Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
 Re: Eens cabrio, altijd cabrio
Leuk, ik zal foto 's moeten zoeken van mijn eerste, de 2cv  ...daarna 964 c2c, speedster Carrera gt replica en nu 3.2 cabrio..ook een paar coupes gehad tussendoor, ook gaaf, maar met de kap eraf is toch leuker voor de fun km ters
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
29 okt 2011 9:56 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Ik kwam tot mijn verrassing tijdens het zoeken naar meer oude foto's deze tegen. Kon het niet laten om hem er toch even bij te zetten. 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
29 okt 2011 15:38 |
|
 |
bully
|
Die Rich  je ziet er tegenwoordig beter uit........ 
|
29 okt 2011 16:04 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hier mijn 1ste en ook enigste cabrio-ervaring! Het was/is geweldig rijden en soms kriebelt het wel weer, heb afgelopen maanden nog zitten piekeren om de 964 te verruilen... toch maar eerst even genieten met wat ik nu heb. Wellicht ooit nog eens een 996/997 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 okt 2011 16:57 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Vandaag boodschappen gedaan en open heen en open terug gereden. Dit was weer zo'n perfecte Cabrio-dag. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 okt 2011 17:20 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hier vandaag geen zon gezien... de hele dag grauw rond Amsterdam  temp. is wel OK het begint nu een beetje open te trekken 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 okt 2011 17:35 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Tot mijn grote spijt was Jeanne's reactie niet zo. Bully bedankt voor de opsteker 
|
29 okt 2011 18:01 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2011 21:01 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
|
29 okt 2011 21:25 |
|
 |
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Mijn eerste cabrio was tevens mijn eerste oto (alhoewel ik niet zeker weet of een eendje ook als otocabrio telt dus ook geen foto) De tweede cabrio was  mijn derde was het snelheidsmonster waaraan mijn nickname is ontleend  En nu heb ik toch wel een beetje heimwee naar dakloos en begrijp ik Dimitri Turbo goed ..., maaaaar het geluid van mijn 964 maakt echt alles goed en heeft een schuifdakkie  Ik blijf dromen van een grote prijs ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
29 okt 2011 21:51 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mijn huidige is mijn eerste. Achteraf had ik veel eerder een cabrio moeten aanschaffen. 
|
30 okt 2011 21:55 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
|
Hey Ewout, Je eerste is dikwijls de beste. Die hoef je om een of andere reden ook nooit op de zolder te zoeken 
|
31 okt 2011 0:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik hoor t al. Nooit gescheiden zeker... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 okt 2011 6:18 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
|
Juist wel. Dan zijn namelijk je foto's weg of ze liggen in een doos in de diepe duisternis van kelder, garage of zolder.
|
31 okt 2011 10:12 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Beste cabrio mannen/vrouwen, Kheb zo'n 5 jaar geleden van een forummer Erick een Golf cabrio overgenomen en nog steeds in bezit. Werkelijk een topper maar als ik een toggie maak met natuurlijk mooi weer en open dak zijn we beide behoorlijk verbrand. Weet wel je moet een pet opzetten maar je nek je armen noem maar op Auto reed werkelijk super, maar zoonlief wou een verlagingset erop zetten met grote wielen en platte banden Zooo stug, werkelijk alles trilt in je lichaam (ja viel me wel wat tegen pap). Kon het lang tegenhouden maar nu weet hij wat dit is 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
31 okt 2011 13:08 |
|
 |
Ewout
|
|
31 okt 2011 13:53 |
|
 |
horn
PF #57
|
BS. Als je gewoon open rijdt vanaf het moment dat het zonnetje schijnt (nl februari), went je huid aan het winterzonnetje en hebben je armpjes en wangetjes al genoeg zon gezien voordat de zomer begint (die 2 dagen droog in juli en augustus  ). Rij open als het kan, hoef nooit te smeren en verbrand eigenlijk nooit. En heb meestal in april al een lekker kleurtje... Is hetzelfde principe wat de enthousiaste zeilers hier wel zullen kennen. Als je veel zeilt ben je in april al lekker bruin en verbrand je later in het seizoen ook niet meer. Het devies: GEBRUIK JE CABRIO WAAR HIJ VOOR IS.... 
|
31 okt 2011 14:01 |
|
 |
Ewout
|
Ik hoef zelf ook bijna nooit te smeren, rij dan ook ook dagelijks op de fiets naar mijn werk (en veel open). Maar het kan toch dat Hans gewoon een gevoelig huidje heeft Zowieso heb je mensen met het allerlichtste huidtype die alleen de keuze hebben tussen kreeft-rood of tomaat-rood 
|
31 okt 2011 14:14 |
|
 |
horn
PF #57
|
en melkwit niet te vergeten. Ga maar eens een avond stappen in een stad als Eastbourne of een andere kansloze engelse badplaats  , dan vergeet je de huidskleur melkwit noooooooit meer 
|
31 okt 2011 14:23 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wat een aantallen auto's hebben de heren hier gehad! Ik heb in 22 jaar rijbewijs 3 auto's op mijn naam gehad (waarvan 1 eigenlijk van vrouwlief is maar ivm parkeervergunning op mijn naam staat). Andere 2 zijn wel 911-jes, dat dan weer wel 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 nov 2011 22:46 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Altijd handig, een katvanger ... denk ook niet dat ik die aantallen had gehaald als ik (net als jij) midden in een grote en drukke stad woonde, waar je voldoende OV hebt. Maatje van mij heeft nog nooit zelf een auto gehad ... woont in Berlijn .. en als 1 van die 2 nu ook nog 'ns een cabrio was, zijn we helemaal weer On Topic 
|
01 nov 2011 23:16 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mijn eerste:  Daarna een Saab 900 NG cabrio en nu alweer meer dan 8 jaar ..... 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 nov 2011 23:18 |
|
 |
Jous
987 Boxster S070
|
Terug naar de oorspronkelijke vraag van TS sarsrich: de oudste foto van mij en mijn cabrio. Ik rijd nog maar 3 maanden cabrio..., maar zo enthousiast dat ik niet verwacht dat nog snel op te geven (eens...altijd).  Een foto van mijn én die cabrio is niet eens eenvoudig te vinden want we staan nog niet vaak sámen op de foto (aandachtspuntje voor fotografen). Een van de eersten ooit is onderstaande foto gemaakt bij een recent evenement. Alsof we willen benadrukken dat er echt geen dak op zit: 
|
01 nov 2011 23:23 |
|
 |
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classicArnhem
|
Sinds 2003 een Saab 2,3 SE Cabrio ('94) met toen 313.000 km op de klok. We hebben de Saab nog steeds (360.000 km) en nu met de 964 tot een winter auto gepromoveerd  De 964 als zomer auto. We kochten de Saab in het voorjaar; april meen ik nog te herinneren. Samen met de kids op gehaald. Het was lekker weer -blauwe lucht- maar wel 13 graden. Na een tijdje rijden op de A50 begonnen ze te "klagen" dat ze het toch een beetje koud hadden. Ik: wat een onzin, geniet van de koeie stront geur. Mijn liefde zei: dan ga jij toch achter in zitten. Goh, wat heb ik toch kou geleden Maar cabrio rijden 
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
|
01 nov 2011 23:39 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 nov 2011 23:53 |
|
|