Re: Geen ontplofte 996 4s.
Dank jullie wel.
Ik begin de materie van het 911 fenomeen langzaam (Héél langzaam) maar zeker te begrijpen. (En begrijpen is ook nog een beetje overstatement.)
Maar wel heel erg interessant allemaal.
Nou die Porsche nog kopen en dan hoor ik er helemaal bij.
Het wordt de auto voor erbij, op hele mooie dagen/weekends en zo mogelijk alleen met het kapje down. Sinds we zo'n 4 jaar geleden een CLK 230 kompressor cabriolet kochten, zijn we verslaafd aan het dakloos zijn. Bij de Porsche gaat dat alleen maar beter worden, omdat je dan ook beter de uitlaten hoort.
Was het maar alvast zover!!!
Léon
PS
de avatar toont een Porsche die we bij mijn vorige werk verhuurden. Een 993 naar ik meen, laatste luchtgekoelde of zo??
Er werd mij in ieder geval op het hart gedrukt de oliedruk- en temperatuur goed in de gaten te houden.
Het was er een met tiptronic en dat vond ik zelf wat minder.
Ik had toen eerlijk gezegd niet zo heel erg veel op met Porsche.
Jaren geleden ooit een weekendje Boxster gehuurd met handbak en dat was nog leuker. Komt denk ik ook doordat je het aanzuigen door de zijkant, met open kap zo lekker hoort.
Ik hoop dat ik aan het begin van het komende jaar een fraaie 2003 996 Carrera4 cabrio met vaste Carrera spoiler en X51 pakket met 74000km op de klok, een jaar garantie en de eerstvolgende servicebeurt gratis erbij, onder m'n fraaie (al zeg ik het zelf) kont heb!
Dames en Heren, ik wens u een fraaie Kerst en een gelukkig nieuwjaar in gepaste dronkenschap en....... weest voorzichtig met vuurwerk! Ook....... als er PORSCHE op staat!
Léon