Auteur |
Bericht |
marco@bureauenzo.nl
|
Alsnog, hallo allemaal
Hallo allemaal. Ik ben Marco, 42 jaar, ondernemer en sinds een jaartje Porsche rijder: 996 carrera 2 uit 2000. Voorstelrondje iets te laat, had al wat berichtjes gepost, maar niet helemaal handig blijkbaar ik heb eerlijk gezegd wat gemengde gevoelens over mijn 996. Prachtige auto, rijdt als een trein. Ik gebruik hem elke dag en dat gaat top. Maar.... Ik mis wel een beetje het oergevoel dat ik wel had op de motor... Ben nu een beetje zoekend: verkopen of houden als werkauto? Ik hoop hier wat inspiratie te vinden
|
30 okt 2011 20:48 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Alsnog, hallo allemaal
welkom jij met je bureau en zo....
tja een P is geen moter, maar een moter is ook geen P!! vergelijk je P niet met een moter maar met een andere auto en dan weet je dat je een topkar hebt!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 okt 2011 20:56 |
|
|
bully
|
Welkom Marco lekker blijven rijden ermee Slechte tijd om te verkopen joh.....
|
30 okt 2011 21:02 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Je voorstelronde is nooit te laat. Welkom hier!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
30 okt 2011 21:03 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Welkom!
Schrale troost: er zijn meer mensen die back to basic willen. Kreeg een verzoek om te ruilen. Te koop zetten en lekker doorrijden altiijd beter dan NIET in een Porsche rijden!
_________________________________________ Make the most of now!
|
30 okt 2011 21:25 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Lekker houden dat ding. Welkom
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
30 okt 2011 21:57 |
|
|
Tilt!
|
Is dat de jouwe? Heb met deze in het achterhoofd net zitten bepleiten in een ander draadje dat op sommige 996'en de spiegeleieren eigenlijk niet lelijk zijn. 't Heeft ooit niet veel gescheeld of ik had me zo eentje gekocht, maar 't is uiteindelijk een 4S geworden. Een motor is geen wagen... Als je de motor mist : weg met de 996. Anders : houden, 't zijn zaaaalige auto's.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
31 okt 2011 1:51 |
|
|
marco@bureauenzo.nl
|
| | | | Tilt! schreef: Is dat de jouwe? Heb met deze in het achterhoofd net zitten bepleiten in een ander draadje dat op sommige 996'en de spiegeleieren eigenlijk niet lelijk zijn. 't Heeft ooit niet veel gescheeld of ik had me zo eentje gekocht, maar 't is uiteindelijk een 4S geworden. Een motor is geen wagen... Als je de motor mist : weg met de 996. Anders : houden, 't zijn zaaaalige auto's. | | | | |
Dat is hem inderdaad Ik sta in de stand dat hij weg mag maar niet moet. Het is zeker geen straf om er in te rijden. En van de reacties op dit forum word ik dan ook wel weer blij.
|
31 okt 2011 10:13 |
|
|
twt
996Brabant
|
lekker houden en rijden ! heerlijke auto !
|
31 okt 2011 10:36 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
hallo Marco, het motorgevoel lijkt me met geen enkele auto te bereiken en vice versa. Je kan natuurlijk naar rechts gaan hangen in een rechter bocht.... Zou zeggen houden die 996 en in 't voorjaar een tweewieler erbij!
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
31 okt 2011 12:32 |
|
|
marco@bureauenzo.nl
|
Ha, dat is het beste idee van de dag Maar of mijn wederhelft dat ook ziet... Misschien een bosje bloemen halen.
|
31 okt 2011 13:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Berichten direct boven je bericht hoef je niet te quoten.... Dat begrijpen we wel....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
31 okt 2011 15:27 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
maar het is wel lekker duidelijk hoor! Ik ben van de motor naar een cabrio gegaan en dat gaf me eigenlijk soms toch wel een vergelijkende vrijheid, soms zelfs een nog vrijer gevoel (geen helm, pak, handschoenen). Die 'negatieve' dingen worden vaak snel vergeten ... Zit nu in een 964 'opgesloten'. Inderdaad geen motor, ook geen cabrio, maar wel skitterend rijden hoor! Ik geniet nu volop van het geluid: dakkie en raampjes op geeft ook wel wat wind in de auto ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
01 nov 2011 20:49 |
|
|
marco@bureauenzo.nl
|
Jongens. Toeval of niet, maar vandaag wel een heerlijk eindje gescheurd op nieuwe winterbanden. Geflitst, dat dan weer wel
|
02 nov 2011 18:44 |
|
|
Tilt!
|
Geflitst? Dan heb je toch nog een beetje dat motogevoel
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
02 nov 2011 18:51 |
|
|