Auteur |
Bericht |
Watersnip
Porsche 968 CabrioletNieuw Vennep
|
"Winter" Stalling gezocht
Allen,
ik ben op zoek naar een droge staling voor mijn te koop staande 968 Cabrio......liefst in de buurt van Nieuw-Vennep, gaat in principe om de wintermaanden.....hoor het graag.
mvg,
Watersnip
_________________________________________ Porsche empfiehlt: Fahren Sie vorsichtig!
|
23 okt 2011 18:33 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: "Winter" Stalling gezocht
Zijn er geen bollenboeren in de polder die een plekkie over hebben ? Mooie pyama erover, klaar ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
23 okt 2011 18:43 |
|
|
Watersnip
|
her en der wel navraag gedaan....maar helaas ze zien de 968 niet als Caravan....
_________________________________________ Porsche empfiehlt: Fahren Sie vorsichtig!
|
23 okt 2011 18:44 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Je moet er even voor rijden,100 euri voor de winterperiode in de buurt van Lochem.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
23 okt 2011 19:09 |
|
|
Watersnip
|
phoef dat is een eind, ik wil eigenlijk een stalling waar ik makkelijk bij kan komen omdat de auto te koop staat....tevens is in de buurt wel echt een pre....dank voor het meedenken
|
23 okt 2011 19:15 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Ook voor 2 boten (18ft) ??
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
23 okt 2011 19:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Om die reden zullen de stallings-boeren ook niet op je zitten te wachten .. die willen 'm weg zetten - en pas na maanden weer tevoorschijn halen
|
23 okt 2011 19:21 |
|
|
Watersnip
|
Dat klopt....vandaar hier mijn oproep.....maar ik heb al wat opties dankzij dit geweldige forum....
|
23 okt 2011 19:23 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Camper en caravan is 150 voor de winter,laat die boten maar komen........
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
23 okt 2011 19:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Probleem heb ik ook..... winterstalling is lastig... of je kunt hem stallen maar dan van 1 november tot 1 april, in die tussentijd kun je dus niet rijden, bij je auto
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 okt 2011 19:53 |
|
|
meer
Omg. Aalsmeer
|
Als je niets kan vinden, heb ik misschien wel een tip voor je in Aalsmeer. Als je interesse hebt moet je maar ff een PB'tje sturen.
|
23 okt 2011 19:56 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Is Rijnsburg bij Leiden te ver weg?
|
28 okt 2011 17:58 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hier in Bergschenhoek (Rotterdam Noord) voor 35 per maand met 220v voor een druppelaar.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 okt 2011 12:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Geen geld
|
29 okt 2011 17:32 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
En zoiets http://www.youtube.com/watch?v=di9_ZSoxLSM. Ik heb dit model net van m/plaats voor een prikie op de kop getikt.
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
30 okt 2011 11:32 |
|
|
Watersnip
|
na even afwezig.....allen dank voor de input...ik ga vrijdag kijken in Aalsmeer...daar kan ik vrij bij de auto komen wanneer ik wil....u hoort nog van mij....Groet Watersnip
|
10 nov 2011 0:44 |
|
|
Watersnip
|
allen bedankt voor het meedenken....de 968 staat nu gestald in Aalsmeer.
|
15 nov 2011 20:36 |
|
|