said the blonde. So the two chimpanzees were ushered into the back seat of the blonde's car, carefully strapped into their seat belts, and off they went.
Five hours later, the truck driver was driving through the heart of San Diego when suddenly he was horrified! There was the blonde walking down the street, holding hands with the two chimps, much to the amusement of a big crowd. With a screech of brakes he pulled off the road and ran over to the blonde. "What the hell are you doing here?" he demanded, "I gave you $100 to take these chimpanzees to the zoo."
"Yes, I know you did," said the blonde, "but we had money left over so now we're going to Sea World."
_________________________________________ Mvg,
René
25 jun 2011 16:22
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Wat zei God toen hij Eva in de rivier zag baden?
"Maar Eva, meiske, wa doet ge nu? Die geur krijg ik nooit meer uit mijn vissen!"
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
en ik durf niet te dansen, omdat ik denk dat ik dat niet kan.... (iemand van het forum ) http://youtu.be/bY0xgRA_Sk0
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Weten jullie hoe een blondje aardappelpuree maakt.
Ze schilt de aardappelcroquetten.
10 jul 2011 11:20
Marianne
Boxster S 3.2
Leiderdorp
Is dat niet de bedoeling dan
10 jul 2011 11:30
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Nee natuurlijk niet, even blancheren en dan kan je ze zo pellen (volgens mijn vrouw die nu niet thuis is ...) Schillen ... pffff
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
10 jul 2011 15:24
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Warsteiner mag ik hopen
11 jul 2011 19:04
Marianne
Boxster S 3.2
Leiderdorp
Een jonge echtgenoot komt van zijn werk thuis. Zijn vrouw vliegt hem om de hals en zegt: "Schat, ik heb groot nieuws, ik ben nu al een maand overtijd. Ik denk dat wij een kindje gaan krijgen! Ik heb bij de dokter een zwangerschapstest gedaan en binnen een dag of twee horen wij het resultaat. Zolang wij het resultaat niet weten, vertellen wij het nog aan niemand."
De volgende dag telefoneert er iemand van Eneco i.v.m. een onbetaalde rekening. "U bent mevrouw De Jager?" "Ja meneer." "Mevrouw, u bent al een maand overtijd." "Maar... hoe kunt u dat weten?" "Wij hebben computers mevrouw, het staat in onze gegevensbank." "Wat vertelt u mij nou? Staat dat in jullie computers?" "Zeker weten mevrouw!"
's Avonds vertelt de vrouw dit verhaal aan haar man, die zich de volgende dag - wild van woede - naar het hoofdkantoor van Eneco begeeft. "Wat is dat hier voor een idiote toestand! Jullie hebben in jullie computers staan, dat mijn vrouw een maand overtijd is? Waar bemoeien jullie je mee?" "Luister," zegt de man van de klantenservice, "blijft u toch kalm, het is niet zo erg. Ze is nog niet voldaan." "Niet voldaan? Wat zegt u nu? Voldaan of niet voldaan, jullie moeten je daar niet mee bemoeien!" "In dat geval moet ik u toch vertellen, dat het bij u afgesneden zal worden." "Wat? Afgesneden? Maar u bent gek! En wat gebeurt er dan met mijn vrouw?" "Dat weet ik ook niet meneer. Zij kan zich dan misschien met kaarsen behelpen...!"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum