Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
niet gefotoshopped, zit wel een verhaaltje aan vast want het is natuurlijk wel een joekel van een kei die ook ik niet 123 effentjes oppak.....
effe raden, dan zal ik daarna de linkerkant van de foto laten zien...
Hint: Foto is genomen in Indonesia
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 mei 2005 14:35 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
vulkaan links?
_________________________________________ Got coffee?
|
10 mei 2005 14:58 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Olifant?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 mei 2005 15:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
De "minder-zware-soort-steen-die-ook-onder-water-voorkomt "??
|
10 mei 2005 18:07 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Marco zit er heel dicht bij!
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 mei 2005 18:36 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
De lichte soort die boven water voorkomt , ofwel vulkanisch..
|
10 mei 2005 18:43 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
inderdaad,
foto genomen vlakbij Bandung in een kratermond waar het bezaaid ligt met vulkanische stenen die inderdaad een stuk lichter zijn dan omvang in eerste instantie doet geloven. Dit moge ook wel duidelijk zijn aan "die grote meneer die nog heel veel moet eten om net zo groot als zijn vader te worden" die naast me staat.
Wat heeft dit nu helemaal met Prosche te maken, helemaal niets, geen probellem daarom als moderator dit binnenkort verwijdert
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 mei 2005 18:57 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
maakt niet uit, gaat hier over shell pura
_________________________________________ Got coffee?
|
10 mei 2005 19:01 |
|
|
kweetnie
Helaas nog geen porsche. Maar daar wordt aan gewerkt !Raalte
|
*slik*
Hoeveel voorsprong krijg ik ?
_________________________________________ 930 RUF Turbo (weet hem al te staan )
Er gaan te weinig uren in een dag...
|
11 mei 2005 9:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Stond vorige week voor de benzinepomp waar ik meest kom, de pomp met 98 was er niet maar een vervanger vergelijkbaar met V power.
Een volle tank genomen en na verloop van tijd merk ik een verandering en af en toe een hikje, je kent dat wel.
Met andere woorden hij loopt anders.
Mijn vraag is kan dit of is het toeval???????
PS in mijn 993
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 mei 2005 9:34 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Waarschijnlijk automatische afstelling motormanagement.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 mei 2005 9:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Voor mij geen V-Power meer.
Ook op advies van de tuner
Alleen maar 98 of meer( Duitsland heeft V-Power met octaangehalte 100)
|
17 mei 2005 16:54 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 mei 2005 19:54 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
voor de mijne hebben ze het nieuwe krachtdrankje van de BP geadviseerd
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
18 mei 2005 0:02 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Ik zal ook s 98 proberen, maar tot nu toe liep m'n p als een zonnetje op 95
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
27 mei 2005 13:04 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Regelmatig (bijna) leeg rijden moet toch ook goed helpen smurrie te voorkomen?
|
07 jun 2005 17:11 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Kijk eigenlijk is het heel simpel:
V-Power = marketingnaam. Wat het per land exact is verschilt dus.
Maar wat eigenlijk de rode draad is:
1) Hoger octaan. Of dat nodig is en hoeveel effect dat heeft staat geheel los van de V-Power discussie, want gaat net zo goed op voor non-V-Power
2) minder zwavel = beter milieu (en op heel lange termijn beter katalysator)
3) meer chemische aditieven die de auto zouden reinigen (maar beide oudere auto's mogelijk ongewenste neveneffecten hebben betreft het aantasten van rubberen onderdelen?)
Mensen die zeggen dat het 100% marketing is vergissen zich dus, want er is gewoon een verschil. Of dat verschil nuttig is of zelfs positief is een tweede en of het het prijsverschil waard is is voor eenieder een keuze.
In mijn 928 merk ik eigenlijk geen verschil na een jaar gebruik. Hij zuipt toch zo veel dat dat beetje ook niet meer uitmaakt . Enkel toen ik Duitse RON100 V-Power tankte had ik het gevoel dat het 'blazen' op de Bahn beter ging, maar omdat dat een eenmalige ervaring was, kan het net zo goed tussen de oren of zaken als wind-mee zijn.
|
07 jun 2005 17:21 |
|
|
Blauwe Kikker
930 [ 911 Turbo ]Brabant
|
IDD de nieuw benzine van BP is echt goed.
Mijn P reageert er super op...
|
08 jun 2005 2:06 |
|
|
Bas
911 SC 3.0 TargaAalten
|
Heb al een tijdje dat mn P een beetje stottert......Heb nu in Duitsland V-Power getankt (100 octaan) en moet zeggen dat het stotteren een stuk minder is geworden en dat ie pittiger is geworden.....en voor de prijs van 98 in Nederland heb je in Duitsland 100.......
_________________________________________ Als er een wil is zit ik op de weg......
|
13 jun 2005 9:29 |
|
|
Blauwe Kikker
930 [ 911 Turbo ]Brabant
|
Tegen die tijd dat ik van Duitsland af kom kan ik weer tanken
|
13 jun 2005 9:40 |
|
|
Bas
911 SC 3.0 TargaAalten
|
Heb je wel een hele mooie 100-octaan rit gehad
_________________________________________ Als er een wil is zit ik op de weg......
|
13 jun 2005 9:50 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
dat is bij de mijne ook maar ik tankte eerst ook nog bij de shell voordat die v-power er was maar toen liep hij ook al super
maar ik durf het nu niet meer aan ,ik rijd liever een stukje verder voor een bp pomp als bij ons in het dorp voor een shell pomp
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 jun 2005 23:14 |
|
|
Blauwe Kikker
930 [ 911 Turbo ]Brabant
|
Me Too.
Die BP Ultimate moet ook de tegenhanger zijn van de V power denk ik.
En hij is ook nog 98 octaan...
|
17 jun 2005 0:55 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Van de week na eerst Euro95 en vervolgens 7k km consequent V-power voor het eerst Ultimate getankt ..... wauw ..... wat reageert de motor anders op de verschillende soorten brandstof .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jun 2005 10:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hehehehe, ik tank nog gewoon doodleuk Super-98 bij de Esso, en zolang ze die hebben, blijf ik dat ook gewoon doen... Of er moet iemand met steekhoudende argumenten komen om iets anders te tanken
|
17 jun 2005 10:38 |
|
|